Jouw slechtste date.....
dinsdag 21 augustus 2012 om 11:19
Ik had gister voor get eerst sinds mijn scheiding een date. Het ging super , zeker voor herhaling vatbaar!
Ik zat net aan mijn slechtste date's terug te denken, en ja ik ben tot de conclusie ik heb een paar really bad date's gehad.
Ik was 18 , had net mijn eerste auto gekocht. Een oude roestige , verkleurde Starlet. Ik haal mijn date die 20 was en geen rijbewijs had op. Hij zegt voor de grap die Starlet is toch niet van jou? Hij heeft de hele avond gemene grapjes over mijn starlet gemaakt. Kwam meneer vorig jaar tegen , hij is vader van een tweeling die nog in autostoeltjes zaten. Ik zie hem klote om zijn kinderen in de stoeltjes te krijgen in een auto die bijna het zelfde als een starlet is. Ik loop langs hem , zeg netjes hoi. Pak mijn afstandsbediening voor mijn auto en stap in mijn auto. Zie hem in mijn achteruit kijk spiegel nog met open mond staat. HA! Wie het laatst lacht....
Daarna een date gehad die geslaagd was , we spraken voor een 2de keer af. Ik ga naar de afgesproken plaats op tijd. Na een uur wachten was hij er nog niet, dus ging ik naar huis. Ik kreeg later te horen dat hij die ochtend was opgepakt voor een overval.
Ik zat net aan mijn slechtste date's terug te denken, en ja ik ben tot de conclusie ik heb een paar really bad date's gehad.
Ik was 18 , had net mijn eerste auto gekocht. Een oude roestige , verkleurde Starlet. Ik haal mijn date die 20 was en geen rijbewijs had op. Hij zegt voor de grap die Starlet is toch niet van jou? Hij heeft de hele avond gemene grapjes over mijn starlet gemaakt. Kwam meneer vorig jaar tegen , hij is vader van een tweeling die nog in autostoeltjes zaten. Ik zie hem klote om zijn kinderen in de stoeltjes te krijgen in een auto die bijna het zelfde als een starlet is. Ik loop langs hem , zeg netjes hoi. Pak mijn afstandsbediening voor mijn auto en stap in mijn auto. Zie hem in mijn achteruit kijk spiegel nog met open mond staat. HA! Wie het laatst lacht....
Daarna een date gehad die geslaagd was , we spraken voor een 2de keer af. Ik ga naar de afgesproken plaats op tijd. Na een uur wachten was hij er nog niet, dus ging ik naar huis. Ik kreeg later te horen dat hij die ochtend was opgepakt voor een overval.
dinsdag 21 augustus 2012 om 11:38
heb het zelfs eens gehad afgesproken bij de bios, hij kwam gelukkig op tijd vervolgens was hij niet spraakzaam, kon er geen verhaal aan knopen, de hele tijd niet veel gezegd, bijna niks... en na de film ging hij er gelijk vandoor met de woorden: We zien elkaar snel, niet dus! Had er gelijk geen zin meer in.
En een keer iemand die mij in de winter in de kou een uur liet wachten... brr... vervolgens zegt die dat er wat tussen was gekomen, ik ken hem zelf wel goed, via via, maar nog steeds wou die daarna afspreken, nou niet dus..
Nu let ik extra goed op, hoef ik een gesprek met iemand heb en of het klikt enz;)
En een keer iemand die mij in de winter in de kou een uur liet wachten... brr... vervolgens zegt die dat er wat tussen was gekomen, ik ken hem zelf wel goed, via via, maar nog steeds wou die daarna afspreken, nou niet dus..
Nu let ik extra goed op, hoef ik een gesprek met iemand heb en of het klikt enz;)
woensdag 22 augustus 2012 om 09:43
Een jongen die me uitgebreid mee uit eten nam. Bij de eerste gang kregen we champagne van zijn vader aangeboden die vaak in dat restaurant kwam. Waarop hij vervolgens opmerkte dat hij zijn vader de doodstraf gunde jegens vreemdgaan... En nog veel meer vreemde ideeen had over hoe de wereld in elkaar zit. Meeeeeeen.... wat duurde dat etentje lang!
woensdag 22 augustus 2012 om 09:58
Oeh ik heb laatst nog een hele slechte gehad! Jongen ontmoet via via, leuk, spraakzaam, zullen we binnenkort wat gaan doen? Uiteindelijk besloten om te gaan picknicken, dus we komen op een mooi plekje, rollen een kleed uit en pakken de broodjes ed. Ik doe mijn schoenen uit en hij duikt bovenop me (vent die 2 koppen groter was!) En gaat met zijn lippen 2 mm boven de mijne hangen met de boodschap: "Als je wilt mag je me zoenen hoor, ik laat het van jou afhangen." Ben na een halfuur opgestaan en weggelopen, god wat was dat erg!
woensdag 22 augustus 2012 om 10:04
Misschien dacht ie wel; tjeezus nee daar heb je dat irritante mens weer die alleen maar over haar auto kan praten en verder 1 en al drama is! Wat ben ik blij dat dat met haar destijds niks is geworden! Nog geen duizend auto's kunnen op tegen mijn 2 zoontjes en de vrouw die ik nu heb. Pfieuw wat een opluchting!
Je weet t niet....
Je weet t niet....
woensdag 22 augustus 2012 om 10:11
Slechtste date was toen ik 15 was met een jongen die ik leuk vond, dacht ik. We gingen met de fiets naar de bios en op de heenweg was het nog best ok, we hadden wel aan een stuk door gepraat. Eenmaal aangekomen bij de bios hebben we vanaf dat moment niet echt iets meer tegen elkaar gezegd. Hij had me in de pauze nog wel een drankje gekocht. Op de terugweg werd het helemaal erg want daar hebben we echt NIKS meer tegen elkaar gezegd. Hij zou nog met me mee naar huis fietsen, omdat ik anders over zo'n lange bosweg moest, maar ik heb hem maar gezegd dat hij niet hoeft mee te fietsen!
woensdag 22 augustus 2012 om 10:17
Mijn slechtste date was een date die eigenlijk geen date was maar een werketentje met een collega. Toen ik terug kwam van de wc had hij een viltje op mijn wijnglas gelegd. Hij stond op en ging ook naar de wc. Ik dacht goh, dat viltje zou wel tegen de vliegen zijn en haalde het van mn glas.
De man kwam terug van de wc en bleef me het volgende half uur verwachtingsvol aankijken en het gesprek verliep ineens moeizaam en ongemakkelijk. Zo ongemakkelijk dat ik na dat half uur wat met de viltjes begon te spelen en dus zag dat hij wat op het viltje had geschreven: bladora ik ben al 1,5 jaar gek op je, hoteldebotel over mijn oren verliefd op je. Het liefst zou ik je mee naar huis nemen en je de nacht van je leven bezorgen. Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen.
Ik kreeg een knalrode kop en vroeg me af of ik het afgelopen half uur ja of nee had gezegd, vroeg hem of het een grap was. Hij stamelde wat en zei dat we dan maar beter naar huis konden gaan en dit vergeten. We zijn nog twee jaar collega's geweest.
De man kwam terug van de wc en bleef me het volgende half uur verwachtingsvol aankijken en het gesprek verliep ineens moeizaam en ongemakkelijk. Zo ongemakkelijk dat ik na dat half uur wat met de viltjes begon te spelen en dus zag dat hij wat op het viltje had geschreven: bladora ik ben al 1,5 jaar gek op je, hoteldebotel over mijn oren verliefd op je. Het liefst zou ik je mee naar huis nemen en je de nacht van je leven bezorgen. Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen.
Ik kreeg een knalrode kop en vroeg me af of ik het afgelopen half uur ja of nee had gezegd, vroeg hem of het een grap was. Hij stamelde wat en zei dat we dan maar beter naar huis konden gaan en dit vergeten. We zijn nog twee jaar collega's geweest.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 22 augustus 2012 om 10:18
Via internet een date geregeld. Bij de eerste ontmoeting zat hij alleen maar te schelden en te vloeken en rare ticks had hij. Volgens mij had hij G. de la tourette. Maar hij ontkende dat later toen ik hem dat gewoon eerlijk vroeg.Niet dat je daar iemand geen kans voor moet geven maar hij ontkende het gewoon en begon over een trauma in het leger...misschien allemaal waar maar ik vond het wel heel moeilijk om daar mee een relatie te beginnen ik ben daar niet sterk genoeg voor.
woensdag 22 augustus 2012 om 10:22
quote:-Bladora- schreef op 22 augustus 2012 @ 10:17:
Mijn slechtste date was een date die eigenlijk geen date was maar een werketentje met een collega. Toen ik terug kwam van de wc had hij een viltje op mijn wijnglas gelegd. Hij stond op en ging ook naar de wc. Ik dacht goh, dat viltje zou wel tegen de vliegen zijn en haalde het van mn glas.
[...]
[...]
woensdag 22 augustus 2012 om 11:24
Een aantal jaren geleden, een date met meneer X. Meneer X was nogal vrouwelijk viel me na een tijdje op. Deed een schortje om met koken, gaf me tips over vuilniszakken en hoe ik het beste pasta kon koken. Toen ik inmiddels twee drankjes en een heel diner op had, had ik alle verhalen over zijn reizen, zijn werk en zijn vrienden gehoord, terwijl ik me nauwelijks voor had kunnen stellen.
Ik ben opgestaan, tas en sleutels gepakt en heb netjes afscheid genomen. Bij de deur stond ik startklaar met alles in de hand en meneer X begreep zelfs die hint niet. Hij drukte me tegen zijn muur aan en begon me te zoenen. Ik heb vriendelijk bedankt voor de zoensessie en ben razendsnel naar buiten gelopen.
Bij de auto aangekomen een parkeerbon (duur én verschrikkelijk was de date dus) en thuis heb ik wekenlang elke dag sms'jes gekregen van meneer X, die het 'zo geweldig' heeft gehad en 'elke avond aan mijn kus moest denken'. Ik heb maar niet gereageerd. Soms kom ik hem nog tegen en dan zwaait hij al van een kilometer afstand...
Tja, sommige mannen zijn blind!
Ik ben opgestaan, tas en sleutels gepakt en heb netjes afscheid genomen. Bij de deur stond ik startklaar met alles in de hand en meneer X begreep zelfs die hint niet. Hij drukte me tegen zijn muur aan en begon me te zoenen. Ik heb vriendelijk bedankt voor de zoensessie en ben razendsnel naar buiten gelopen.
Bij de auto aangekomen een parkeerbon (duur én verschrikkelijk was de date dus) en thuis heb ik wekenlang elke dag sms'jes gekregen van meneer X, die het 'zo geweldig' heeft gehad en 'elke avond aan mijn kus moest denken'. Ik heb maar niet gereageerd. Soms kom ik hem nog tegen en dan zwaait hij al van een kilometer afstand...
Tja, sommige mannen zijn blind!