Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het verhaal, en heb dit ook bij (meerdere) oncologen neergelegd. Vooralsnog hebben deze allemaal onafhankelijk van elkaar gesteld dat je dit onderzoek in de huidige staat met een korreltje as zout moet nemen. Er zou geen actief oncologisch materiaal in de as te vinden zijn, en dan nog kon je het verloop (wie krijgt er kanker en wie niet) in dit onderzoek twijfelachtig noemen vanwege weinig proefpersonen. Het was niet representatief.

(al zeiden de artsen er ook bij dat dit nu zo stond, maar dat er nog verder onderzoek naar gedaan werd).

Overigens is er bij "ons crematorium" niets over gezegd.

Nou ja, we shall see. Vooralsnog heb ik de tijd niet om fatsoenlijk mascara op de doen, laat staan mijn arm te laten bekrassen...

Eigenlijk gaat eht wel goed met mij. Weekend Hotelletje Tilalia heeft mij goed gedaan. Wat ben ik toch blij met zulke lieve mensen om mij heen.

~sentiment alarm aan~

Jullie zijn geweldig. Zoen voor alle supervrouwen hier!

Jahaaa, dat is even schrikken, hé...een liefdesverklaring zo vlak na het pijpen en slikken!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:meave schreef op 15 april 2008 @ 19:52:

Ik heb het KWf gemaild met de vraag en zal het antwoord als het afwijkt van de speech van de crematoriummeneer aan hem mailen.Zie dit net op tijd, had ook de vraagmail al klaar staan
(want wil dit natuurlijk wel even zeker weten voordat Mims er aan begint; wil Mims nog minstens 60 jaar aan deze kant van de regenboog houden namelijk!).
Minstens zestig jaar....allemachtig, dan ben ik negentig!

~rilt~

Dan is zelfs Mopsey pensioengerechtigd (alhoewel...tegen die tijd...).

Dan is Mops mogelijkerwijs oma.

Dan is Mops al moeder geweest.

Ha...dan hoop ik dat ze net zulke krengen krijgt als zijzelf af en toe is.

Gisteren stond ik met haar in de supermarkt. Het was er vol en druk, en temidden van een oplettende mensensenmassa brult mijn viswijf-in-wording in de richting van de vleeswarencounter; "Plakkie wohorst!". In een poging tot opvoedkundig gedrag reageer ik met een verstandig;

"Hé Mops, je weet het, kindjes die vragen worden......"

Waarop Mopsey als een volleerd actrice in elkaar krimpt en antwoord;

"...heel hard geslagen"

Om het daarna uit te schateren om mijn verbijsterde gezicht.

Echt, ik word nog eens op eht matje geroepen vanwege haar grappen. Van wie heeft ze dat bizarre gevoel voor humor???

Voor straf laat ik haar komende maandag inenten...gnagnagna!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ah, Mims, ik zie dat je de juiste opvoedkundig verantwoorde aanpak om haar dat te vertellen al gevonden hebt.

(Kind van mijn zus had ook zo'n periode: "heef papa daan". Alles had haar vader gedaan. Oók de blauwe plek op haar been. )
quote:lilian02 schreef op 15 april 2008 @ 19:23:

Nou ja zeg, vraag ik erom, vindt de plaatsvervangende huisarts AB geen goed idee want doet niet genoeg op die plek? Nou snap ik het ook niet meer. Weer opengesneden *&^$#%^^vrdmm, en nu halve hand ingezwachteld, lekker is dat. Kan niet meer schrijven (wel tiepen dus, zo'n beetje)Dus je kunt wel forummen? Ik zie niet wat er dan erg aan is.
Oh damn, inenten. Ik heb nog ergens een briefje liggen dat ik afspraak moet maken geloof ik. Hoe erg is het dat ik daar nog niks mee heb gedaan? Aaaargh...
haha, die Mops, ge-wel-dig.

Lachen toch, als je kinderen humor ontwikkelen. En vooral als ze van die leuke grappen maken.

Zootje is op het moment van de flauwe grapjes, maar ik vind het wel heel aandoenlijk, dat ze het zelf zo grappig vindt

Lil, sterkte met vinger. Klinkt niet goed.

Bentetje, nog van harte met KK. Leuk, wat ga je doen met het feestje?

Pim, nog even over allergie van Leentje. Hoe weet de dietiste dat ze in ieder geval allergisch is?

Want eczeem wil nog niet zeggen dat ze ook ergens echt allergisch voor is volgens mij.

Zen heeft ook heel erg last van eczeem gehad, maar daar is nooit wat gevonden (of gezocht) van een allergie.

Hij is er bijna helemaal over heen gegroeid, zonder grappen en grollen.

Hier een ziek jongste meiske. Erg veel last van haar luchtwegen. Dramanacht gehad, met hoge koortsen, veel hoesten en erg benauwd.

Vandaag heeft ze de hele dag geslapen. Stond echt te twijfelen of ik naar de huisartsenpost zou moeten, maar tegen etenstijd, werd ze iets minder suf en heeft ze zelfs gegeten.

Dokter kan dus wel wachten tot morgen, er van uitgaande dat het vannacht niet slechter gaat.
Toet, kan helegaar geen kwaad. Hoeft pas rond vierde verjaardag, dus nog ruimschoots de tijd!
Luie C/P:

Was vandaag idd weer op locatie. Niet geheel gepland en wenselijk (want Oudste Bloesje weer thuis na lang weekend weg= compléét uit haar doen en overstuur.... ) maar erg noodzakelijk want werk liep niet zoals het moest. De nieuwe collega gaat niet lekker. (understatement ) waarover ik zojuist even uitgebreid moest vertellen maar zomaar ineens iédereen (zelfs de Baas! ) (en Lil!) blijkt een eigen leven te hebben. Gelukkig trof ik Toet, die vol ongeloof mijn verhaal heeft aangehoord. Enfin, ik heb het op papier gezet en moet het nu even loslaten van mezelf want nog duizend andere dingen deze week. Dus op hoop van zegen (glorie glorie haleluja) dat het goed gaat morgen met die mevrouw, anders heb ik wat uit te leggen. (grom)

Ik ga slapen, mijn batterij is leeg. Daag!
Ik heb geen leven

dat is dus de conclusie van Bloes.

Trusten Mop. hopelijk droom je niet over d'r!
Nee hoor, ik ben nog wakker want moest nog wel even bijlezen.

Ely; succes met moppie! Hoop dat ze opknapt morgen!

Jongste heeft ook een ei op haar voorhoofd; gisteren tijdens het fietsen bij de Aso-ex is ze recht op haar mooie snoetje gevallen. Gossie.... Maar ze kan dus met KK meedoen? (arm ding, kusje!)

Eb Lil weer aan het kneuzen met die vinger *ril* Gatver, lijkt me heel erg pijnlijk. Maar als morgen niet beter, wat dan?

Nou weten we ook meteen dat Mims wel lief lijkt maar gewoon haar peuter in elkaar hoekt, als ze iets vraagt Héérlijk kind! Als je haar wegdoet, mogen wij haar dan hebben? (voor in de letterbak? )
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 15-04-2008 23:23
Reden: Oeps! Als je zelf niet vet wordt, worden je letters het wel....
% gewijzigd
Dan moet Mims nog even door blijven beuken, Bloes. Anders past het niet.

De mevrouw was vandaag hetzelfde als gister? Ik heb geen leven, maar ik had het verhaal van gister al gehoord natuurlijk...

(Wel balen)
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 15-04-2008 23:49
Reden: ik was het balen vergeten
% gewijzigd
voor in de letterbak , gnagna.

Sorry meid, de baas was druk doende met vergaderen , onder andere met mij en toen wijn drinken, volledig met mij en brainstormen idem. Het was (natuurlijk) gezellig en veel te laat, dus ben nu hartstikke moe. Ze kwam er pas achter dat jouw laatste telefoontje gemist is doordat het geluid zacht (of uit?) stond......

Hoe is het nu met je meiden? KK kan inderdaad de hand schudden met jouw jongste, al zit de bult bij haar verstopt tussen de lokken (en dus werd er even de borstel overheen geragd vanmorgen...)

Shit zeg lil, alweer gesneden, wat hou je over van dat vingertje?

Mims, GG heeft een keer exact hetzelfde gezegd nadat ik begon over kindjes die vragen, alleen begon hij niet hard te lachen, maar keek lijdzaam op naar de bakker. Lullig.
oja, moet het huis eerst opruimen en dan in roze hullen, prinsessenkleertjes tevoorschijn halen, knutselkronen voorbereiden, speurtocht uitzetten, ballonnen opblazen, roze koeken versier spul kopen, limo maken enzovoorts....maar wil alleen maar koffie en hangen. Kan niet zeker?
Joh Bent, doe je dat feessie toch gewoon een andere keer.

Succes straks!

Snap niks van Bloes' werkverhaal. Da's jammer als je daar niet werkt, je mist de helft! Wat was loos?
Heb Bloes vanochtend teruggebeld (sorry mop, maar zat heel eenzaam op de bank met foon uit gisteren, dus met Leven viel het best mee) en één van onze freelancers disfunctioneert behoorlijk (Pihimpel, waar bén je?!). Vrij hilarisch verhaal wel, maar sneu natuurlijk, voor de persoon zelf maar ook omdat we op basis van gegevens die oa door haar opgeleverd worden onze rapportages voor klanten moeten maken, dus moet echt wel Goed zijn. Gelukkig heeft Bloes het goed & professioneel opgepak (vinnik dan).

Moet huisarts bellen van Bloes . Ga ik maar even doen en dan weer werken.
Sjonge, kan zelfs op forum alleen nog maar over werk praten, dit is wel erg. Straks tijdens pauze verplicht ergens anders over, beloofd.
Hihi, heb de huisartsenpraktijk in verwarring. Net gebeld dat ik nu 4 (!) artsen heb gezien die alle4 iets anders hebben aangeraden over de vinger en dat ik dat toch wel erg verwarrend vind (hád ik ook gisteren kunnen zeggen natuurlijk...), en daarnaast vervelend dat het niet beter gaat, welk advies ik ook braaf opvolg. Nu gaan ze over mijn vinger vergaderen (ha, dat vind ik dan toch wel grappig) en mij terugbellen.
Bentetje, kan je er geen Kleine Huisvrouwenparty van maken? Schortjes voor, doek in haar, zwabbertjes en dweiltjes en al dat grut lekker jouw huis schoonmaken? Wél origineel!

(En nu ga ik echtaan het werk...)
Kijk Lil, dát vind ik een goed idee voor een feestje... zou LE dat ook vinden? Hij wil nl. ineens géén voetbalfeestje meer. En dat vond ik nou juist zo makkelijk. Lastig jong. Nee, hij wil spelletjes, net als neefje had. .(dus ik ga schoonzus maar inhuren, denk ik dan )

Volgens mij was er ooit een (romeins?) gezegde, dat je een patient dood kon krijgen door teveel artsen aan z'n bed te zetten, aangezien elke arts een andere mening had. Deze wijsheid kan ook zo uit Asterix en Obelix komen hoor

(en de Helvetiers, geloof ik)

Goh mims, dat soort grapjes vond mijn moeder nou ook nooit leuk (in een vol restaurant, 2 puberdochters die inelkaar duiken en roepen "Nee Mama, niet slaan!" )

OH, verder binnenlands nieuws, kwam Elvis mee vanmorgen "vorig jaar om deze tijd was het 30 graden" Dat is echt van die informatie waar je wat aan hebt, of niet dan? Het regent hier gigantisch, en ik zou eventjes met de fiets naar de winkel.. misschien ook wel niet.
Later is nu
Mijn Lief vertelde me gisteren dat ie vier dagen naar Barcelona mag voor zijn werk. Voor een congres. Tuuuurlijk. Heel vervelend!

Een vergadering over je vinger, wauw, Lil, dat is wel een hele eer hoor Hoop dat er een goed behandelplan uit voortkomt en dat je snel weer pijnvrij bent! (En ik duim om half vier even voor je!)

Ik zeg; de hele kroeg aan het werk bij onze Baas, is veel handiger, kunnen we forumtijd gewoon tijdschrijven!!

Schoonmaakpartijtje houd ik in mijn achterhoofd. Met spelletjes als Verstoppen en Soppen in de Afvalcontainer, Kalkverwijderwedstrijd in het Bad, Stofdoekenrace achter Bank en Kast en Poets de Koelkast binnen 10 minuten. Gelukkig zijn BJ en Meis allebei nog jarig dit jaar, gaat helemaal goed komen hier qua huishouden! Veel plezier vammiddag Bentetje!

Zag trouwens laatst op tv een vrouw met AP. Leuke spontane meid die door Ruben Nicolai (?) ondervraagd werd over hoe zij het klein zijn ervaarde. Was een stoere meid en vond het leuk om even te zien, gek idee dat over 20 jaar Mops misschien wel eens gevraagd zou kunnen worden voor zoiets. En dan gaat vertellen over al die erge Forumtantes die d'r in letterbakken wilden stoppen!
heb daar het laatste stukje ook van gezien toet en ik dacht hetzelfde. stoere meid, was dat! Qua haar had ze wel wat weg van mops trouwens...

Huis is klaar, helaas, want schoonmaakpartijtje klinkt helemaal leuk!

Wauw lil, een vingervergadering speciaal voor jou, hopelijk komt daar dan iets uit waar je bij gebaat bent.
kan je er niet een weekendje aanplakken toet, lekker samen in Barcelona?

Hihi, zie nu een vergadering voor me vol vingerende huisartsen, klopt ook niet helemaal met de werkelijkheid waarschijnlijk.
Op zich een leuk idee Bentetje van dat weekendje, maar even geen geld voor vrees ik. Ach, ooit kom ik ook nog wel in Barcelona (kunnen we bedrijf van Baas niet internationaal gaan doen?? ). Eerst maar eens even zorgen dat ik werk goed doe zodat in juni mijn contract verlengd wordt, kan er in najaar vast wel een keer een weekendje weg vanaf.

Joechei joechei ik heb mijn eerste twee deadlines van vandaag gehaald. Nog vier te gaan.

Gaat 26 april nou nog door als meeting eigenlijk???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven