Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
maandag 20 augustus 2012 om 22:22
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
dinsdag 21 augustus 2012 om 09:30
dinsdag 21 augustus 2012 om 10:11

dinsdag 21 augustus 2012 om 10:22
Dat je vol vragen zit, is niet meer dan begrijpelijk maar ik denk dat je voor nu de boel even de boel moet laten. Raap jezelf bijeen en stuur hem een bericht dat je ervan uit gaat dat jullie na een week of anderhalf één en ander zullen gaan bespreken.
Voeg daarbij (eventueel) dat je grondoefening ietwat buitenproportioneel was, maar dat zijn onverwachte bericht jou op dat moment finaal uit het lood sloeg.
K-situatie, sterkte... schrale troost, maar tijd heelt (bijna) alle wonden.
Voeg daarbij (eventueel) dat je grondoefening ietwat buitenproportioneel was, maar dat zijn onverwachte bericht jou op dat moment finaal uit het lood sloeg.
K-situatie, sterkte... schrale troost, maar tijd heelt (bijna) alle wonden.
dinsdag 21 augustus 2012 om 10:25
dinsdag 21 augustus 2012 om 10:53
quote:beautifullocean schreef op 21 augustus 2012 @ 09:13:
Ooohhh nee, nee, nee?
Ga niet met een andere vrouw mee!
Stort mezelf nu in het park neer!
Wat doet mijn hart ontzettend zeer!
Pluk, trek, ruk, gras en bloemen kapot!
Vriend loopt weg, ik voel me verrot!
Krijsen, huilenbalken en wenen!
?n foetushouding, in park achtergebleven!
Haha en dan jouw motto eronder ('Begin de dag met een lach')!
Ooohhh nee, nee, nee?
Haha en dan jouw motto eronder ('Begin de dag met een lach')!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 21 augustus 2012 om 10:54
quote:beautifullocean schreef op 21 augustus 2012 @ 09:13:
Ooohhh nee, nee, nee?
Ooohhh nee, nee, nee?

dinsdag 21 augustus 2012 om 11:03
Damn TO, wat doe je met me !?
Ik dacht dat je me van mijn 'help, ik post dubbel'-bug af had geholpen.
Niet dus..... Verdorie, het ging zo goed gisteravond, zo maar twee een keer enkele post verstuurd in dit fantastische topic.
Nou, dat was dus van korte duur.....
(ik kan TO wel de schuld geven, we zien haar hier toch niet meer)
Niet dus..... Verdorie, het ging zo goed gisteravond, zo maar twee een keer enkele post verstuurd in dit fantastische topic.

dinsdag 21 augustus 2012 om 11:03
Damn TO, wat doe je met me !?
dinsdag 21 augustus 2012 om 11:20
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:
Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!
Ik zou woest worden. En in die woedeaanval wrs alles kapot maken wat ik tegenkom, wellicht zelfs mijn vriend een paar flinke meppen geven.
Ik zou niet hysterisch huilend in foetushouding (in een park) op de grond gaan liggen krijsen.
Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!
Ik zou woest worden. En in die woedeaanval wrs alles kapot maken wat ik tegenkom, wellicht zelfs mijn vriend een paar flinke meppen geven.
Ik zou niet hysterisch huilend in foetushouding (in een park) op de grond gaan liggen krijsen.

dinsdag 21 augustus 2012 om 11:25
quote:truffelmaffia schreef op 21 augustus 2012 @ 11:20:
[...]
Ik zou niet hysterisch huilend in foetushouding (in een park) op de grond gaan liggen krijsen.Echt?
[...]
Ik zou niet hysterisch huilend in foetushouding (in een park) op de grond gaan liggen krijsen.Echt?

dinsdag 21 augustus 2012 om 12:08
quote:ankie87 schreef op 21 augustus 2012 @ 11:02:
hopelijk heeft niemand het opgenomen met zn telefoon en sta je nu zn beetje op youtube...
dat zou erg zijn oeh..
maar kloten is het wel s6 en sterkteAls iemand onverhoopt zo'n linkje vindt, dan ga ik er vanuit dat dat per ongeluk direct hier geplakt wordt.
hopelijk heeft niemand het opgenomen met zn telefoon en sta je nu zn beetje op youtube...
dat zou erg zijn oeh..
maar kloten is het wel s6 en sterkteAls iemand onverhoopt zo'n linkje vindt, dan ga ik er vanuit dat dat per ongeluk direct hier geplakt wordt.
dinsdag 21 augustus 2012 om 12:27
quote:truffelmaffia schreef op 21 augustus 2012 @ 11:20:
[...]
Ik zou niet hysterisch huilend in foetushouding (in een park) op de grond gaan liggen krijsen.Ehhh... jij heb toch in een grijs verleden al eens ruiterlijk toegegeven je (toenmalige) vriend te meppen? En dat was om heel wat minder meen ik me te herinneren, omdat ie dom was/deed of iets dergelijks.
[...]
Ik zou niet hysterisch huilend in foetushouding (in een park) op de grond gaan liggen krijsen.Ehhh... jij heb toch in een grijs verleden al eens ruiterlijk toegegeven je (toenmalige) vriend te meppen? En dat was om heel wat minder meen ik me te herinneren, omdat ie dom was/deed of iets dergelijks.
dinsdag 21 augustus 2012 om 12:38