TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:33
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:34
Ik kom ook even binnenvallen.
Missy, gefeliciteerd met het huis!
Peacy, you go girl. Je poot stijfhouden hoor!
Yv, zou kunnen, obstipatie... Blijft naar. Heeft ie 't nog uitgehouden op school?
tzip, wat balen van je haar... Ik zou woest zijn op die kapper!
schoonmoeder heeft veel pijn, heel zielig. Maar ze wil de morfine beperken, want dan slaapt ze de hele dag...
Missy, gefeliciteerd met het huis!
Peacy, you go girl. Je poot stijfhouden hoor!
Yv, zou kunnen, obstipatie... Blijft naar. Heeft ie 't nog uitgehouden op school?
tzip, wat balen van je haar... Ik zou woest zijn op die kapper!
schoonmoeder heeft veel pijn, heel zielig. Maar ze wil de morfine beperken, want dan slaapt ze de hele dag...
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:35
quote:peacy schreef op 24 augustus 2012 @ 10:20:
[...]
Ik heb er een opvoeding van 8 jaar opzitten haast. Dus ja, ik maak het ze heel makkelijk.Lieverd, dat is precies wat ik bedoel!! Jíj bent de opvoeder van kleine broertje (geweest), alsof je een inwonende nanny bent. Je was zelf nog een kind! Voor broertje is het fijn dat er in ieder geval iemand is die voldoende besef heeft om dat op zich te nemen en het ook nog met veel liefde deed/doet, maar het kan toch nooit de bedoeling zijn dat diegene z'n zus is?!
[...]
Ik heb er een opvoeding van 8 jaar opzitten haast. Dus ja, ik maak het ze heel makkelijk.Lieverd, dat is precies wat ik bedoel!! Jíj bent de opvoeder van kleine broertje (geweest), alsof je een inwonende nanny bent. Je was zelf nog een kind! Voor broertje is het fijn dat er in ieder geval iemand is die voldoende besef heeft om dat op zich te nemen en het ook nog met veel liefde deed/doet, maar het kan toch nooit de bedoeling zijn dat diegene z'n zus is?!
vrijdag 24 augustus 2012 om 13:55
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 12:27:
Echt Yv? Mijn droom was altijd zwanger trouwen. Dat was niet echt mijn droom, maar het is nu in deze volgorde gebeurd. Ik had niet gedacht dat ik spontaan zwanger zou raken, dus genoeg tijd om eerst te trouwen. Maar ik ben supergelukkig en we moeten even afwachten hoe ik me voel de komende tijd. Afhankelijk daarvan trouwen we voor of na de geboorte.
Echt Yv? Mijn droom was altijd zwanger trouwen. Dat was niet echt mijn droom, maar het is nu in deze volgorde gebeurd. Ik had niet gedacht dat ik spontaan zwanger zou raken, dus genoeg tijd om eerst te trouwen. Maar ik ben supergelukkig en we moeten even afwachten hoe ik me voel de komende tijd. Afhankelijk daarvan trouwen we voor of na de geboorte.
vrijdag 24 augustus 2012 om 13:55
vrijdag 24 augustus 2012 om 13:57
quote:pimpelmeesje67 schreef op 24 augustus 2012 @ 12:34:
Ja, ik heb hem opgehaald en de juf zei dat hij wel af en toe klaagde van buikpijn. Ze gingen vandaag de kermis bekijken, want die begint hier morgen. Daar wilde zoonlief bij zijn natuurlijk.
(ik heb vandaag steeds de neiging om zoon's naam op te schrijven hier, oeps!)
Ja, ik heb hem opgehaald en de juf zei dat hij wel af en toe klaagde van buikpijn. Ze gingen vandaag de kermis bekijken, want die begint hier morgen. Daar wilde zoonlief bij zijn natuurlijk.
(ik heb vandaag steeds de neiging om zoon's naam op te schrijven hier, oeps!)