TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
..
Yv; fijn te horen dat er mogelijk al een oplossing is voor je zoontje!
Echt Yv? Mijn droom was altijd zwanger trouwen. In een fladder jurkje, op t strand. Met m'n blote voeten in t zand. En m'n papa die me weg zou geven, en mama En kleine broertje als getuigen.

Nu zijn we dus niet getrouwt, maar partners.
Ja joh, er staat ook een mooie jurk op die site voor als je zwanger bent!

Empire line

Wacht ik zoek m!
Deze...

[img]http://m.lightinthebox.com/nl/a-lijn-ri ... 70985.html[/img]
Ow plaatjesplakken zal nog wel uitstaan hier.....
Ik kom ook even binnenvallen.

Missy, gefeliciteerd met het huis!

Peacy, you go girl. Je poot stijfhouden hoor!

Yv, zou kunnen, obstipatie... Blijft naar. Heeft ie 't nog uitgehouden op school?

tzip, wat balen van je haar... Ik zou woest zijn op die kapper!

schoonmoeder heeft veel pijn, heel zielig. Maar ze wil de morfine beperken, want dan slaapt ze de hele dag...
quote:peacy schreef op 24 augustus 2012 @ 10:20:

[...]

Ik heb er een opvoeding van 8 jaar opzitten haast. Dus ja, ik maak het ze heel makkelijk.Lieverd, dat is precies wat ik bedoel!! Jíj bent de opvoeder van kleine broertje (geweest), alsof je een inwonende nanny bent. Je was zelf nog een kind! Voor broertje is het fijn dat er in ieder geval iemand is die voldoende besef heeft om dat op zich te nemen en het ook nog met veel liefde deed/doet, maar het kan toch nooit de bedoeling zijn dat diegene z'n zus is?!
Alle reacties Link kopieren
Gofferdegofferdeg....

Kom net bij een kennis vandaan. Ze heeft woensdag postitief getest... Precies een jaar na mij en heeft dus ook dezelfde uitgerekende datum!
quote:yezka schreef op 24 augustus 2012 @ 13:20:

Gofferdegofferdeg....

Kom net bij een kennis vandaan. Ze heeft woensdag postitief getest... Precies een jaar na mij en heeft dus ook dezelfde uitgerekende datum!

Kom maar hier Yez, hoofd op m'n schouder.

Dankjewel, Peacy.

Ik moet echt ff uithuilen....
Yez, huil mAar. Mag best. Is ze een goede kennis, vriendin?
We drinken een keer of 6 per jaar een koppie thee met elkaar. Maar ze woont hier echt vlakbij.
Ze is ruim 10 jaar jonger dan ik en pas getrouwd. Dus ik zag het heus wel aankomen. Maar de combi met die datums maakt het extra pittig. Alsof iemand me daarboven keihard zit uit te lachen.
Yez... Das echt heel vervelend...

Ik vind dat iedereen maar even moet wachten op ons... Wij eerst. En jij mag best vóór mij, want ik gun het jou, net zo erg als ik het mezelf gun!
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 12:27:

Echt Yv? Mijn droom was altijd zwanger trouwen. Dat was niet echt mijn droom, maar het is nu in deze volgorde gebeurd. Ik had niet gedacht dat ik spontaan zwanger zou raken, dus genoeg tijd om eerst te trouwen. Maar ik ben supergelukkig en we moeten even afwachten hoe ik me voel de komende tijd. Afhankelijk daarvan trouwen we voor of na de geboorte.
quote:secondhandsuus schreef op 24 augustus 2012 @ 13:48:

Yez... Das echt heel vervelend...

Ik vind dat iedereen maar even moet wachten op ons... Wij eerst. En jij mag best vóór mij, want ik gun het jou, net zo erg als ik het mezelf gun! Ik gun het jou ook, lieverd!
quote:secondhandsuus schreef op 24 augustus 2012 @ 12:34:

Ow plaatjesplakken zal nog wel uitstaan hier..... Is er weer een plakker actief?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 24 augustus 2012 @ 12:34:

Yv, zou kunnen, obstipatie... Blijft naar. Heeft ie 't nog uitgehouden op school?

Ja, ik heb hem opgehaald en de juf zei dat hij wel af en toe klaagde van buikpijn. Ze gingen vandaag de kermis bekijken, want die begint hier morgen. Daar wilde zoonlief bij zijn natuurlijk.

(ik heb vandaag steeds de neiging om zoon's naam op te schrijven hier, oeps!)
quote:yezka schreef op 24 augustus 2012 @ 13:20:

Gofferdegofferdeg....

Oh Yez, dat is klote! Hoe krijgen ze het verzonnen?
Floofde een hele hele dikke
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Yvonne77 schreef op 24 augustus 2012 @ 13:58:

[...]

Oh Yez, dat is klote! Hoe krijgen ze het verzonnen?

Een kans van 1:365.... En dat heet dan toeval.

Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend, Yv?
Even een opvrolijkend iets tussendoor. Ik zie dus steeds op mobiel deze add staan bij t forum. Eerst moesten we naar fok, en nu Chinees leren?

Advertentie

1ct/分钟 拨打中国

直拨中国手机及座机 全荷兰最优惠

DelightMobile.nl/FreeSIM
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven