Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Moggu..
Goedemorgen!
Gold,nog gelukt met de gordijnen?

Zoeb,wat heb je heerlijk geshopt!Ik kijk dit weekend weer even op Texel voor wat leuke koopjes

Shadow,ondanks je tegenzin je lijst nog afgewerkt?

Hier gaat het wel goed,al merk ik goed dat mijn vertrouwen een flinke deuk heeft opgelopen.Maar het is ook heel fijn om weer samen te zijn.

Uk heeft een flinke verkoudheid en heeft daar koorts van,die blijft vandaag een dagje thuis.

Lijstje:

opruimen

wassen,strijken en vouwen

stoffen en zuigen

wc poetsen

badkamer poetsen

boodschappen

wvttk
Mogguh.

Ja dat was leuk shoppen met al die koopjes. Het was ook wel even nodig. Ik had niets meer om aan te trekken.

Coetje het vertrouwen moet weer worden opgebouwd en dat zal tijd nodig hebben.

Poor Uk. Maar goed dat het niet meer zo warm is.

Gold ben je al zenuwachtig voor het weekend? Is het nog gelukt met de gordijnen?

Wat lief van dat mensje van de portemonnee.

Shadow, ook zo'n hekel aan afwassen? Ik ook.
Gold,app je mij je adres even aub?Kan ik die Carmen set naar je opsturen.
Gruwelijke hekel aan afwassen. Maar ja, met een gesloopte keuken had ik natuurlijk geen andere keuze. Morgen is de nieuwe keuken een feit, dus kan ik dan weer devaatwasser gebruiken!
Goedemiddag!

Heb de badkamer en de toiletten gedaan en de eerste lading was draait.

Straks nog een lading was, opruimen en dweilen.

Nu even lunchen met Mmetje. Die wil vandaag geen kleren aan en is aan het relaxen na een paar drukke dagen kinderdagverblijf.

Morgen een verjaardag die we qua logistiek nog moeten uitwerken.

Zal zo eens wat op de (nieuwe) BH posten, er zitten wat dingen aan te komen die ik vanwege herkenbaarheid hier liever niet neer zet (niks ernstigs hoor )
Mogguh Ik kom alleen even zwaaien. Hele week koppijn gehad en dus niets te vertellen.
Ik zal je zo even een appje sturen Coetje.

Oh maisjes , wat ben ik druk!

Met de gordijnen is het bijna gelukt. Ze zijn smaller gemaakt, maar blijken nu 5 cm te lang te zijn omdat Oudste haar radiator hoger hangt. Geef puf meer om naaimachine weer op te zetten dus dat ik een klus voor volgende week.

Vandaag heb ik getennist en de koffieleut overgeslagen.

Daarna langs het clubhuis om lege yoghurtemmertjes op te halen om collecte-mandjes van te maken.

Vanmiddag boodschappen gedaan en daarna ben ik aan de slag gegaan met de yoghurtemmertjes. Een lapje eromheen en voila. (klinkt nu makkelijker dan het was... )

Tussendoor een wasje gedraaid en

vanavond repetitie.

Beterschap Mamzie!

Fijn Shadow, een nieuwe keuken! Wat is het er voor een? Modern of landelijk of misschien heel modern?

Natuurlijk heeft het tijd nodig Coetje. Het is ook al niet wat zeg. Hoe is ie nu tegen je? Poesjelief vermoed ik?

Ik heb gisteren ook nog een nieuwe trui gekocht Zoeb. Van 50 voor 20 euro dus da's mooi.

Iedereen in huis vind 'em afschuwelijk kak , maar ik vind het mooi. Het is er zo een met van die uitgerekte ruiten. Hoe heet die print ookalweer?

Nu ga ik eerst even naar de BH en Coetje appen.

Seikurd Gold.
Ik bedoel dus kakmadam.
Haha.

Wat is het hier rustig?
Oh oh, ik heb net zó'n slechte repetitie gehad... Complete black out . Ik kon wel janken. Gelukkig was mijn tegenspeler erg lief en de regisseur was mild met kritiek, dus ik kon de tranen binnen houden.

Morgen de generale repetitie en volgens traditie móet die slecht gaan zodat de echte voorstelling wél goed gaat.

Morgen zal ik weinig online zijn want ik moet al vanaf 's ochtends op de set zijn om alles voor te bereiden.
Moggu..

Gold,succes!Zet hem op,je kan het kanjer!
Uk is vandaag vrij maar gaat met vriend mee naar schoonouders.

Heb ik dus even mijn handen vrij om wat spullen in te pakken voor dit weekend.

We vertrekken rond 15.45u,dan zijn de oudste 2 thuis van school.

Ben benieuwd hoe ons stekkie erbij staat
Goedemorgen!

Vandaag weer werken, vanavond de keuken inruimen en verder niets op de planning staan.

Gold, natuurlijk get het goed straks!
Strijk is gedaan en spullen zijn ingepakt.

Ik sjees de stofzuiger nog maar een keer door het huis en straks even douchen.

Ben dit weekend alleen mobiel online,wifi werkt nog niet op camping.
Thanks maisjes..

Het is ook geen gebrek aan tekstkennis want ik heb net nog even met Goldman geoefend en dan rolt het er zo uit.

Laten we het maar op plankenkoorts houden. Ik probeer me vanavond eerst even te ontspannen voor ik opga, wellicht helpt dat een beetje.

Vanmorgen is er al een boel gedaan, nu ben ik thuis om wat te eten en nog wat spullen op te halen.

Er staat vandaag ter promotie weer een mooi stuk in de krant mét groepsfoto deze keer, heel leuk .

Veel plezier op de camping Coetje!!!

Lekker Shadow, je nieuwe keuken inruimen.

Dat is geen vervelend karwei
Gold succes hé. Gaat zeker lukken joh. Beetje podiumvrees hoort erbij.

Coetje heel veel plezier op de camping. Misschien ben je al weg zie ik nu.
Keuken is ingeruimd en ik heb nota bene lege kastjes! vraag is nu alleen hoe lang dat gaat duren...

Coe, veel plezier op de camping!
Moggu..

Alles stond hier nog zoals we het hebben achtergelaten:-)

Ik ben alleen mijn eigen kussen vergeten dus wat handdoeken in een sloop gedaan..ligt toch niet zo lekker.

Na flinke buien schijnt nu de zon weer...ben benieuwd voor hoelang
Hoe is het gegaan Goldie?

Veel plezier Coe.
Coe ik zou een kussen gaan kopen en dan kun je die daar laten. Slapen op een paar handdoeken is niet echt lekker.

Regent het bij jullie? Hier heeft het de hele nacht geregend en nu is het weer lekker buiten. Wel bewolkt.

Ik ben tuinbankkussens aan het maken voor mijn jongste. Nog twee te gaan. Heb denk ik stof tekort en daar baal ik vreselijk van.

Moet ik dus nog naar de stad ook. Blugh.
Ja zeg, hoe is het gegaan Cold?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven