Spuitend klaarkomen

16-08-2012 18:53 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Mijn man probeert al een tijdje (maand of 2) mij spuitend te laten klaarkomen. Normaal klaarkomen is voor mij geen probleem, echter is me dit spuitend nog niet gelukt.

Hebben jullie tips hoe dit te kunnen bereiken?

Alvast bedankt voor jullie reacties..

Gr. Mii
En de meerwaarde? Dat mijn man zeker weet dat ik niet fake als ik klaarkom

Hahaha dat is inderdaad helemaal waar! Zelf heb ik het nooit ondervonden. Nooit spuitend klaargekomen
quote:willem1959 schreef op 20 augustus 2012 @ 21:11:

Spuitend klaarkomen is de grootste fabel op seksgebied die er bestaat.Want op jouw leeftijd druppelt het er uit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Willem hoopt denk ik op een vrouw die roept "geloof je het niet? Wil je het zien? Meemaken?" helaas trapt geen 1 er in :-)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Heeftie voor niks al jaren die duikbril op...
LOL
quote:willem1959 schreef op 20 augustus 2012 @ 21:11:

Spuitend klaarkomen is de grootste fabel op seksgebied die er bestaat.Maar voor jezelf gaat deze stelling vast niet op. Of produceer jij een klein wit stofwolkje als je klaarkomt?
quote:luckyjane schreef op 21 augustus 2012 @ 16:31:

[...]

Maar voor jezelf gaat deze stelling vast niet op. Of produceer jij een klein wit stofwolkje als je klaarkomt?

Mannen spuiten echt ja. Of het stroomt er uit. Sperma heet dat.

Bij vrouwen is het urine. Maar ja, het zit ook grotendeels tussen je oren, dus als jullie nu maar denken dat er iets bijzonders gebeurt zou ik het zo maar houden.
quote:willem1959 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:56:

[...]

Bij vrouwen is het urine. Maar ja, het zit ook grotendeels tussen je oren.Jouw vrouw pist uit haar neus dan ofzo?
Dit werd ooit eens live gedemonstreerd tijdens een aflevering van Spuiten en Slikken. Misschien eens terugzoeken?
Gezien hoor. Maar nog steeds geen bewijs. Het zou dit, het zou dat. Nee hoor, met dat geram in een voorbips duw je vanzelf de blaas leeg.

Laat je vrouw/vriendin/neukertje eerst maar eens goed plassen. Dan kun je wrijgen tot je een ons weegt.
Voor jouw visie bestaat dus ook geen enkel bewijs. voorlopig ben je de enige die in je eigen waarheid geloofd en zijn er meer die van een andere waarheid overtuigt zijn.

Ik heb deze discussie al eens met je gehad, een vriedin van mij heeft een sterke urine lucht en als het urine was geweest had je dat echt wel geroken.

ander bewijs, waarom kun je erna dan nog gewoon plassen en hoe verklaar je dat een blaas leeg is nadat iemand naar toilet is geweest maar lukt het vrouwen toch nog om spuitend klaar te komen?

Jij bent vast eens onder gezeken en dat is heel vervelend voor je maar verstand van vrouwen die spuitend klaar komen heb je niet anders was je er even overtuigd van geweest dat het geen urine is/

voorlopig ben je de enige roepende in de woestijn die dit riedeltje het forum op gooit.

(waarbij ik niet zeg dat het dus niet kan dat er urine mee kan komen)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik ben het met doddie eens. Ik heb bij een vriendin dit zelf een keer meegemaakt. En dan kwam het vocht naar buiten vooral bij het vingeren. Was nog best wel veel. Natte bedoeling. Maar het rook niet en was gewoon helder.

Vriendin keek me wel even vragend aan. Met zo'n blik van: is dit niet vervelend? Maar toen ik zei dat het niet gaf konden we door.

We even een paar flinke doeken eronder voor de zekerheid.

Maar de meeste van mijn ONS spuiten niet. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel wat heeft als een vrouw zich zo lekker kan laten gaan.
spuitend klaarkomen is iets wat ik sinds een jaar of zo kan. vind het heerlijk, is wel een ander soort orgasme als dat je clithoraal klaar komt. dat is veel heftiger... maar ik vind persoonlijk dat spuitend klaarkomen ook tussen de oren zit. wil ik het niet dan kan mijn man nog zo bezig gaan, het gebeurt dan ook niet...

als ik mezelf bevredig dan lukt het ook zeer goed, ik kan het zelfs zonder aanraking.....

enige nadeel is inderdaad de handdoeken... je bed kan er erg nat van worden dus we nemen standaard handdoeken mee naar bed als we zin hebben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven