Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
maandag 20 augustus 2012 om 22:22
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
dinsdag 21 augustus 2012 om 13:28
Als ik die boodschap van mijn man zou krijgen, dat alles over is? Hmm.. ik zou waarschijnlijk stil worden, vragen of hij het meent en dan met tranen in de ogen vragen of hij wil praten of dat we elkaar even een paar uur de tijd moeten geven om daarna te praten. Maar nee, zo hysterisch als TO, dat gebeurd mij niet. Ik zou het niet eens kunnen, hoe zeer iemand mij ook doet, mijn zelf respect verlies ik niet.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
dinsdag 21 augustus 2012 om 14:54
quote:gurly3 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:07:
ik dacht toen ik de titel las dat je was vastgebonden in een foetus houding en achter gelaten..
Maar nee.
Whahaha ja, ik dus ook
Oh dit is best fijn voor je lachspieren af en toe, om al die opmerkingen te lezen
ik dacht toen ik de titel las dat je was vastgebonden in een foetus houding en achter gelaten..
Maar nee.
Whahaha ja, ik dus ook
Oh dit is best fijn voor je lachspieren af en toe, om al die opmerkingen te lezen
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
dinsdag 21 augustus 2012 om 18:47
TO reageert niet (meer) omdat ze niet de advies krijgt die ze wil. Hoe nu verder, wil ze graag weten.
Als dit verhaal waar is maar ook als het niet waar is zou ik je echt willen adviseren om hulp te zoeken voor je gedrag. Hoe je het ook went if keert, echt gezond is het niet. Maarja, wat is gezond.. ik denk zelf: heftig reageren oke maar niet ten koste van anderen.
Naar je ex toe zou ik een brief schrijven met excuses want echt met je praten wil hij voorlopig misschien ook niet. Verder werken aan je verdriet, jezelf en de volgende keer beter!
Goodluck.
Als dit verhaal waar is maar ook als het niet waar is zou ik je echt willen adviseren om hulp te zoeken voor je gedrag. Hoe je het ook went if keert, echt gezond is het niet. Maarja, wat is gezond.. ik denk zelf: heftig reageren oke maar niet ten koste van anderen.
Naar je ex toe zou ik een brief schrijven met excuses want echt met je praten wil hij voorlopig misschien ook niet. Verder werken aan je verdriet, jezelf en de volgende keer beter!
Goodluck.

maandag 30 maart 2015 om 22:26