Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
*Kijkt naar K&B*:

Ficq over Badr Hari.

die advocate is geen slimme keuze van Badr. Hij is niet sterk in vrouwen selecteren.
Zeg nu even zelf. Het is de schuld van Everink. Hij was dronken ja! Hij heeft een vreselijke opmerking gemaakt over Stellie! Vinden jullie het gek dat Badr een aantal rake klappen heeft uitgedeeld en zelfs nu niet meer kan lopen?

Die Everink mag in zijn handjes klappen dat 'ie nog leeft! Zo'n doodgoeie jongen als Badr had nog erger kunnen toeslaan, dat heeft hij echter niet gedaan want hij wil zijn leven beteren en is een sportman in hart en nieren.3

Niets dan hulde aan Badr en het slachtoffer? Ach die was dronken, getrouwd en midden in de nacht op een dancefeest. En oh ja, ook nog eens midden 40. Dat zijn nog eens ernstige feiten!

Badr rules!
Misschien wilde hij Estelle zelf wel hebben. Die Everink is ook rijk, toch? En Badr heeft vanwege zijn slechte keuzes in vrouwen al zo'n pech, ik snap heel goed dat hij door het lint ging bij zo'n snuivende, getrouwde zuiplap die allemaal lelijke dingen over je zegt in de hoop er zelf met het schatje vandoor te kunnen.

Terwijl hij zo'n dóódgoede jongen is. Nooit te beroerd om de glazen af te drogen. Hooguit wat hulpbehoevend bij het doen van de was. Maar dat komt vanwege zijn angst voor apparaten en machines. Hij is meer van de blote vuisten en de brute (was)kracht.
Waar is de advocaat van het slachtoffer eigenlijk? Of is dat het OM?
Geen idee. Het slachtoffer zelf legt verklaringen af, misschien dat zijn advocaat die voor mag lezen?

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... elfde-verklaring-af.dhtml
Dat zouden meer mannen moeten doen! Hun liefje tot op het bot verdedigen.

Als je eens wist hoeveel opmerkingen er gemaakt worden op een gemiddelde zaterdagnacht door dronken mannen van midden veertig? En wat doet gemiddeld Nederland? Die denkt ach...wat een loser!

Maar nee, Badr die denkt daar heel anders over! Tja, dat heb je als je sportman in hart en nieren bent.

Ik ben mijn eigen man al een beetje aan het trainen voor zaterdagavond. We gaan dan ook lekker feesten, maar dat gaat niet met al die vervelende veertigers die allerlei vervelende opmerkingen maken. Wat Badr kan, dat kan mijn man ook!
Ik heb er speciaal de herhaling voor gekeken, maar ik kan niet anders zeggen: indrukwekkend betoog van mevrouw Ficq. Vooral dat stukje dat volwassen journalisten aan karaktermoord doen en dat ze dat heel erg kwalijk genomen moet worden.

Dat is inderdaad een heel stuk kwalijker dan poging tot fysieke moord (of nou ja, doodslag). Dat is alleen maar lichamelijk. Nee, dan karaktermoord. Gepleegd door volwassen mensen.

Hoe oud was Badr ook al weer? Minderjarig toch? Ja, zie je wel. Laat ze iemand van hun eigen leeftijd zoeken. Een gelijkwaardiger vechtpartner.
quote:hiltje schreef op 23 augustus 2012 @ 19:41:

Thanks Astrape!

Wat denk jij trouwens ten aanzien van de straf die Badr boven het hoofd hangt.

Als de mishandeling van Everink bewezen kan worden, evenals de andere zaken. Gevangenisstraf van meerdere jaren of komt hij met een lage straf ervan af?

Gevangenisstraf: ja. De duur: geen idee. Ik ken de zaken eigenlijk alleen maar uit dit topic. Ik weet niet precies wat die ene mishandeling tot een poging doodslag maakt en ik weet niet wat de andere zaken voor soort mishandelingen zijn. Ik ken z'n strafblad niet.

Poging doodslag bestaat natuurlijk ook in verschillende "varianten". Iemand tegen z'n hoofd schoppen terwijl hij op de grond ligt, kan poging doodslag zijn. Maar iemand in het hoofd schieten waarbij het slachtoffer het wonder boven wonder overleeft, kan ook poging doodslag zijn. De straf is dan alleen wel aanzienlijk anders.
Hier staan trouwens wat richtlijnen van de rechtbank voor first-offenders. Poging doodslag staat er natuurlijk niet bij, maar mishandelingen wel.

http://www.rechtspraak.nl ... enafsprakenLOVS.pdf#page8
quote:louisavuitton schreef op 23 augustus 2012 @ 23:55:

Waar is de advocaat van het slachtoffer eigenlijk? Of is dat het OM?Het slachtoffer is in het strafproces geen formele partij, al krijgt het slachtoffer de laatste jaren wel steeds meer rechten. Het slachtoffer kan bijvoorbeeld stukken aan het dossier laten toevoegen, kan in bepaalde gevallen spreekrecht aanvragen (waarbij hij op zitting mag vertellen welke gevolgen het strafbare feit heeft gehad), kan zich "voegen" in het proces om zijn schade op de dader te verhalen. Hierbij kan je een advocaat inschakelen, maar dat hoeft niet.
Hmm

1) Openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsen als gevolg: 6 maanden onvoorwaardelijke gevangenisstraf.

2)zware mishandeling: opzettelijk toebrengen van zwaar lichamelijk letsel zonder gebruik te maken van een wapen: 8 maanden onvoorwaardelijke gevangenisstraf.

Vind ik allemaal vrij laag, maar goed, dat zijn first offenders.

Hari heeft een strafblad voor geweld begreep ik uit de media en wordt nu ook voor meerdere feiten vervolgd. Dus dan zou het allemaal wat hoger moeten uitpakken.

Hmmmm....ik zet nog steeds in op 2 jaar.
2 jaar? maar wat moet stellie dan in tussentijd?
Nee Meds, aftrek goed gedrag en voorarrest staat tie gelijk weer buiten. Uiteraard.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2012 @ 11:43:

2 jaar? maar wat moet stellie dan in tussentijd?

Shoppen natuurlijk, sommige dingen moeten gewoon blijven.

is ook beter voor de kinderen, anders staat hun leventje wel enorm op z'n kop.

En uithuilen bij Leco (als die haar nog als klant wil).
Nu op boulevaaaar. Nieuwe ontwikkelingen. Zou stel het hebben uitgemaakt? Ze heeft een nieuwe liefde: Holleeder
Ist uit? Ist uit?? Nu op boulevard..
Neeeee.....straks een scoop op Boulevard.

Maar ik moet naar paardrijles dus kan het niet zien.

(staat het erg raar als ik online inlog op dit topic in galop???)
misschien heeft ze een baan
En gaan ze op liefdesvakantie op de Neeltje Jacoba?
nah, ze doet het met Bram M.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2012 @ 18:53:

misschien heeft ze een baan

Er zijn een paar vacatures in de Raad van Bestuur van het VU ziekenhuis, hoor ik net. Dat zou wel een behoorlijke scoop zijn!

Badr kan er ook werken, hij mag de bedlegerige patiënten wassen. Hoeft hij alleen maar de theedoek te verruilen voor een washand. Ze willen 'm stationeren op de afdeling náást de gipskamer.
http://www.telegraaf.nl/p ... vocaat_van_Estelle__.html

vr 24 aug 2012, 19:41

Estelle schakelt Moszkowicz in

Van onze redactie

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft Bram Moszkowicz gevraagd om haar te vertegenwoordigen in de zaak Badr. Hij zal vanaf nu haar advocaat zijn.

Dat heeft de advocaat vrijdag zelf bekendgemaakt in RTL Boulevard.

Estelle moet binnenkort opnieuw getuigen, omdat haar eerste verklaring onjuist bleek te zijn. Ze moet nu een tweede keer bij de politie langskomen en vertellen over wat zij nu wel of niet heeft gezien danwel gehoord op Sensation White.

Daar werd miljonair Koen Everink ernstig mishandeld. Badr, de huidige vriend van Estelle, is verdachte in de zaak. Hij zou al hebben verklaard klappen te hebben uitgedeeld, maar zegt niet de enige te zijn.

Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt.

Inmiddels heeft de Amsterdamse politie een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van de zakenman.
as maandag bij Shownieuws vroege en late editie een 2-uur lang interview met Estelle.

Zag haar net tijdens een voorstukje...pfff, ze ziet er niet echt best uit.

Ze blijft bij Badr, want die heeft beloofd alles anders te gaan doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven