La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
woensdag 22 augustus 2012 om 21:22
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 21:15:
O bah Sri. Hoop dat je kan slapen dan vannacht. Heb je op tv Gelderland iets erover gezien?
Nee, maar ik heb er ook niet naar gezocht. En slapen kan ik überhaupt niet, dus daar zal het niet aan liggen. Ik wens hem en z'n ouders wel het allerbeste.
Maar terzake! Mrs, als jij aan de port gaat, dan tank ik een rondje met je mee. Ik ga aan een rood wijntje. Iemand anders ook iets?
O bah Sri. Hoop dat je kan slapen dan vannacht. Heb je op tv Gelderland iets erover gezien?
Nee, maar ik heb er ook niet naar gezocht. En slapen kan ik überhaupt niet, dus daar zal het niet aan liggen. Ik wens hem en z'n ouders wel het allerbeste.
Maar terzake! Mrs, als jij aan de port gaat, dan tank ik een rondje met je mee. Ik ga aan een rood wijntje. Iemand anders ook iets?
donderdag 23 augustus 2012 om 19:45
donderdag 23 augustus 2012 om 19:48
quote:MEFS schreef op 23 augustus 2012 @ 19:45:
Vandaag heb ik alleen geslapen. De hoofdpijn is wat gezakt. Het gaat een stuk beter vanavond.
Mrs is met vakantie en iedereen heeft nu ineens een rl. Dat kwam goed uit, want mijn hoofd was niet naar forum toe. Ik heb dus niets gemist , behalve een of andere vervelende ongedierte.Sterkte Mefsie
Vandaag heb ik alleen geslapen. De hoofdpijn is wat gezakt. Het gaat een stuk beter vanavond.
Mrs is met vakantie en iedereen heeft nu ineens een rl. Dat kwam goed uit, want mijn hoofd was niet naar forum toe. Ik heb dus niets gemist , behalve een of andere vervelende ongedierte.Sterkte Mefsie
donderdag 23 augustus 2012 om 20:49
donderdag 23 augustus 2012 om 20:49
vrijdag 24 augustus 2012 om 11:24