Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:36:

[...]

Bedankt voor de waarschuwing, weet ik meteen je nieuwe nick.

En op ignore. Doei Matt!Kut
Thx Sri! Ik begrijp ook wat jij bedoelt en je geruststelling helpt ook wel hoor. Tenslotte kun jij als expert zien of het bewerkt materiaal is.

Blijft schrikken voor veel forummers met mij!
Huts!
quote:-susv- schreef op 25 augustus 2012 @ 19:36:

[...]

@

Cateautje van mij hoeven die beelden ook niet. Zit er zeker niet op te wachten. Moderatieteam, zou hier wel wat aan kunnen doen. Maar de mens is evengoed hypocriet, want deze dingen spelen zich NU af in het M.O. o.a. Syrië. Maar zolang het je niet persoonlijk treft, zien we niets.Ach houd toch op. Jij ziet alles wel door een heel bijzondere bril. Als ik het goed begrijp, want zo schrijf je het, mag je hier niet over klagen, omdat ergens anders ook wreedheden afspelen? Wat een kul zeg.

[...]

@

Cateautje van mij hoeven die beelden ook niet. Zit er zeker niet op te wachten. Moderatieteam, zou hier wel wat aan kunnen doen. Maar de mens is evengoed hypocriet, want deze dingen spelen zich NU af in het M.O. o.a. Syrië. Maar zolang het je niet persoonlijk treft, zien we niets.Ik kies ervoor om dat niet te zien. Er bestaat ook volksdansen, in folklore. Hoef ik ook niet te zien. Ontken ik ook gewoon het bestaan van.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

[...]

@

Cateautje van mij hoeven die beelden ook niet. Zit er zeker niet op te wachten. Moderatieteam, zou hier wel wat aan kunnen doen. Maar de mens is evengoed hypocriet, want deze dingen spelen zich NU af in het M.O. o.a. Syrië. Maar zolang het je niet persoonlijk treft, zien we niets.Wat een onzin. Als dat de insteek was van die plaatjes plakken is het een ander verhaal.
quote:SunnyC schreef op 25 augustus 2012 @ 19:15:

Topic 'prins Friso overleden' ook niet openen!!!!! Heb ik per ongeluk wel gedaan aangezien ik dacht dat het een echt bericht was. Te vreselijk! Mods??????

De mod en de Juniors zijn bezig.

mvg,

Junior.
Hij is mijn ava vergeten, wat een amateur
quote:bloske schreef op 25 augustus 2012 @ 19:33:

Mods zijn bezig zo te zienPfff. Gelukkig!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

[...]

@

Cateautje van mij hoeven die beelden ook niet. Zit er zeker niet op te wachten. Moderatieteam, zou hier wel wat aan kunnen doen. Maar de mens is evengoed hypocriet, want deze dingen spelen zich NU af in het M.O. o.a. Syrië. Maar zolang het je niet persoonlijk treft, zien we niets.

En dat is erg omdat?

Als ik dit soort beelden wil zien, of het nu van Syrie is of van wat anders dan zoek ik ze wel op, ik wil dit niet zien niet op,ik kom hier voor mijn plezier!
Fijn Mods!! En jullie moeten beroepshalve nu al die gorigheid zien. Ik benijd jullie niet!
Huts!
Eens met kookwekkertje.

En ik weet wel dat er een hoop ellende is in de wereld is waaronder in syrie. Maar ik heb te veel leven om mij overal druk om te maken. Sommige dingen zijn gewoon iets te ver van mijn bed show. Ik hoef niet alles te zien of te weten.
quote:tzippa2 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:40:

Hij is mijn ava vergeten, wat een amateurDat is wel erg sneu zeg. Beetje iemand anders copycatten. Had het zelf ook niet gezien, Tzippa.
Deze beelden staan zo ver van me af dat ze me niets doen, het gaat (gelukkig) mijn voorstellingsvermogen te boven.

Ik kan me wel voorstellen dat anderen er naar van worden, om welke redenen dan ook.

Geeft de topictitel waarin getikte lotje het nieuws verkondigt dat prins Friso zou zijn overleden geen reden om hem over te dragen aan de politie of i.d. (ik weet niet hoe dat werkt als je leugens uitzet over leden van het koninklijk huis), misschien de BVD, zodat hij (of zij?) echt aangepakt wordt?
quote:ronniemitchel schreef op 25 augustus 2012 @ 19:41:

[...]

En dat is erg omdat?

Als ik dit soort beelden wil zien, of het nu van Syrie is of van wat anders dan zoek ik ze wel op, ik wil dit niet zien niet op,ik kom hier voor mijn plezier!Alsof men in Syrië dit wel normaal zou vinden. Ik mag toch hopen dat psychisch gezonde mensen niet voor hun lol naar dit soort beelden kijken.
quote:Perel schreef op 25 augustus 2012 @ 19:44:

Deze beelden staan zo ver van me af dat ze me niets doen, het gaat (gelukkig) mijn voorstellingsvermogen te boven.

Ik kan me wel voorstellen dat anderen er naar van worden, om welke redenen dan ook.

Geeft de topictitel waarin getikte lotje het nieuws verkondigt dat prins Friso zou zijn overleden geen reden om hem over te dragen aan de politie of i.d. (ik weet niet hoe dat werkt als je leugens uitzet over leden van het koninklijk huis), misschien de BVD, zodat hij (of zij?) echt aangepakt wordt?Briljant.

[...]

@

Cateautje van mij hoeven die beelden ook niet. Zit er zeker niet op te wachten. Moderatieteam, zou hier wel wat aan kunnen doen. Maar de mens is evengoed hypocriet, want deze dingen spelen zich NU af in het M.O. o.a. Syrië. Maar zolang het je niet persoonlijk treft, zien we niets.Hoeven we ook niet te zien want hier in Nederland hebben we het voor elkaar gekregen om een beetje normaal met elkaar om te gaan. Dat dit in andere landen gebeurt is heel erg, maar omdat de techniek mij de mogelijkheid geeft om het te zien, wil nog niet zeggen dat ik ook van die mogelijkheid gebruik moet maken. Ik wordt een beertje moe van de kreet, omdat het kan.
quote:Star schreef op 25 augustus 2012 @ 19:36:

Ik had op een topic gereageerd wat niet van van lotjegetikt was (zwakbegaafde zoon), maar dat is weg. Zijn jullie blindelings aan het verwijderen?lotje.. had daar ook plaatjes geplakt.

Hij is mijn ava vergeten, wat een amateur

Hij is mijn ava vergeten, wat een amateurMaar je kunt toch niet twee dezelfde nicks hebben?! Of is die van hem met een hoofdletter?
quote:-susv- schreef op 25 augustus 2012 @ 19:27:

Wat een verontwaardiging zeg. Dit is dagelijkse kost in Syrië.Er wordt ook dagelijks geneukt door veel mensen en dat hoef ik ze ook niet te zien doen, dankje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2012 @ 19:47:

[...]

Maar je kunt toch niet twee dezelfde nicks hebben?! Of is die van hem met een hoofdletter?Dit dacht ik ook, de nick is dezelfde en dat kan niet, toch
quote:keetje_stippel schreef op 25 augustus 2012 @ 19:44:

[...]

Briljant.Het is in zo'n geval toch schending van het koningshuis?
quote:Perel schreef op 25 augustus 2012 @ 19:49:

[...]

Het is in zo'n geval toch schending van het koningshuis?Yep en dit is een goede rede om er iets mee te doen.
quote:-no-nick- schreef op 25 augustus 2012 @ 19:48:

[...]

Dit dacht ik ook, de nick is dezelfde en dat kan niet, toch

Is niet dezelfde nick, ipv een i een l.

Ik zag het meteen.
Gatsie wat een nare beelden weer! Als het goed is is nu alles verwijderd.

De plaatjes functie is tot nader order weer uitgezet.

Onze excuses voor de mensen die wel op een gezonde manier gebruik maken van deze functie. Wij zijn nog steeds druk bezig met het zoeken naar een oplossing voor dit soort situaties.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven