Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
maandag 20 augustus 2012 om 22:22
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?

maandag 20 augustus 2012 om 22:26
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 22:22:
heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken
Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld.
Als ik jouw vriend was geweest was ik ook weggelopen.
Hoe oud ben je? Dit is meer het gedrag van een kleuter dan van een volwassen vrouw.
heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken
Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld.
Als ik jouw vriend was geweest was ik ook weggelopen.
Hoe oud ben je? Dit is meer het gedrag van een kleuter dan van een volwassen vrouw.
maandag 20 augustus 2012 om 22:28
Niet zo gek dat je vriend wegliep en ook niet gek dat iedereen om je heen ging staan. Nu hebben ze weer wat grappigs om over te praten en is je vriend echt op je afgeknapt.
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jullie eerder geen problemen hadden. Heb je die zelf misschien niet gezien? Hoe komt het dat je je zo bijzonder gedroeg net?
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jullie eerder geen problemen hadden. Heb je die zelf misschien niet gezien? Hoe komt het dat je je zo bijzonder gedroeg net?

maandag 20 augustus 2012 om 22:29
Ai.....het is inderdaad hysterisch gedrag, máár ik kan me je wanhoop wel voorstellen. Nee, sterker nog, ik weet hoe het voelt. Maar dingen kapot maken gaat erg ver, daar ga je spijt van krijgen ben ik bang. Je laat je dan nogal kennen t.o.v. je vriend. Het is moeilijk, maar laat hem zien dat je sterk bent. Wees sterk voor jezelf, dat is zoveel beter voor je eigenwaarde!
Sterkte!
Hoelang waren jullie samen?
Sterkte!
Hoelang waren jullie samen?