vriendschap

20-08-2012 17:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_155509 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 00:43
99.91% gewijzigd
Huh?

nee dat zijn geen vrienden.

dus een of andere actie waardoor die jan en hij geen vrienden meer zijn, hoeven ze echt niet nu voor zijn voeten te gooien. ALS zij dingen zat zijn of niet leuk vinden hoeft heel de naam van Jan niet te vallen want die heeft daar niks mee te maken.

en een Beeeeeetje achterlijk dat dit uberhaupt gezegd word, waarom nog wel met elkaar om gaan dan? Leven is te kort voor deze onzin hoor.
En hoe reageert je vriend?

Ze beledigen hem eerst nogal fors en dan ontkennen ze dat ze hem zat zijn.

Ik neem aan dat hij zelf zijn conclusies getrokken heeft en de nummers uit zijn telefoon gooit?
nee dit zijn geen vrienden. dat je het nog moet vragen.
huichelaars...
Kennen ze elkaar van een clubje ofzo?

Waarom ga je anders met zulke mensen om?
Vaag verhaal dit...Dus jouw vriend deed nooit wat verkeerd en de rest van die groep volgden die Jan als makke schapen.

Geen vrienden dus. En met iemand die echt teveel praat/constant aanwezig is als zijnde de sfeer bepaalt, en ook, dus, teveel constant praat, nee daar zou ik ook niet mee op vakantie willen.

Is hij ook zo versrikkeluk lang van stof aan de telefoon? Nee, niet gek dat ze dat ook wel eens zat zijn.

Laat gaan. Niet jouw pakkie aan, Laat je vriend het met hen uitpraten als het hem dwars zit.
.
anoniem_155509 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 00:44
99.54% gewijzigd
Hij zou ze niet eens meer willen zien. Dat soort mensen kun je echt beter kwijt zijn.

Nu ben ik wel erg benieuwd hoe oud je vriend is.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
.
anoniem_155509 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 00:44
98.26% gewijzigd
Oh wow, midden 30 had ik niet verwacht...

Hij moet eens een assertiviteitscursus gaan volgen. Dit is echt bagger dat hij zo met zich laat sollen zeg.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Jij wil weten hoe het jou niet meer bezig houdt? Ehm, door te accepteren dat je vriend hier zijn eigen keuze in kan maken en andere dingen te gaan doen?

Wat maakt dat jij het niet kunt loslaten? WT zit je dwars? Vind je het naar? Best begrijpelijk,aar jij hoeft niet hetzelfde te denken als zijn vrienden en bent gewoon nog gek op hem.

Vind je het moeilijk? Waarom?maakt het je boos? Wat is het dat jij nu tips nodig hebt, terwijl je vriend al een besluit heeft genomen om die mensen dan alleen nog maar af en tie te zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven