misleid

23-08-2012 19:17 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ruim 2 jaar een sekuele relatie gehad met een man. Deze relatie liep vrij moeizaam en ik heb vaak veel verdriet om gehad. Toch ging ik na een jaar heel erg veel van hem houden. Ik weet dat het heel naiëf van me was (ik wil hier ook geen oordelen over), maar ik heb er geen moment bij stil gestaan dat hij al wel eens een relatie zou kunnen hebben. Ik ging er steeds van uit dat hij een enorme bindingsangst had, vanwege eerdere relaties waarover hij geschreven had. Ook gaf hij steeds te kennen dat hij nog niet toe was aan een relatie.

Vlak voor de vakantie maakte hij het op een hele lullige manier uit via sms. Het raakte me enorm, ook omdat ik geen enkel weerwoord kon doen. Het bleef maar wringen en vorige week kwam ik er via internet achter dat hij al die tijd gewoon een relatie had.

Wat bezielt zo'n vent toch? Hij woont in een leuk huis, heeft een goede baan, leuke vrouw en gaat een paar keer per jaar op vakantie en toch vindt hij het nodig om een vrouw die toch al behoorlijk wat heeft meegemaakt op zo'n manier te belazeren.Dat je vreemd wil gaan is al triest zat. Ik word helemaal onpasselijk als ik zijn eerste mailtjes lees en ook het gemak waarin hij in latere mails liegt en de zwarte piet naar mij schoof, dat ik te veel wilde..

Ik voel me vreselijk gebruikt nu. Slachtoffer van een crimineel. Het ergste is dat deze man ook nog de wet vertegenwoordigt.

Ik heb de neiging om zijn vrouw in te lichten.

Heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt?
Daar is maar 1 remedie tegen: vreselijk wraak nemen!

Nee dat is niet waar. Wat naar voor je, heel veel sterkte. En veel mannen zijn klootzakken, maar lang niet alle mannen.
Vreemdgaan is niet crimineel. Ok is ook niet, heel rot.

Bleef hij ooit bij je slapen?

Ging je samen uit?

Kortom waar bestond je relatie uit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Had hij al die tijd al een vrouw zonder dat jij dat wist? Wat voor baan hij heeft vind ik er niets mee te maken hebben trouwens!
Het bestond voornamelijk uit seks en hele lieve smsjes. Ik weet dat het heel weinig was en daar liep ik ook steeds tegenaan. Maar daar wil ik eigenlijk helemaal gaan discussie over, want daar gaat het helemaal niet om. Hij wist dat ik van hem hield en hij had gewoon eerlijk moeten zijn.

Hij heeft zijn eigen vriendin verloochend.
Jij hebt niks met zijn vriendin te maken.
Nee, niet meegemaakt en heel naar dat jij het wél meegemaakt hebt. Wát een desillusie!

Aan de andere kant vind ik twee jaar een relatie hebben maar niet bij iemand thuiskomen of zo ook duidelijk maken dat je wel over je heen hebt laten lopen. Na een maand of zes weet je toch ook wel dat het raar is dat je nooit bij iemand thuis bent geweest of zijn familie en vrienden kent?

Of ben je wel bij hem thuisgeweest en ken je zijn familie en vrienden?
Misdadig!

Klaag 'm aan!

Hang zijn hoofd (een foto dan he?) op elke lantaarnpaal in je omgeving en bel zijn vrouw.

En de burgemeester!

De schandpaal moet terug op het dorpsplein!
Renic, je kan niet van iemand houden waar je alleen seks mee hebt en lieve smsjes van ontvangt. Sorry dat zit in jou hoofd. JIJ hebt het veeeel groter gemaakt dan het is. Ik zou zeggen, deal met jezelf. En ouwehoer niet over crimineel en verloochening want je weet dat het daar niet over gaat. Je hebt gewoon pijn nu. Komt goed.
Hoe vaak zag je hem dan? Kon je hem ook bellen? Had je dan al die tijd geen onderbuik gevoel, er klopt iets niets?!
Het verhaal is iets te lang om hier op te schrijven. Ik zie mijn eigen rol hierin heel goed. Heeft ook te maken met mijn vorige huwelijk (met een narcist). Naiëf, veel te goed van vertrouwen, maar ook te weinig lef. Dus nee ik durfte niet te bellen. En nogmaals het ging om een seksuele relatie. Maar ook daarin mag je verwachten dat je eerlijk mag zijn en geen vrouw verzwijgt.
Tja je bent er zelf ingetrapt, terwijl je waarschijnlijk dit al na 2 maanden had kunnen zien aankomen.... hij is niet echt netjes geweest, maar jij hebt je laten gebruiken.

Deal with it, en laat het rusten.
Ja zeker mag je in seksuele relatie verwachten dat hij ook eerlijk is! Vind echt sneu voor je. Weet niet of je zijn vrouw moet inlichten, vind het lastig te bepalen. Sterkte!
quote:renic schreef op 23 augustus 2012 @ 19:41:

. ). Naiëf, veel te goed van vertrouwen, maar ook te weinig lef. .

In plaats van boos op hem te zijn, kun je denk ik beter eens aan jezelf gaan werken.

In deze omstandigheden, hier pas na twee jaar achter komen, is niet meer naief te noemen. Jij houd jezelf gewoon voor de gek.

Zelfs een klein kind had gezien dat het niet klopte.
Wat heeft het voor zin om haar in te lichten? Of ze geloof je niet of ze weet het al.
Nou dit overkomt me niet meer hoor, ik weet zelf echt wel waar ik de fout in ben gegaan en het is echt niet dat ik alles zo maar over me heen heb laten gaan. Maar echt het is nav zijn verhaal geen moment in me op gekomen dat hij een relatie had.

Maar zoals geschreven dat was even niet mijn discussiepunt. Wat bezielt zo'n vent om het op deze manier te doen?
Tsja, wat bezielt iemand om twee jaar lang achter iemand aan te lopen die er zo overduidelijk een dubbele agenda nahoudt?
Ja ho eens even, voor iemand anders zou het ms duidelijk zijn geweest, maar voor mij niet. En ik liep hem niet de hele tijd achterna. Je kent heel het verhaal toch niet.
Lullig, vooral ook voor zijn vrouw. Maar jij wist het niet, dus jij kunt er niks aan doen. Zegt wel alles over die vent, die dus met gemak twee jaar lang er een affaire op nahoudt. En als jij zegt dat het seksueel was, zal het mij niet verbazen als jij niet de enige was.

Maar nam jij daar dan genoegen mee, met alleen sex en wat lieve woordjes? Die kreeg je, omdat hij zeker wilde zijn van jouw aanwezigheid wanneer het hem uitkwam.

Niet meer doen, zó slecht voor je eigenwaarde!
Inderdaad ja dat bedoel ik nu. Dat ik daar genoegen mee nam, had zijn redenen waar ik nu niet over uit wil wijden.

Het eerste jaar was ik er eigenlijk niet eens zo erg mee bezig, ik ergerde me er alleen aan.

Ik ben en blijf er verbaast over dat je je eigen vriendin zo kunt verloochenen.
Dat je zo'n leugen nodig hebt om iemand het bed in te krijgen.
Je was zijn vriendin ook niet. Je was zijn bijslaap.

Niet om het goed te praten, het is alleen wel heel duidelijk dat je niet zijn nummer één vrouw was.

En dat is heel naar maar waar.
Is ook niet te bevatten. Ik sta aan de andere kant, ben dus bedrogen door mijn ex (en mijn vriendin). En ik zit me nog af te vragen hoe iemand dit kan doen. Twee iemanden, in mijn geval.

Kort gezegd; ze lopen hun lul achterna. Wanneer het thuis wat saai wordt, de sleur hakt erin en er zijn wat probleempjes, dan lijkt het gras ergens anders al snel een stuk groener. Maar vaak is de veiligheid en vertrouwdheid van moeders de vrouw toch ook wel fijn, en dat willen ze ook niet opgeven.

Als dan het echte spannende en nieuwe ervan af, schromen ze niet om je keihard aan de kant te zetten. Puur egoisme, eigenbelang gaat altijd voor. Heeft niks met liefde te maken, niet voor haar en niet voor jou. Je ziet hoe hij je gedumpt heeft...je was voorhanden wanneer hij het nodig had. En zij is voorhanden. Niks meer en niks minder.
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2012 @ 20:40:

Je was zijn vriendin ook niet. Je was zijn bijslaap.

Niet om het goed te praten, het is alleen wel heel duidelijk dat je niet zijn nummer één vrouw was.

En dat is heel naar maar waar.Ik zou zijn nummer 1 ook niet willen zijn hoor, nu ik dit weet.
quote:Julus schreef op 23 augustus 2012 @ 20:41:

Heeft niks met liefde te maken, niet voor haar en niet voor jou. Je ziet hoe hij je gedumpt heeft...je was voorhanden wanneer hij het nodig had. En zij is voorhanden. Niks meer en niks minder.Ik denk dat dat zeker zo is. Ik vraag me af of zo'n man wel in staat is om van iemand te houden. Ook niet van zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven