Zeeland do & dont's

21-08-2012 22:58 32 berichten
Mijn man en ik willen begin september een week naar de Zeeuwse kust. Wie heeft er tips voor mij, m.b.t. plaats, overnachtingen (we houden niet van kamperen) en bezienswaardigheden??

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Middelburg en Veere, zeker do's. Als je wat luxer wilt eten is Peper en Zout in Middelburg een absolute do. En het strand bij Vrouwenpolder schijnt t mooiste van Nederland te zijn.

De vergande glorie van Domburg vind ik ook charmant. Sauna de Parel is dan weer een absolute don't.
Oh, in de grote kerk in Veere (do! zijn ook vaak mooi exposities) zijn ook regelmatig concerten. Kan heel leuk zijn.
in sept zijn de zeehondensafarie,s toch klaar? heb ut net vd week zelf gedaan.echt gaaaaaaf!!!

eiland tholen vind ik erg mooi qua natuurgebieden om te fietsenwandelen. stadje tholen zelf, is ook best mooi om door te wandelen en terrasje te pakken.en tja wat ik fijn en mooi vind, kan voor een andere totaal anders zijn.
quote:Soley schreef op 22 augustus 2012 @ 20:18:

[...]Behalve op zondag, dan mag je alleen heen en terug naar de kerk nee hoor.niet overal.tis wel rustiger op zondag,behalve op die spitstijden op de kerkroute.maar ik doe echt wat ik wil
quote:Moosey schreef op 22 augustus 2012 @ 21:31:

Oh, in de grote kerk in Veere (do! zijn ook vaak mooi exposities) zijn ook regelmatig concerten. Kan heel leuk zijn.

Wel warm aankleden, schijnt nogal koud te kunnen zijn in die kerk...(is in de meeste kerken 't geval, maar een bezichtiging is wat anders dan er een uur zitten...)
Zo weer terug van weggeweest! Een geweldige week gehad met heel veel zon en wat is Zeeland prachtig!!!

We verbleven vlakbij Arnemuiden aan het Veerse meer.

Dinsdag Veere bezocht en Fort Remmekes. met aansluitend een paar uur luieren aan een strandje bij Rithem.

Woensdag een lange fietstocht (bunkerroute) gemaakt langs de kust. en over het strand gelopen in Zoutelande.

Donderdag Middelburg bezocht en het bevrijdingsmuseum in Nieuwdorp.

Vrijdag een middag en avond naar Vlissingen.

Zaterdag naar het strand tussen Domburg en Westkappele en 's avonds in Domburg rondgeslenterd.

en tenslotte zondag varen op het Veerse meer.

Zeeland is zeker voor herhaling vatbaar en nogmaals bedankt voor alle tips!
leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven