Vriend wordt 40! help!
woensdag 22 augustus 2012 om 13:39
Mijn vriend wordt 40 en ik heb 0 inspiratie voor leuke dingen/verrassingen. Ik kom niet verder dan de standaard 40 slingers en ballonnen. Hij heeft zelf al veel mensen uitgenodigd, dus een surprisefeestje oid gaat niet meer lukken. Toch wil ik hem op een of andere manier graag verrassen.. Iemand goede ideeen???
Ik hoor het graag!
Ik hoor het graag!
woensdag 22 augustus 2012 om 13:42
woensdag 22 augustus 2012 om 13:42
Een weekendje weg inplannen? Of juist iets spannends... een lekkere massage 's ( etc) avonds? Ik vind het zelf ook altijd erg moeilijk maar iets met zn 2en doen viel altijd goed in de smaak. Of een soort van fotoboek van dat ie jong was tot ongeveer nu, of een boekje waar je iedereen ( vrienden, familie etc) iets in laat schrijven? Ik snap dat het moeilijk is inderdaad!
woensdag 22 augustus 2012 om 14:43
Hier een paar ideeën:
- Jezelf gekleed in een kadolintje die 's morgens ontbijt op bed en een kadootje brengt
- Gewoon een leuk kado, iets waarover hij kan opscheppen tov zijn vrienden of de buurman (goed gereedschap, dagje 4x4 rijden in de ardennen, motorrijles)
- Of iets sufs; fiets, aftershave, een trio met die ene vriendin, die ene veel te grote tv/audio/apparatuur/vulmaarin die hij niet van jou mocht, kaartjes voor dat ene concert wat jij eigenlijk niets vindt.
- Jezelf gekleed in een kadolintje die 's morgens ontbijt op bed en een kadootje brengt
- Gewoon een leuk kado, iets waarover hij kan opscheppen tov zijn vrienden of de buurman (goed gereedschap, dagje 4x4 rijden in de ardennen, motorrijles)
- Of iets sufs; fiets, aftershave, een trio met die ene vriendin, die ene veel te grote tv/audio/apparatuur/vulmaarin die hij niet van jou mocht, kaartjes voor dat ene concert wat jij eigenlijk niets vindt.
woensdag 22 augustus 2012 om 16:58
quote:Cateautje schreef op 22 augustus 2012 @ 15:56:
Vergeet de kartoffelsalade niet.Je geeft me een fantastisch idee: Het vreetfestijn geserveerd door een stoeipoes teletubbie waarvan het teeveetje op de buik op voetbal staat en al strippend "Happy Birthday" zingt om vervolgens die bejaardenkortingspas achter zijn broeksriem te proppen
Vergeet de kartoffelsalade niet.Je geeft me een fantastisch idee: Het vreetfestijn geserveerd door een stoeipoes teletubbie waarvan het teeveetje op de buik op voetbal staat en al strippend "Happy Birthday" zingt om vervolgens die bejaardenkortingspas achter zijn broeksriem te proppen
woensdag 22 augustus 2012 om 17:01
quote:fru1t3lla schreef op 22 augustus 2012 @ 16:58:
[...]
Je geeft me een fantastisch idee: Het vreetfestijn geserveerd door een stoeipoes teletubbie waarvan het teeveetje op de buik op voetbal staat en al strippend "Happy Birthday" zingt om vervolgens die bejaardenkortingspas achter zijn broeksriem te proppen Jij weet het.
[...]
Je geeft me een fantastisch idee: Het vreetfestijn geserveerd door een stoeipoes teletubbie waarvan het teeveetje op de buik op voetbal staat en al strippend "Happy Birthday" zingt om vervolgens die bejaardenkortingspas achter zijn broeksriem te proppen Jij weet het.