Zeeland do & dont's
dinsdag 21 augustus 2012 om 23:11
Vlissingen;reptielenzoo Iguana bezoeken.lekker gruwelen
en nergens ter wereld varen er zeeschepen zo kort onder de kustlijn.echt uniek! Veere,Zieriksee,zijn mooie stadjes om te bezoeken.Deltawerken bezoeken.fietsen huren of meenemen en de natuur in.ach de hele provincie is zo mooi,vooral als de zon schijnt!
als inwoner van Zld ben ik klein beetje bevooroordeeld, geloof ik
en nergens ter wereld varen er zeeschepen zo kort onder de kustlijn.echt uniek! Veere,Zieriksee,zijn mooie stadjes om te bezoeken.Deltawerken bezoeken.fietsen huren of meenemen en de natuur in.ach de hele provincie is zo mooi,vooral als de zon schijnt!
als inwoner van Zld ben ik klein beetje bevooroordeeld, geloof ik
dinsdag 21 augustus 2012 om 23:19
quote:sweetdevil1 schreef op 21 augustus 2012 @ 23:15:
Leuke tips! Dus eigenlijk is één week niet genoeg???
Week lijkt me wel genoeg hoor
Met Zoutelande (hoge duinen), Domburg, Veere, Burgh-Haamstede, Nieuw-Haamstede (Duinen en strand), Zierikzee, boulevard Vlissingen, en M'burg of Goes ben je wel klaar schat ik
Leuke tips! Dus eigenlijk is één week niet genoeg???
Week lijkt me wel genoeg hoor
Met Zoutelande (hoge duinen), Domburg, Veere, Burgh-Haamstede, Nieuw-Haamstede (Duinen en strand), Zierikzee, boulevard Vlissingen, en M'burg of Goes ben je wel klaar schat ik
dinsdag 21 augustus 2012 om 23:24
Steden als Zierikzee, Goes, Middelburg en Vlissingen verkopen ook stadswandelingen bij de VVV. Ook vaak de moeite waard om zo de mooie plekjes van een stad te zien.
Je kunt de stompe toren van Zierikzee op ( met de trap).
Ligt er een beetje aan wat je wil: wil je dicht aan de kust zitten/ overnachten kun je op Walcheren goed terecht maar ook de kanten van Zeeuws Vlaanderen op.
Goes ligt in het hart van Zeeland en is dus een prima uitvalsbasis voor een hoop uitstapjes, maar je zit niet aan de kust.
Berkenhof's Tropical Zoo in Kwadendamme is ook leuk om een bezoekje te brengen.
Je kunt de stompe toren van Zierikzee op ( met de trap).
Ligt er een beetje aan wat je wil: wil je dicht aan de kust zitten/ overnachten kun je op Walcheren goed terecht maar ook de kanten van Zeeuws Vlaanderen op.
Goes ligt in het hart van Zeeland en is dus een prima uitvalsbasis voor een hoop uitstapjes, maar je zit niet aan de kust.
Berkenhof's Tropical Zoo in Kwadendamme is ook leuk om een bezoekje te brengen.
dinsdag 21 augustus 2012 om 23:39
In Goes is de stoomtrein Goes-Borssele ook zeker de moeite waard.
Sluis is ook een heel gezellig stadje, lekker eten bij de drie wijzen en van daaruit zit je ook zo in knokke.
Vlissingse boulevard is een echte aanrader en evt voor dagje relaxen is swaenenburgh sauna/welness ook heerlijk.
Heel veel plezier
Sluis is ook een heel gezellig stadje, lekker eten bij de drie wijzen en van daaruit zit je ook zo in knokke.
Vlissingse boulevard is een echte aanrader en evt voor dagje relaxen is swaenenburgh sauna/welness ook heerlijk.
Heel veel plezier
woensdag 22 augustus 2012 om 00:47
quote:mevrouwr schreef op 21 augustus 2012 @ 23:39:
Heel veel plezier
Een hele dag?? In dat piepkleine ding? Je bedoelt een kwart dag? In januari of zo
Heel veel plezier
Een hele dag?? In dat piepkleine ding? Je bedoelt een kwart dag? In januari of zo
woensdag 22 augustus 2012 om 08:07
Lekker de duinen in rondom de Haamstede's, je kunt daar ook mooie fiets en wandeltochten maken. Als je door Burgh Haamstede heen gaat kun je aan de achterkant het dorp uit en dan wandel je zo een giga natuurgebied in. Kun je uuuren wandelen tussen de pony's, duinen, stukjes bos en oude bunkers uit de oorlog.
woensdag 22 augustus 2012 om 10:03
quote:Liezebetje schreef op 22 augustus 2012 @ 08:32:
Tenminste, als kind deed ik er uuuuren over . Desalniettemin geloof ik dat een tocht van 5 kilometer nog steeds haalbaar is.
Ik vond werkeiland Neeltje Jans ook wel leuk voor een bezoek. (En met de kortingsbon uit de Postcode Loterij Agenda krijg je 25% korting! )
Tenminste, als kind deed ik er uuuuren over . Desalniettemin geloof ik dat een tocht van 5 kilometer nog steeds haalbaar is.
Ik vond werkeiland Neeltje Jans ook wel leuk voor een bezoek. (En met de kortingsbon uit de Postcode Loterij Agenda krijg je 25% korting! )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 22 augustus 2012 om 12:48
Ik vind de reptielen zoo in vlissingen een don't en Neetle jans ook.
Als je toch de stoomtrein pakt (check eerst wanneer hij rijdt in september) stop dan bij de Tropical Zoo in Kwadendamme.
Do, rij wel over de oosterscheldekering
Do, strandwandeling Dishoek
Do, shoppen Middelburg
Do, zeehondensafari
Do, boulevard Vlissingen
Als je toch de stoomtrein pakt (check eerst wanneer hij rijdt in september) stop dan bij de Tropical Zoo in Kwadendamme.
Do, rij wel over de oosterscheldekering
Do, strandwandeling Dishoek
Do, shoppen Middelburg
Do, zeehondensafari
Do, boulevard Vlissingen
woensdag 22 augustus 2012 om 20:18
quote:desteny schreef op 21 augustus 2012 @ 23:30:
ook op eiland tholen zijn leuke en mooie dingen te zien!
Behalve op zondag, dan mag je alleen heen en terug naar de kerk
Verdronken land van Saefthinge, Hulst, Sluis, Breskens, de oversteek met het fietsveer naar Vlissingen maken en dan nog daar een aantal dagen in de omgeving (o.a. middelburg)
ook op eiland tholen zijn leuke en mooie dingen te zien!
Behalve op zondag, dan mag je alleen heen en terug naar de kerk
Verdronken land van Saefthinge, Hulst, Sluis, Breskens, de oversteek met het fietsveer naar Vlissingen maken en dan nog daar een aantal dagen in de omgeving (o.a. middelburg)