Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Als het goed is komt er hier zo een,hopelijk verkoelende,bui
Die bui is mooi opgelost..jammer,ben zelf maar weer een keer onder de douche gaan staan.
Nog geen bui gezien hier, wel wat gerommel in de verte. Heerlijk Ge-bbqd vanavond, verer vanavond niets op de planning staan.
Hier is iedereen op schonezoon na ook weer vertrokken.

Het was een heerlijke dag.

Morgen begint ook het voorgezet onderwijs hier weer dus Troela mag weer voor het eerst naar school. Rooster ophalen en zo. Pas dinsdag eerste echte schooldag.

Wanneer komt Vriend terug van LL Coetje?
Morgenavond denk ik,Goldie.
Moggu..

Heerlijk hoor deze temperaturen,maar s'nachts mag het van mij wel vriezen
Goedemorgen!
Ik krijg hier de kamers van de kinderen maar niet koeler, van mij mag het s nachts ook wel even gaan vriezen om de warmte te verdrijven.
Gelukkig is het vandaag wat minder warm.

Erg eigenlijk,eerst zeuren dat het geen zomer is,dan is het zover en zeur ik weer dat het zo warm is..

Ik heb de benedenverdieping al gestofzuigd en de keuken gedweild,verder wat wasjes vandaag.
Jij bent er vlot bij vandaag!

Moet vandaag flink wat was wegwerken, rommel opruimen (al gaat dat lastig, gezien alles nog in dozen zit en de keuken nog niet geplaatst is), stoffen en de wc poetsen.
Zoeb,kan het dat jullie site een storing heeft?

Shadow,nu is het nog koel,al liep het zweet nog over mijn rug..
Ik ben die hitte ook wel zat hoor.

Waarom kan het hier nooit eens lekker 23-24 graden zijn maar is het altijd óf 18 graden óf meteen 28?

Nu werken, straks weer lekker in het zwembadje
Ik heb net het zwembad wat bijgevuld en verder ga ik Grieks maken vandaag dus daar al wat voorbereidingen voor getroffen.

Alles op mijn dooie gemakkie

Vriend komt vanmiddag al thuis.

Heb gister-en vannacht een brief geschreven,voor hem maar ook voor mezelf.

Ik kan er geen punt achter zetten,dus we zullen een manier moeten vinden hoe we dan wel verder gaan.
Ik wens je veel succes en wijsheid, Coetje, hoop echt dat jullie er samen uit komen zonder dat jij gekwetst wordt
Amen to that!

Dikke voor jou, Coetje.

Ik wil ook niet klagen over het weer dus dat doe ik dan ook niet.

Hier lag vanmorgen na een zwemweekend weer een berg was waar niet overheen te kijken was dus de machine draait al weer. Maar ach, het was leuk dus ook daar klaag ik niet over.
Niks geen storing op onze site Coe. Welke melding krijg je??
Ik kan gewoon niet inloggen..duurt een eeuwigheid.

Het zal wel aan mijn laptop liggen dan,probeer het vanmiddag nog een keer.
Krijg je dat meteen na het invoeren van de toegangscode van de RR??
Al voordat ik moest inloggen,maar heb mijn laptop opnieuw opgestart en nu doet ie het wel.
Oh oke. Kijk uit als je meteen na het inloggen rare meldingen krijgt of de melding"Even geduld aub".

En nooit de Stoets gebruiken meteen na het inloggen.

Klinkt misschien raar maar ik zal ze niet graag de kost geven die het wel doen.
Bijna alle strijk weggewerkt, de wc gepoetst, de afwas gedaan en twee wassen weggewerkt. Nog twee te gaan. Zo de kinderen ophalen, dan naar zemels en daarna maar weer de bbq aan.
De berg was begint eindelijk te slinken, maar tjonge zo erg maak ik het niet vaak mee...

Vanavond ook nog vergadering voor toneel.

Het is hier nu trouwens echt heerlijk buiten. Niet te heet maar zeker ook niet fris.

Precies wat jij zo graag wil MissM Hoe is het bij jullie?

Nu eerst even wat te eten verzinnen.

We willen allemaal graag iets 'balans-achtigs'
Goedemorgen!
Goedemorgen.

Ben alweer aan het werk. In een ijskoude airco. Brrr.
Moggu..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven