Childpad kopen

25-08-2012 19:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn kind heeft er een childpad? Wie kan mij vertellen of het een beetje werkt? Kan er maar weinig over vinden en in de winkel weten ze het ook niet, hoewel ze het wel verkopen.
Een childpad?

Wat is dat?

En hoezo een beetje werkt?
Een tablet maar dan voor kinderen. Er schijnt beveiliging op te zitten maar niemand kan mij er echt iets over vertellen.
anoniem_144794 wijzigde dit bericht op 25-08-2012 19:28
Reden: .
% gewijzigd
Ahahahaha, ik dacht dat je de S was vergeten
Toevallig vandaag gezien. Maar daar bleef het ook bij, want hij reageerd niet. Verkoper erbij gehaald. O, heeft een storing. Stekker eruit en weer opnieuw aan, nog steeds storing.

Nou, toen dacht ik wel: laat maar....
Oh,dacht dat je een S was vergeten,en het over een schildpad had.
Dacht dat je de "S" was vergeten in je titel. Geen tips, is er geen kindbeveiliging op de gewone pad te vinden of is een childpad ook nog extra stevig?
[img]http://digimind.nl/wp-content/uploads/2 ... nowrmk.jpg[/img]

De child-pad.
O, het plaatje lukt niet.

www.digimind.nl
Mijn kinderen hebben er allebei een. Cadeau gekregen van mijn moeder. Omdat die had gezien dat ze de iPad zo leuk vinden en ze daar maar heel soms op mogen leek het haar wel wat voor ze. Maar ze spelen nog steeds liever een spelletje op de iPad. Moet zeggen dat ik hem ook niet echt geweldig vind. Als ik hem vergelijk met de iPad veel vervelender te bedienen en de sprelletjes zijn ook niet echt leuk. Aantal van de spelletjes/verhaaltjes die erop zitten zijn ook in het Engels. Kortom, hier liggen ze ongebruikt in de kast :(
Whahaha op z'n Engels dus

Ik dacht ook aan een beest dus
Haha, zo had ik het nog niet gezien met de S erbij. Kan helaas het topic niet meer veranderen maar ik hoop dat de mensen die er een hebben wel weet wat ik bedoel.

Chocs, jammer dat dat ding storing had. Het is natuurlijk niet zo een duur ding maar zou het gewoon moeten doen. een tablet zou mijn zoontje wel heeeel leuk vinden.
Evi82, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Ik vind het moeilijk in te schatten aangezien ik hem niet aan heb gezien.
Ga eens praten met iemand van Indigo. In een paar fijne gesprekken ben je een eind verder en een stuk beter in balans, beloofd! [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2012 20:24
Reden: spam
% gewijzigd
@nicknamevergeten, ??????
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven