High tea, is dit wat?
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:11
Hallo
Over enkele weken is een vriendin jarig.
Nu weet ik dat ze graag eens een high-tea zou willen doen.
Ik zat te denken om een high tea te doen bij haar in de stad.
The old Bakery in Bergen op Zoom.
Is iemand hier al wel eens geweest?
Er zijn verschillende prijsklassen, maar aan gezien ik met een budget zit, zou de 'afternoon tea' de enige optie zijn.
Dit is het menu:
Afternoon tea
Scone geserveerd met diverse confituren en clotted cream,brownie,chocolate chip cookie, vruchtencake, lemon bar en gebak van de dag
Onbeperkt thee (smaak naar keuze)
¤ 14.00 pp
Is dit wat of is dit erg karig?
Ik heb geen idee namelijk, heb zelf nog nooit een high tea gedaan.
Alvast bedankt!
Over enkele weken is een vriendin jarig.
Nu weet ik dat ze graag eens een high-tea zou willen doen.
Ik zat te denken om een high tea te doen bij haar in de stad.
The old Bakery in Bergen op Zoom.
Is iemand hier al wel eens geweest?
Er zijn verschillende prijsklassen, maar aan gezien ik met een budget zit, zou de 'afternoon tea' de enige optie zijn.
Dit is het menu:
Afternoon tea
Scone geserveerd met diverse confituren en clotted cream,brownie,chocolate chip cookie, vruchtencake, lemon bar en gebak van de dag
Onbeperkt thee (smaak naar keuze)
¤ 14.00 pp
Is dit wat of is dit erg karig?
Ik heb geen idee namelijk, heb zelf nog nooit een high tea gedaan.
Alvast bedankt!
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:25
hebben ze niet nog meer menu's dan? edit: ik snap dat je een budget hebt, maar hoe groot zijn de prijsverschillen dan? Ik kan me niet voorstellen dat het 14 euro pp is en dat de volgende stap meteen 25 euro is ofzo.
Op zich zijn 6 hapjes genoeg hoor, vooral zo'n scone is vaak groot (of behoort groot te zijn )
Op zich zijn 6 hapjes genoeg hoor, vooral zo'n scone is vaak groot (of behoort groot te zijn )
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:46
Ik heb ook eens een high tea in Bergen op Zoom gedaan, weet meer niet of het in The Old Bakery was of ergens anders ( ik kom er niet vandaan), maar ik weet nog wel dat ik het inclusief sandwiches had. Het was enorm veel, maar heel erg lekker. Als je alleen voor de zoete optie gaat wordt het wel wat saai hoor, en een overkill aan zoet. Ik vond de sandwiches juist het lekkerst. Dus als je budget het toestaat zou ik zeker voor zoet én hartig gaan.
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:50
Dus je andere vriendinnen krijgen iets ter waarde van 25 euro en zij iets van 14? Het is natuurlijk wel duurder, omdat jij zelf ook mee eet, maar dat is dan toch ook een cadeau aan jezelf?
Maar ontopic is een high tea altijd leuk en gezellig. Ik heb ook een keer alleen zon zoete gedaan ( via pickwik, misschien is die actie er nog, was 2e persoon gratis). En dat was erg leuk. Heb ook een paar keer een echte gedaan. Dan duurt het allemaal iets langer en hoef je sowieso niet te ontbijten en lunchen hahaha
De afwisseling is daar wel fijn bij.
Maar ontopic is een high tea altijd leuk en gezellig. Ik heb ook een keer alleen zon zoete gedaan ( via pickwik, misschien is die actie er nog, was 2e persoon gratis). En dat was erg leuk. Heb ook een paar keer een echte gedaan. Dan duurt het allemaal iets langer en hoef je sowieso niet te ontbijten en lunchen hahaha
De afwisseling is daar wel fijn bij.
anoniem_50960 wijzigde dit bericht op 24-08-2012 09:52
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:58
Op 1 september gaat de 'two for one' High Tea actie weer van start, hoorde ik van een van de deelnemers aan die actie.
Bij aankoop van 2 doosjes thee krijg je dan de 2e high tea gratis. Dan kun je dus een duurdere optie nemen en dan ben je nog goedkoper uit.
Van de week ook nog een high tea gedaan, met scone, sandwiches, quiche, zoetigheden.. zalig, maar we hebben er dan ook dik 3 uur gezeten.
Bij aankoop van 2 doosjes thee krijg je dan de 2e high tea gratis. Dan kun je dus een duurdere optie nemen en dan ben je nog goedkoper uit.
Van de week ook nog een high tea gedaan, met scone, sandwiches, quiche, zoetigheden.. zalig, maar we hebben er dan ook dik 3 uur gezeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje