Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Ik was net op t cb. De jongste moest prikken. Komen we daar, zie ik plots uitslag bij peuter in haar nek.
Nu kan dat warmte uitslag zijn, maar uit voorzorg is er dus niet geprikt. Ergens wel fijn. Als hij ziek zou worden ervan is dat natuurlijk niet fijn als t zo warm is voor hem.
We zijn vanmorgen in het sprookjesbos geweest, Mason wilde naar de boom, heks, reus en djaak! Maar ik geloof dat het halftamme roodborstje nog de grootste attractie was, hij dook gewoon het sprookjesbos in achter vogel aan.
Ach, hij doet maar. Ooit moet ie het toch weleens beu worden en bij zichzelf denken: "Waar ben ik in Godsnaam mee bezig!"?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Anoniem_28281
dinsdag 21 augustus 2012 om 16:29
quote:sri schreef op 21 augustus 2012 @ 15:41:
Mefs, je hebt een nieuwe ava! Tempelier geworden?Dat ben ik altijd geweest
Anoniem_28281
dinsdag 21 augustus 2012 om 16:31
Hij werkt niet. Hij heeft een uitkering en zit dat en nacht achter zijn computer maar vieze plaatjes te kijken en vrouwen te stalken. Hij geilt erop. En dan rukkuuuuhhhhhhh.