TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
quote:apatura schreef op 22 augustus 2012 @ 16:27:

De onze wordt gelukkig komende week (als ik geen airco meer nodig heb) gemaakt.

Wij waren zo dom om onze auto afgelopen week te laten maken. Zat ik daar met 37 graden in een barrel zonder airco

Yvon: ik bedoel een dagboekje met wat hij eet en doet en wat zijn klachten zijn. Misschien zie je een patroonMisschien is dat wel nodig ja. Morgen eens overleggen in het ziekenhuis. Ik ben namelijk heel slecht in dagboekjes bijhouden door mijn geheugen- en concentratieproblemen. Dan loop ik steeds achter de feiten aan
Ik ken t: leuk vrolijk boekje kopen en dat op bijvoorbeeld zijn nachtkastje leggen of op de eettafel ofzo en dan met vrolijk kleurtjes en zo er in schrijven. Da's veel leuker en makkelijker te onthouden dan een saai kladblok en een blauwe balpen van balpen garage x of y.
Been there, done that, got the T-shirt.
O goden. Jullie airco ook stuk? Die van ons ook. Niet leuk, duur grapje.
Het is vast een complot!!! Spooky.
Jaaaaaaah ik ben er weer!

Het was enorm meegevallen! Sterker nog, ik vond het helemaal geweldig!

Maandag nog n dag meelopen op een andere afdeling (verslaving en delict, nu was ik op delict)

Persoonlijk alarm ging af, hop 10 mensen paraat binnen een vloek en zucht...

Minder stress in elk geval dan waar ik nu zit. Kreeg positieve feedback... Ik heb een forensische houding...jawel! Een neutrale houding dus.

Werd "geobserveerd" door patient, die blijkbaar binnen 5 minuten een of ander verhaal afsteekt. Maar, zo zei collega, het viel erg op dat hij dat bij mij dus niet deed. En dat was een zeer goed teken.

Kreeg ook te horen dat collega positief over me was en hij me graag als collega wilde....

Hihi, word haast verlegen ervan...
Mijn airco is ook gestopt. Iets met bijvullen..
Waauw Suussie!! Dat is goed nieuws!!
Suus je bent geweldig!

Hier geen airco. Wel de deur openstaan en ventilatoren bij de hand (maar die zijn vandaag niet nodig).

Yvje, zelf nog niet echt een idee wat het zou kunnen zijn? Ik zelf herken niet snel een bepaalde ziekte in jouw uitleg. Hopelijk kan de kinderarts meer vertellen.

Tzip, wat een verschrikkelijke ouders, vooral dat er geen bedankje vanaf kan! Mijn ouders hebben me ook wel eens neergezet bij de tv in de supermarkt en ik heb ook weleens rondgezworven door dezelfde supermarkt... Maar mijn ouders waren wel dankbaar als ik weer teruggebracht was.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Onze airco valt gelukkig onder de garantie.

Suus ik ben superblij voor je. Echt gaaf. En t klinkt alsof het er allemaalgoed geregeld is. Ben benieuwd hoe je 2e dag verloopt.

Hier een lui avondje. Eigenlijk wil ik nog stofzuigen maar ik ben moe en lief is moe ^2
.
Tzip, wat een idioot. Soms vraag ik me af hoezo mensen zo dom aso zijn.

Suus, geweldig meid! Hoop dat het maandag net zo goed verloopt voor je.

Ouders die kinderen maar laten aanmodderen omdat ze te druk zijn met zichzelf

Stelletje gestoorden, ga dan winkelen in je uppie, dan wacht je maar gewoon tot papa thuis is of oma zin heeft om op te passen, tssss.....

Bomber was gelukkig altijd een makkelijk kind, is ie nog steeds trouwens (nog wel ), die kon ik overal mee naartoe nemen en luisterde ook goed. Maar opletten deed ik sowieso, je moet er toch niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren met zo'n hummel?

Yv, wat rot voor Yv-zoon. Je intuitie zegt vaak genoeg hoor, dus laat je niet afschepen hè?

Tzip, nou heb ik je ego-post gemist .

Kapotte airco's. Macho's auto heeft een climate control (stuk fijner dan een airco) en heeft waarschijnlijk een verstopt filter, werkt niet meer zo heel goed, maar schijnt simpel te verhelpen te zijn. De airco in mijn Bolletje doet het prima, maar ik ben niet zo'n fan ( ) van die dingen. Ik gebruik gewoon de barko (bijna-alle-ramen-kunnen-open), vindt ik een stuk prettiger.

En.....ik was vanmiddag zowaar vrij!
Tzip, da's precies wat ik gisteren bedoelde, dat ontspannen (vakantie-)gevoel is binnen een uur verdwenen als het echte leven weer is begonnen.....waardeloos!
Mijn maandag gevoel is blijven hangen. Ook omdat ik gister ben wezen zwemmen dat voelde weer ontspannen als vakantie.

Ik heb geen pakjes vandaag. Hopen dat mijn gereedschapjes en badpak morgen komen. Anders ga ik er achter aan bellen. Maandag heb ik mn spulletjes al nodig. Nee niet t badpak alleen mn gereedschap.

Mijn hersens zijn soms echt gevuld met nonsens. Ik zit te bedenken wat ik op mn eerste schooldag aan wil en ik kom er niet uit. Rare ikke
Plan iedere dag een half uurtje wat leuks ontspannends voor jezelf waarin je niets moet, meditere of een rondje wandelen of vakantiefoto's kijken ofzo. Dan kan je je vakantie gevoel langer houden.
Apa, jij had het toch over doe winkel in kronenburg? Waar ze die crème verkopen?

Hebben ze daar ook badpakken voor grotere cups? Weet jij dat toevallig?
Ik kom even binnenstormen.

Broerlief gaat nu 3x p.w. voetballen (2 trainingen en een keeperstraining) Vader heeft eigenlijk altijd avonden en kan daardoor vaker niet dan wel mee naar de trainingen.

Oftewel.. Peacy mag én rijden én er tijden in steken.

Reactie van moi: maar ik kan die tijd gebruiken om te studeren. Dat vind ik toch belangrijker (én m'n eigenste sociale leven). Reactie van vader: Ja, dan neem je je studieboeken maar mee.

Reactie van moeder: Dat heb je maar over voor je broertje hoor.

Het is #$%^@%@#* mijn kind NIET.
Kijk, dat ik eens een keer naar een voetbaltraining moet, vind ik niet erg. Met heel veel liefde.

Maar 3x per week? IS dat niet een beetje te?

Of overdrijf ik nu?
Hallo.............nou zeg Peacy!!! waar leef jij?

Kind ga zo snel mogelijk de deur uit!!

Voel jij je diep ongelukkig door al dat gezeik van je ouders?

Meid echt....sla de deuren achter je dicht en ga op jezelf wonen.
Vast wel Missy. T is een plussize winkel. Je kan altijd bellen natuurlijk. Mij hielpen ze ook netjes aan de telefoon.
In een huis, met een moeder/vader/tante en een broertje.

Ben er mee bezig, maar het gaat niet zo vlotjes .

Diepongelukkig is een ander woord, voel me eerder heel heel erg onzeker en angstig om iets af te spreken met mensen.

Het heeft me al zoveel gekost (vriendschappen/relaties).
Kan ie niet zelf fietsen?

En jij moet urgentie en korting krijgen op een woning.

Heb je je moeder voor de voeten gegooit dat het iddjou broer is maar ook haar kind!
Goed plan, bellen! M'n boobs passen nl. niet in n standaard badpak. En bij een grotere maat zit de rest weer flubbberend.

Floofde: ga als de sodemieter nee tegen je ouders zeggen! Zij hebben voor je broertje gekozen. Dan moeten ZIJ het maar overhebben voor HUN kind. Hoe oud is hij eigenlijk? Is t zo ver weg de voetbal?
Probleem is dat hij niet in onze woonplaats voetbalt. Daar was toendertijd geen plek, dus hij voetbalt in het naastliggende dorpje.

Hartstikke leuk en gezellig altijd, alleen nu alleen op de fiets nog niet .
3 keer per week is erg veel. Hoe oud is broertje? Kan hij niet een keertje per week alleen of hij alleen heen en jij haalt hem op (als de fiets in de auto past)... Scheelt al een hoop tijd.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven