Mode & Beauty alle pijlers

Ugg ?

25-08-2012 16:52 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn Ugg's dit jaar nog steeds hip? Of moet ik opzoek naar andere laarsjes voor de winter ? Moeilijk..moeilijk...
Ze zijn nooit hip geweest, maar met de gordijnen en rolluiken dicht is het wel te doen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
http://www.trendystyle.ne ... ter-2011-2012/index7.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben dol op mijn Ugg's zonder kom ik de winter niet door, dus het kan me niet schelen of ze wel of niet hip zijn ik trek ze straks gewoon weer aan!

En je hebt nu zoveel verschillende soorten nu, ook mooie leren laarzen dus ik zeg gewoon aantrekken.
Ik heb daar ook werkelijk maling aan! Mijn Uggs haal ik straks weer uit de kast. Naast mooie leren laarzen tot aan de knie, heb ik voor de echt koude dagen weer mijn Uggs, wintertenen liggen hier altijd op de loer en zonder mijn Uggs alleen maar pijn/kou en ellende! En dan geen zilveren, met bont of hoge kopen, maar lage, zwarte of donkerblauwe Uggs, prima onder een skinny jeans.

Ik werk in het onderwijs en sta regelmatig op het plein in de winter. Dan zijn koude voeten echt niet leuk!!

Dus: lekker voor gaan. Maar dan nu niet al gaan dragen he (zag vandaag ook al mensen met winterjassen lopen incl bontkraag! Omg!)
Ik geloof dat je aan de hunterlaarzen moet tegenwoordig. (ook geen gezicht, alsof je net van paardrijles komt).

Ik draag zelf nooit uggs want ik vind ze ZO duur, maar elk jaar twijfel ik weer: toch maar een paartje aanschaffen?

Of het hip is of niet zou me werkelijk niets kunnen schelen.
Ugg staat toch voor Uggly?
quote:piratorart schreef op 25 augustus 2012 @ 16:53:

Ze zijn nooit hip geweest, maar met de gordijnen en rolluiken dicht is het wel te doen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb ze nog liggen van vorig jaar gewoon de classic's. Maar zat te twijfelen om dit jaar niet voor gewone laarsjes te gaan. Vorig jaar toch goed de winter mee doorgekomen dus denk dat het geen nieuwe laarsjes worden
Ik ga nu al mijn vierde (!) jaar in met mijn Uggs. Goed afborstelen en inspuiten. Dat is het belangrijkst. Dan kan ik zelfs door de natte sneeuw/drap ermee lopen.

Ik moet zeggen dat de schoen met de knoop aan de zijkant (lage) Klik

Veel steviger zijn en beter zitten dan deze die ik ook heb:

Klik

Die zijn losser gaan zitten en werden grauw. Die spuit ik dus in met zwarte spray. Zonde, maar goed.

Dit jaar komen er nog donker blauwe bij :-D (toch wel verslavend).

Ik vind het absoluut het geld waard!

quote:ladytruckster schreef op 25 augustus 2012 @ 17:15:

Ugg staat toch voor Uggly?

Liever Uggly dan wintertenen.

Wat is het alternatief?

Haha! lol! Die van Tommy
Zowiezo het geld waard! Geen koude tenen in uggs !!

óf de dozen over de uggs doen?
En nog niet te spreken over het leed dat deze moeten leveren voor dit schoeisel, zal geen link plaatsen want het is weerzinwekkend
Trek aan wat je praktisch vindt.
Ik draag al jaren uggs. Heb 13 paar en in de winter draag ik niks anders. Ik spray ze ook in enzo en mijn oudste paar heb ik al 5 jaar en is nog steeds mooi!
quote:-no-nick- schreef op 25 augustus 2012 @ 17:35:

En nog niet te spreken over het leed dat deze moeten leveren voor dit schoeisel, zal geen link plaatsen want het is weerzinwekkendWelk leed? Wie?
De naam UGG is ontstaan uit: Uggly. Ze zijn en blijven lelijk. Is maar wat je wil he......
Ugg australia heeft ook laarzen met hakken en sandalen voor de zomer enzo. Dat is dan per definitie meteen allemaal lelijk vanwege het merk? E zitten echt prachtige laarzen tussen hoor.
Uggs zijn uch spuuglelijk

Ze zijn nooit hip geweest, maar met de gordijnen en rolluiken dicht is het wel te doen.. Leuke avatar trouwens :3
En funest voor je voeten, als je ziet hoe sommige meiden erop lopen... Gewoon ernaast helemaal weggezakt, heel shabby.
quote:fru1t3lla schreef op 25 augustus 2012 @ 18:11:

[...]

. Leuke avatar trouwens :3

Hey

Dank je
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven