Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:34
vrijdag 24 augustus 2012 om 13:37
quote:laylalala schreef op 24 augustus 2012 @ 06:40:
Mods, zouden jullie mijn topic op de relatiepijler:
Kwaad: she is stealing my thunder
kunnen verwijderen ivm herkenbaarheid?
Beste Laylalala,
Ik heb niet alle 200 postings op je topic gelezen maar wel een groot deel ervan. Misschien heb ik er overheen gelezen maar over welke herkenbaarheid doel je op? Zou je ons dit verzoek met uitleg willen mailen op forum@viva.nl of even staffen welke passages je op doelt.
Tevens is het te allen tijde mogelijk je eigen bijdrage/postings te verwijderen.
mvg,
Junior.
Mods, zouden jullie mijn topic op de relatiepijler:
Kwaad: she is stealing my thunder
kunnen verwijderen ivm herkenbaarheid?
Beste Laylalala,
Ik heb niet alle 200 postings op je topic gelezen maar wel een groot deel ervan. Misschien heb ik er overheen gelezen maar over welke herkenbaarheid doel je op? Zou je ons dit verzoek met uitleg willen mailen op forum@viva.nl of even staffen welke passages je op doelt.
Tevens is het te allen tijde mogelijk je eigen bijdrage/postings te verwijderen.
mvg,
Junior.
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:15
quote:MoodyMissy schreef op 24 augustus 2012 @ 14:09:
[...]
ik weet dat je t druk hebt, maarreh ... ?
Mystique VS Fun4Two op de sekspijlert
Goed dat je het er nu even bij zet om welk topic het gaat, in het originele bericht staat het niet en ik zie ook geen stafje dus vandaar dat ik denk dat het is blijven liggen.
Ik ga even kijken naar het verzoek om een slotje.
mvg,
Junior.
[...]
ik weet dat je t druk hebt, maarreh ... ?
Mystique VS Fun4Two op de sekspijlert
Goed dat je het er nu even bij zet om welk topic het gaat, in het originele bericht staat het niet en ik zie ook geen stafje dus vandaar dat ik denk dat het is blijven liggen.
mvg,
Junior.
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:23
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 augustus 2012 @ 14:15:
[...]
mvg,
Junior.
Beste MoodyMissy,
Ik heb het topic even bekeken maar ik zie geen verzoek van TO staan om het topic te verwijderen. Wel van andere forummers die het topic liever gesloten zien worden.
Vooralsnog zie ik geen reden het topic te sluiten.
Voor verdere vragen over het sluiten van dat topic wil ik je graag verwijzen om een email te sturen naar forum@viva.nl
mvg,
Junior.
[...]
mvg,
Junior.
Beste MoodyMissy,
Ik heb het topic even bekeken maar ik zie geen verzoek van TO staan om het topic te verwijderen. Wel van andere forummers die het topic liever gesloten zien worden.
Vooralsnog zie ik geen reden het topic te sluiten.
Voor verdere vragen over het sluiten van dat topic wil ik je graag verwijzen om een email te sturen naar forum@viva.nl
mvg,
Junior.
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:11
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:53
vrijdag 24 augustus 2012 om 17:55
quote:anoniem53936 schreef op 24 augustus 2012 @ 17:53:
[...]
Zo te zien is mijn bericht ondergesneeuwd geraakt. Zouden jullie bovenstaand verzoek alsnog in behandeling willen nemen?
Je account is vanaf heden geanonimiseerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Zo te zien is mijn bericht ondergesneeuwd geraakt. Zouden jullie bovenstaand verzoek alsnog in behandeling willen nemen?
Je account is vanaf heden geanonimiseerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:54
quote:MEFS schreef op 24 augustus 2012 @ 18:36:
Matth0 is er weer, in La Sociedad en een nieuw topic Speciale boodschap voor jou, waarschijnlijk aan Xallie of Gaia gericht. Ik krijg er kippenvel van brrrrr
Bedankt voor je melding, het topic is verwijderd en maatregelen zijn wederom genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Matth0 is er weer, in La Sociedad en een nieuw topic Speciale boodschap voor jou, waarschijnlijk aan Xallie of Gaia gericht. Ik krijg er kippenvel van brrrrr
Bedankt voor je melding, het topic is verwijderd en maatregelen zijn wederom genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 24 augustus 2012 om 19:28
M.i. staat
Vinden jullie het normaal dat mannen sensueel kijken?
in de verkeerde pijler. Ik zie geen relatie tussen dat topic en psyche. Misschien is het iets voor Actueel, aangezien ik denk dat de discussie eerder maatschappelijk is dan psychisch. Misschien is er wel een betere pijler dan Actueel voor dit topic.
in de verkeerde pijler. Ik zie geen relatie tussen dat topic en psyche. Misschien is het iets voor Actueel, aangezien ik denk dat de discussie eerder maatschappelijk is dan psychisch. Misschien is er wel een betere pijler dan Actueel voor dit topic.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:12
quote:VotesforLeo schreef op 24 augustus 2012 @ 19:15:
Is er een storing of zijn jullie aan het testen? Berichten lopen op ipad allemaal door elkaar en veel wiite vlekkenOp dit moment is er geen storing. Zou je het probleem op dit topic willen melden? Dan kan daar (na het weekend) de juiste persoon naar kijken en je verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Is er een storing of zijn jullie aan het testen? Berichten lopen op ipad allemaal door elkaar en veel wiite vlekkenOp dit moment is er geen storing. Zou je het probleem op dit topic willen melden? Dan kan daar (na het weekend) de juiste persoon naar kijken en je verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:16
quote:hans66 schreef op 24 augustus 2012 @ 19:28:
M.i. staat
Bedankt voor je melding, ik heb het topic verplaatst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
M.i. staat
Bedankt voor je melding, ik heb het topic verplaatst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 24 augustus 2012 om 22:24
Dit topic ga ik even opschonen, verdere reacties hierover graag via forum@viva.nl. Graag dit topic alleen gebruiken waarvoor het bedoelt is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:29
vrijdag 24 augustus 2012 om 23:37
quote:ModeratorViva schreef op 24 augustus 2012 @ 23:29:
Voorlopig is het 's avonds laat en 's nachts niet meer mogelijk om afbeeldingen te plaatsen om escalatie te voorkomen en onze forummers te beschermen tegen dergelijke praktijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumMaar er zijn toch 24 uur per dag moderators aanwezig die kunnen ingrijpen waar nodig is?
Voorlopig is het 's avonds laat en 's nachts niet meer mogelijk om afbeeldingen te plaatsen om escalatie te voorkomen en onze forummers te beschermen tegen dergelijke praktijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumMaar er zijn toch 24 uur per dag moderators aanwezig die kunnen ingrijpen waar nodig is?