Seks in de zee.

21-08-2012 17:50 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag het net langskomen in een topic over buitenseks.

En vraag me af...hoe doe je dat??? Ik bedoel, zonder dat anderen zien waar je mee bezig bent Ik snap dat je het niet doet als het heel erg druk is maar op de meeste stranden zijn toch ook andere mensen. Die dat dan ongetwijfeld doorhebben?

En is dat uberhaupt lekker? Met water enzo. Ik vind het onder de douche al anders omdat dat water toch een ander gevoel geeft dan "droog" zeg maar.

*voelt zich ff heel groen*
quote:Ruza schreef op 30 augustus 2012 @ 12:01:

Dat kan iedereen gewoon zien in een zwembad!! of ken jij magisch rustige zwembaden?

Magisch? zoals het toverbad van merlijn ofzo? ^^

Nee, genoeg zwembaden die op bepaalde tijden rustiger zijn. wanneer de kids naar school zijn en later in de avonden.

En als ik met mijn vriend knuffel/praat in een zwembad en mijn benen om hem heen heb gewikkeld en tussendoor zijn pik in mij heb, niemand die dan echt overduidelijk ziet dat wij bezig zijn.

Ik loop dan niet te kreunen als een mofo, ik maak geen overduidelijke bewegingen ( onderwater heupbewegingen, en of met de benen hem naar je toe drukken/van je af ) Is dan vaak wel slow-sex, want tekeer gaan als een malle zou wel opvallen in een druk zwembad.

zoals ik al zei: zijn er veel kids om mij heen dan doe ik het niet snel en al helemaal niet als ze met duikbrillen om je heen zwemmen want dan is het idd eerder zichtbaar ( onder water )
1x in het zwembad gedaan met bubbels. Vraag me eigenlijk ook wel af hoe je het in de zee voor elkaar krijgt....
In zee gaat prima, mits rustig en je op je gemakt bent (drukke stranden en dus drukke zee is niet relaxed). Mensen zien niet wat je doet, want te ver weg. In een openbaar zwembad zou ik het niet doen. Niet sexy en niet respectvol naar andere badgasten.
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:04:

[...]

Maar een zacht háár dat we allemaal ineens hadden.....!

En bedankt he Ik had dan weer de associatie met oesters, bij de topictitel...
quote:Ruza schreef op 30 augustus 2012 @ 12:01:

Dat kan iedereen gewoon zien in een zwembad!! of ken jij magisch rustige zwembaden?Vrijwel alle hotelzwembaden van niet massale hotels zijn rustig na 'n bepaalde tijd. Heb 't ook wel 'ns s nachts in 'n zwembad gedaan. Vond 't niet echt geslaagd trouwens. Zee nog nooit uitgeprobeerd.
quote:jeane_avril schreef op 30 augustus 2012 @ 16:58:

In zee gaat prima, mits rustig en je op je gemakt bent (drukke stranden en dus drukke zee is niet relaxed). Mensen zien niet wat je doet, want te ver weg. In een openbaar zwembad zou ik het niet doen. Niet sexy en niet respectvol naar andere badgasten.

En andere zee-bezoekers wel dan?

Als het rustig is in een zwembad, en het is niet een zwembad van 5 bij 5 mtr, zie ik er weinig verschil in, dan wanneer ik het in een zee doen.
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:04:

[...]

Maar een zacht háár dat we allemaal ineens hadden.....!

En bedankt he

Yuk!

Ik heb een keer gezien dat een stelletje het erg leuk had in het zwembad van een hele grote sauna in het midden des lands. Ik heb ze erop aangesproken, vind het niet kunnen.
quote:gurly3 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:44:

[...]

/ja waarom niet?

genoeg zwembaden die delen hebben waar het minder druk is, of half is afgeschermd. En in een open/drukke bad ook makkelijk te doen alleen dan wel tegen een zijkant ( en een hoek )

waarbij ik het prettiger vind dat ik tegen de zijkant aan leun, en de man met de rug naar het publiek.Ik vind het prettiger als je dat soort praktijken lekker bewaart voor de daarvoor ingerichte gelegenheden ipv het reguliere zwembad. Wat asociaal zeg.
quote:truffelmaffia schreef op 30 augustus 2012 @ 12:05:

Mijn rij-instructeur en mij lukte het niet in het buitenbubbelbad van het Elysium. Hij ging er gewoon niet in.In het bubbelbad bedoel je. Snap ik.
En in zee tussen andere zwemmers vind ik trouwens net zo asociaal. Tenzij je op een afgesloten deel zit waar anderen dezelfde hobby hebben.
quote:waarbij schreef op 30 augustus 2012 @ 17:40:

[...]

Ik vind het prettiger als je dat soort praktijken lekker bewaart voor de daarvoor ingerichte gelegenheden ipv het reguliere zwembad. Wat asociaal zeg.

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen normen en waarden.

Hoewel ik toe moet geven dat het niet altijd even netjes is nee..

Maargoed dat weerhoud mij er iig niet van als ik kan genieten.
quote:gurly3 schreef op 30 augustus 2012 @ 17:43:

[...]

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen normen en waarden Helaas zou ik in dit geval zeggen, jouw normen en waarden wat fatsoen betreft zijn ver te zoeken. Wat je in je eigen zwembad doet moet je zelf weten maar hou die klamme oester alstublieft lekker gesloten in een regulier openbaar zwembad. Er zijn plekken te over waar je lekker los kunt gaan met je vent, more power to you.
quote:Hoewel ik toe moet geven dat het niet altijd even netjes is nee..

Maargoed dat weerhoud mij er iig niet van als ik kan genieten.

Ieder voor zich en God voor ons allen. Ik vind het enorm egoïstisch om zo in het leven te staan. Kun je je driften niet een vijf minuten beheersen tot je in het kleedhokje bent?

Ben je nu helemaal alleen in dat zwembad, prima, lekker zelf weten. Maar dat ben je niet.
quote:waarbij schreef op 30 augustus 2012 @ 17:45:

[...]

Helaas zou ik in dit geval zeggen, jouw normen en waarden wat fatsoen betreft zijn ver te zoeken. Betreft over sex in publieke omgeving; ja daar heb je gelijk in. Houd niet in dat iemand daardoor Totaal geen fatsoen heeft. Wat je in je eigen zwembad doet moet je zelf weten maar hou die klamme oester alstublieft lekker gesloten in een regulier openbaar zwembad. Er zijn plekken te over waar je lekker los kunt gaan met je vent, more power to you.

Nee; vind het prima zo.
quote:waarbij schreef op 30 augustus 2012 @ 17:46:

[...]

Ieder voor zich en God voor ons allen. Ik vind het enorm egoïstisch om zo in het leven te staan. Kun je je driften niet een vijf minuten beheersen tot je in het kleedhokje bent?

In een kleedhokje, waar het dan netzogoed druk is, is in jou ogen wel fatsoenlijk?

De sappen wat op het bankje of de grond komt is wel fatsoenlijk voor de volgende badgast? Of neem jij altijd een dweil mee naar een badhokje?

Dat je meer afgeschermd bent dat is zo, maar dan nog is het niet bepaald ''netjes'' Blijft ook gewoon een publieke ruimte.

Ow en ik KAN mijzelf wel beheersen, om naar een verkleedhokje te verkassen maar dan kan ik net zogoed de hele dag mijzelf beheersen aangezien een kleedhokje ook niet echt ''fatsoenlijk'' is ofwel?

En het gaan niet om kunnen bij mij; Als ik op dat moment er zin in heb, dan doe ik dat. Simpel zat.

.
Nee. Ik blijf het enorm onderontwikkeld vinden dat je je niet kunt beheersen tot je in een omgeving bent waar de gelegenheid er wel voor is zonder dat je anderen er mee tot last bent. Want dat ben je.

De visuele tractatie op jullie vleselijke lusten zou ik graag aan me voorbij laten gaan, maar jullie zijn zo egocentrisch dat dat niet uitmaakt want hey... je hebt zin he.
Dan doe je dat. En daarmee bewijs je dus dat je over nul normen en waarden beschikt. Dat je slechts een slaafje bent van je hormoonspiegel. Triest eigenlijk.
quote:waarbij schreef op 30 augustus 2012 @ 17:56:

Nee. Ik blijf het enorm onderontwikkeld vinden dat je je niet kunt beheersen Lees hierboven.

tot je in een omgeving bent waar de gelegenheid er wel voor is zonder dat je anderen er mee tot last bent. Ik heb vaak genoeg sexende stelletjes naast mij gehoord in een kleedkamerhokje; noem ik niet bepaald fatsoenlijk. Daarin vind ik jou normen en waarden nog krommer dan de mijne.

''Niet in zwembad maar wel een kleedhokje''

Het blijft beide publiekelijk.

De visuele tractatie op jullie vleselijke lusten zou ik graag aan me voorbij laten gaan, maar jullie zijn zo egocentrisch dat dat niet uitmaakt want hey... je hebt zin he.
waarbij schreef op 30 augustus 2012 @ 17:57:

Dan doe je dat. En daarmee bewijs je dus dat je over nul normen en waarden beschikt. Nee de jouwe verschillen ook zoveel van de mijne met je opmerking over dat de badhokjes wel geschikt zijn.

Nooit kinderen meegemaakt die bij een ander in een hokje gluren?

Nooit gedacht dat alsnog mensen naast jou, jullie kunnen horen?

Neeeeee vast niet!

Gelukkig sta ik er in iedergeval achter met wat ik doe en heb ik een duidelijke mening integenstelling tot jou.

En dank voor je wijze woorden; weet ik weer iets meer over mijzelf.
Zelf had je het niet kunnen bedenken zeker
quote:waarbij schreef op 30 augustus 2012 @ 18:03:

Zelf had je het niet kunnen bedenken zeker

Nee een slaafje zijn van je eigen hormoonspiegel laat je aan niks anders denken.

Logisch toch?
In de zee gaat prima, als je idd maar nat genoeg bent.. Hebben het op vakantie op Cyprus in zee gedaan, bij een rustig standje waar het water lang ondiep bleef. Hierdoor konden we best redelijk actief doen onderwater zonder dat iedereen op er strand alles zag gewoon even bikinibroekje opzij en glibberde er zo in..

Geen last gehad van het zeewater, goed zorgen dat je er niet in en uit schiet elke keer.. Dan neem je veel zout water mee.

Enige spannende was dat toen we net klaar waren er naast ons een 4tal duikers omhoog kwamen die de finale dus hebben meegekregen.. Beetje gênant, maar ach.. Kan het iedereen zeker aanraden! Niet de lekkerste sex ooit maar voor de afwisseling erg spannend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven