Seks in de zee.

21-08-2012 17:50 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag het net langskomen in een topic over buitenseks.

En vraag me af...hoe doe je dat??? Ik bedoel, zonder dat anderen zien waar je mee bezig bent Ik snap dat je het niet doet als het heel erg druk is maar op de meeste stranden zijn toch ook andere mensen. Die dat dan ongetwijfeld doorhebben?

En is dat uberhaupt lekker? Met water enzo. Ik vind het onder de douche al anders omdat dat water toch een ander gevoel geeft dan "droog" zeg maar.

*voelt zich ff heel groen*
Hahaha, dat heb ik me nou ook altijd al afgevraagd!

En dat zand wat rond drijft.....brr, moet er niet aan denken!
En de kwallen...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb het een keer met me ex gedaan in het buitenzwembad bij Centerparcs..

Je schuift je bikini broekje gewoon opzij en hij doet zijn zwembroek wat lager..

Benen om zijn middel en niemand die het ziet :D :$
Het kan wel, maar je moet heel nat zijn, en niet van het water. Is het handig? Neuh. Is het lekker? Mwah, het is vooral geil.

Of het slim is, infectietechnisch gezien dan, weet ik eigenlijk niet. Iemand?
1x in de zee, vond het niet prettig. Wel spannend
quote:snowlove schreef op 21 augustus 2012 @ 18:02:

Benen om zijn middel en niemand die het ziet :D :$

Maar een zacht háár dat we allemaal ineens hadden.....!

En bedankt he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat snowlove zegt

Ik heb dat in de zee gedaan. 't stiekeme maakt 't zo leuk
Gewoon, je gaat iets verder de zee in en doet alsof je gewoon aan hem hangt, als verliefd stelletje. Maar niemand ziet natuurlijk wat er onder water gebeurt geen aanrader trouwens, zeewater brandt!
Ik heb het ook wel eens in zee gedaan: 's-nachts in diep water op het anker dat hing naast een zeilboot. Niemand die het zag.

Erg leuk, al is het wel wat stroever door het zeewater.

Aan het strand lijkt het me niets, tenzij je er helemaal alleen bent.
quote:snowlove schreef op 21 augustus 2012 @ 18:02:

Je schuift je bikini broekje gewoon opzij en hij doet zijn zwembroek wat lager..

Benen om zijn middel en niemand die het ziet :D :$Dit vind ik zelf toch niet zo'n hygiënisch idee.
quote:dani19 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:05:

Gewoon, je gaat iets verder de zee in en doet alsof je gewoon aan hem hangt, als verliefd stelletje. Maar niemand ziet natuurlijk wat er onder water gebeurt geen aanrader trouwens, zeewater brandt!

maar dat zien mensen toch wel??? As in: water. doorzichtig??

En dat hangen..werkt dat dan? Ik bedoel...de man moet gewoon doortrappelen lijkt me
quote:iris1969 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:06:

Ik heb het ook wel eens in zee gedaan: 's-nachts in diep water op het anker dat hing naast een zeilboot. Niemand die het zag.

Erg leuk, al is het wel wat stroever door het zeewater.

Aan het strand lijkt het me niets, tenzij je er helemaal alleen bent.Of je nou alleen bent of niet. Zand schuurt toch wel
quote:Ruza schreef op 21 augustus 2012 @ 18:08:

[...]

maar dat zien mensen toch wel??? As in: water. doorzichtig??

Niet in de Noordzee. Dat water is bruin/groen .

En dat hangen..werkt dat dan? Ik bedoel...de man moet gewoon doortrappelen lijkt me

Ik neem aan dat hij gewoon op de bodem staat en tot ongeveer zijn schouders in zee staat.

quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:04:

[...]

Maar een zacht háár dat we allemaal ineens hadden.....!

En bedankt he Krijg je geen zacht haar van hoor. Na een bubbelbad-avontuur waarbij één mannelijke deelnemer alle etiquette aan zijn laars lans lapte heb ik dat persoonlijk mogen ervaren.

Heel fijn als je de volgende ochtend wakker wordt met allemaal harde stukjes mannenrommel in je beenhaar.
quote:Ruza schreef op 21 augustus 2012 @ 18:10:

[...]

Of je nou alleen bent of niet. Zand schuurt toch wel Dat is waar. OK, dat wordt dus niets .
quote:iris1969 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:07:

[...]

Dit vind ik zelf toch niet zo'n hygiënisch idee.Of het nou pies, poep of sperma is...
net als onder de douche of in bad maakt water neuken nu niet echt lekkerder.

Als je het in zee wil doen, in cap d agde het naaktstrand heb ik ze het wel zien doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat Dani zegt inderdaad.

En als je echt aan elkaar hangt (stevige knuffel) dan zie je niets omdat je van de achterkant niet ziet dat je bikini broekje wat opzij geschoven is. Je gaat dan dus wel een heel stuk de zee in, maar wel zo dat hij nog kan staan. Anders voorzie ik ook wel problemen ja *trappel, trappel, proest, sputter*.

mosterd erbij, iemand?
quote:iris1969 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:12:

[...]

Dat is waar. OK, dat wordt dus niets .Kiezelstrand kan nog wel. Prikkende stenen in je billen is nog altijd beter dan schurend zand in je liefdesgrot.
quote:tristan19 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:13:

[...]

Of het nou pies, poep of sperma is...

In het zwembad? Ik vind het een ranzige gedachte.

In de zee is het wat anders, want die is groot en je wilt niet weten wat daar nog meer in drijft .
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:11:

[...]

Krijg je geen zacht haar van hoor. Na een bubbelbad-avontuur waarbij één mannelijke deelnemer alle etiquette aan zijn laars lans lapte heb ik dat persoonlijk mogen ervaren.

Heel fijn als je de volgende ochtend wakker wordt met allemaal harde stukjes mannenrommel in je beenhaar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En dan heeeeeeeel zachtjes gaan bewegen om golven te voorkomen?
quote:Ruza schreef op 21 augustus 2012 @ 18:14:

[...]

Kiezelstrand kan nog wel. Prikkende stenen in je billen is nog altijd beter dan schurend zand in je liefdesgrot.Dat lijkt me ook niets. Wel spannend, maar toch iets te oncomfortabel voor mij.
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:15:

[...]

[afbeelding]+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven