Vriendschap:
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:16
Ik zie hier de afgelopen dagen veel topics over "lastige" vriendschappen. Zelf ben ik ook aan het twijfelen over een vriendschap waarin ik het idee heb dat de balans kwijt is. Ik ken deze vriendin nu 2 jaar en heb al vaker gemerkt dat ze nogal vaak vooral met zichzelf bezig is. We spreken elkaar meerdere keren per week maar als ze mij belt is de aanleiding meestal dat ze bij me wil klagen, uit wil huilen, advies of hulp wil, eigenlijk nooit dat ze wil weten hoe het met mij gaat. Ik erger me daar al langer aan, maar na gisteren heb ik er echt genoeg van.
*voorbeeld geknipt wegens herkenbaarheid*
Ik ben vandaag nog steeds perplex en ook behoorlijk boos:dit is toch niet normaal in een vriendschap? Wat vinden jullie?
*voorbeeld geknipt wegens herkenbaarheid*
Ik ben vandaag nog steeds perplex en ook behoorlijk boos:dit is toch niet normaal in een vriendschap? Wat vinden jullie?
vrijdag 24 augustus 2012 om 20:23
vrijdag 24 augustus 2012 om 22:03
Het is inderdaad jammer dat alles om haar draait, probeer vaker te vertellen hoe het met jou gaat en te vertellen over jou bezigheden, als ze daar totaal niet over geintresseerd is, is het inderdaad geen goede vriendin. En kan je beter stoppen met deze vriendschap, hoe moeilijk dat ook is. Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt. Een vriendschap beeindigen is nooit leuk..