VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wat een apart verhaal van die vinger Wind. Kan je hem helemaal niet buigen, of is het vooral dat hij stijf voelt als je hem buigt?

Veel jarigen hier inderdaad, en op mijn werk ook al. Blijkbaar is de zomer een populair jaargetijde om bezwangerd te raken.

Ik heb het al tijden heel druk op mijn werk. Word er echt een beetje gek van. Ik word geleefd door de waan van de dag. Bedenk ik gisteren dat ik vandaag mijn sessie van gisteren ga uitwerken, kom ik er niet aan toe door allerlei andere adhoc dingen. Kan daar niet meer zo goed tegen.

Vind het ook vervelend dat ik daardoor steeds zo laat thuis ben. En daardoor gaat Schorrie dan ook weer te laat naar bed doordat we laat eten, en doordat we beiden futloos zijn en hem te lang beneden houden.

Wij moeten nog een tuinset maar ik zie zoveel dat ik niet kan kiezen. Het liefst wil ik een tuinset en een loungeset. En een bijpassende parasol. Maar dat wordt wat kostbaar denk ik.

Dropje, beterschap.
Hahahaha..handig he een BBQ teras? Maar kunnen die mannen ver weg zijn en wij vrouwen aan de klets. Ik heb zelfs bedacht dat als er mooie tijden aanbreken (lees geld over) dat er een buitenkeuken moet komen daar.

Jammer Drop dat wij niet kunnen zaterdag! Ik ben bij Japie en dan wil ik inderdaad wel graag nog een keer afspreken voor jouw 5 jarigen. Wat klinkt dat alweer groot he? Gaat het een beetje ok met je?

Wind, 2.45 met trein is ook niet alles! Maar je kunt wel lekker je Ipod erbij pakken en boekje. Lekker joh. Hopelijk is je pijnlijke vinger gewoon een pijntje ipv een herhaling a la knie.

Ik heb geen zin, moet morgen naar Meavetown. Meavetown is niet gezellig aan te rijden vanaf mijn huis en zeker niet als je daar om 9.00 moet zijn. Wel leuk is dat collega vertelde dat ze zwanger is :-)
Vandaag leuke dag gehad! Erg interessant om te horen hoe een kantonrechter een zaak graag voorbereid en toegelicht wil hebben. Niet veel neiuws gehoord maar setting was leuk!

Reizen met de trein is relaxed! (alleen lange trajecten met 0 keer overstappen) Vooral de stilteruimtes zijn een uitkomst.

Vinger is onbruikbaar. Als ik er maar een tikje op krijg (of al ligt het dekbed er maar op. Heel herkenbaar van knie toentertijd) gil ik van de pijn. Kan hem dus niet buigen of strekken en hij staat constant in iets gekromde houding. Verder is hij dik (steeds dikker), warm en glimt hij. Morgen bloedprikken. Joy!

Leuk tuinset uitkiezen. Je hebt zoveel keus!
He gets Wind, klinkt niet fijn, die vinger van je. Hoop dat het meevalt!

En Drop ook beterschap!

Schommels worden hier ook intensief gebruikt Nathje. We hebben een dubbele, twee van die dingen naast elkaar, en ze zitten er echt heel veel op.
Whoehaha, ik las alleen 'Meavetown is niet gezellig.' Nou klopt dat wel, maar lokaal hier is het wel gezellig hoor.

Wind, je vinger klinkt pijnlijk, maar de dag klinkt goed. Wij hebben op het werk nu geloof ik kantonrechtertoestand aan de hand ivm ontslag van een collega. Geen idee hoe het daarmee staat eigenlijk.

Morrie, wij willen ook graag een loungeset in de tuin. Probleem is alleen dat ik een heleboel andere dingen óók wil. Ik geloof dat ik rijk moet gaan worden. Of mijn wensenlijstje redigeren.
Shoot. Nog gefeliciteerd met Veter Drop! En rot dat je toch echt ziek bent geworden.

En ik heb eerlijk gezegd geen idee wat Mav er van vindt. Hem kennende zal het wel oké zijn zo...
Wind, klinkt toch niet echt goed eerlijk gezegd als ik dat zo hoor. Maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Warm en dik en en glimmend? Ontsteking denk ik dan gelijk. Naar hoor, welke vinger is het?

Tuinset uitkiezen is best leuk maar ik weet nog niet eens of ik een hardhouten of een ijzeren of een gevlochten set wil. Laat staan wat dan, en hoe groot.... Harrie wil een loungeset, maar ik wil ook een tafel met stoelen om aan te eten. En we hebben genoeg ruimte, maar ik wil dat Schorrie en baby ook nog wel kunnen fietsen op het dakterras enzo.

En verder ben ik gewoon echt heel slecht in kiezen. Een weegschaal. Die wikt en die weegt en beslist uiteindelijk nog niet.
Ik vraag me af hoe vaak je zo'n loungeset nou uiteindelijk gebruikt. Wij hebben nu van die grote zitzakken op het terras waar je op kan zitten en liggen en hangen en volgens mij ga ik dan niet ineens op die loungeset zitten. Maar misschien ook wel hoor, geen idee.
Iemand hier nog een goed idee hoe je rode pesto uit een wit shirt krijgt??? Gisteren heeft Schorrie rode pesto op een nieuwe shirt gemorst. Ik heb het pas vandaag gewassen, op 40 graden nadat ik het met Biotex Oxi Action oid had ingesmeerd. Echter, ik haal de was net uit de machine en zie dat de vlek is er niet uit is.....

Zal ik het gewoon nog een keer wassen, nu direct nu het shirt nog nat is? Of zal ik er morgen een middeltje voor kopen, en wat voor middeltje dan.
He gats, die flut lappenmand is er weer! Drop en Wind, beterschap!

En ik vind tuinset uitzoeken maar lastig, er is zo veel! Wij hebben ook een fatboy die we de tuin in smijten met lekker weer en dat is wel relaxed. Misschien moeten we er daar nog 1 van kopen... Wij willen in ieder geval geen eettafel met stoelen liever een woonkamerachtige set, dus stoelen en bank en een tafeltje. Dus als je nog mooie sets tegenkomt Morrie?

Morgen ga ik met vriendin twee dagen weg om ondernemingsplan te schrijven. Leuk! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Slaap lekker allemaal!
Wind, beterschap met vinger. Klinkt niet goed.

En ik hoop ook dat Dropje snel opknapt!

Ik kom morgen hier even buurten, nu nog even boodschapjes doen bij Appie
Nath, stoere plannen, leuk!

Wij willen ook zo'n set met een bankje, fauteuils en tafeltje/hocker, van dat gevlochten spul, wicker ofzo. We hebben al een picknicktafel om aan te eten.

Morrie, ik heb geen idee hoe je die vlek eruit krijgt... sorry.
Geen huishoud tips vanuit hier,

Gelukkig wel mooi weer, dochter is jarig vandaag, 6 alweer en vanmiddag partijtje. Ik ben gaar en moe, dat helpt niet echt, maar gelukkig brengt vent haar naar school en kan ik nu rustig wat doen. Weliswaar met Kiloknaller en bouwvakkers in de buurt, maar toch .
Handig he, albert.nl !

Ik wil ook wel zo'n grappige loungeset voor in de tuin. Ik vind het altijd jammer dat bij de 'normale' tuinsets je niet gewoon lekker languit kunt hangen. Ofwel je hebt een ligstoel die je niet aan tafel kunt zetten, ofwel je hebt een eetstoel waarvan alleen de rug naar achteren kan. Ik heb altijd ruzie met stretchers. Zo'n tuinset met een bank erbij lijkt me wel erg lekker. Maar eerst andere prioriteiten voor ons huis!

Lappenmand nog wel aanwezig. Voel me minder verrot dan afgelopen dagen, hoofd is weer wat helderder, maar ben nog wel snotverkouden met brekende stem.

Morrie, als iemand geen huishoudheld is ben ik het, maar Biotex heeft verschillende soorten vlekkendeppers voor verschillende soorten vlekken. Volgens mij hebben ze die o.a. bij Kruidvat. Wellicht helpt dat? Vanish vind ik ook altijd wel erg doeltreffend.

Ik moest nog even een behangetje plakken, gefeliciteerd Lien!
Hieperdepiephoera voor grote kleine meid van Lien !

(ben niet zo handig met behangetjes)
Morrie,

als vlek er niet uitgaat met Biotexdepper en shirt echt wit katoen is zonder opdruk oid in de buurt van de vlek, kun je het ook met bleek proberen.

Gootsteen vol laten lopen, shirt goed nat maken, deel met vlek boven water halen en vlek zorgvuldig deppen met wattenstokje gedoopt in bleek. Zodra de vlek wegtrekt, deel met vlek weer onderdompelen, en daarna checken of vlek echt weg is. Zoniet, nog eens deppen met wattenstokje en daarna weer goed uitspoelen. Daarna liefst meteen mee laten wassen met machineprogramma. Eventuele blauwachtige bleekverkleuring verdwijnt dan gewoon tijdens het wassen.

Jaaha, Koekpa is hier weliswaar degene die het leeuwendeel van het huishouden voor zijn rekening neemt, maar de was, die doe ik. En daar weet ik dan ook álles van af :-).
Ik ben diep onder de indruk Koeka, zeker universitair geschoold in de hoger huishoudkunde ?

Hoera!!! Dochter alweer 6 jaar. Wat groot alweer Lien, leuk. Wat ga je doen/heb je gedaan vanmiddag met het partijtje?

Hmmm Koeka, met bleek dat vind ik toch een beetje eng. Al zit de vlek alleen onderaan den rand van het shirt, echt veel kwaad kan het nou ook weer niet. Misschien dat ik dat als laatste redmiddel doe . Eerst nog maar een vlekkenmiddel zoeken. Ik las trouwens op omaweetraad.nl dat ik het met gewoon afwasmiddel moet insmeren en dan wassen. En/of het shirt na het wassen in de zon te drogen hangen, dan bleekt de vlek er ook uit. Jammer dat hier geen zon schijnt nu. Ik vind het zelfs koud, heb net boven de ramen dichtgedaan en de verwarming een graadje hoger gezet.....

Schorrie slaapt op de bank beneden, ik verveel me een soort van. Heb genoeg te doen maar dat is nuttig werk en dat haat ik.

Ben vanochtend wel al met Schorrie naar de kapper geweest en naar het tuincentrum. Ook plantjes voor op zijn kamer gekocht, zo leuk, mocht 'ie zelf uitkiezen. En zo'n kasje met tomatenzaadjes. En dan nog wat voor op het voorbalkonnetje en in de woonkamer. Maar ik heb een hekel aan mijn handen in de aarde dus ik moet nog even moed verzamelen om het ook echt in potten te gaan zetten allemaal.

Straks nog even naar de bieb en boodschapjes doen, en dan is de dag wel weer om denk ik.

Als je wilt hangen in de tuin zijn van die grote kussens echt een uitkomst vind ik Dropje. Dat ligt echt heerlijk omdat ze vormen naar je lichaam. En het staat heel gezellig, beetje beachachtig. Wij hebben trouwens ook een hangmat. Ligt ook lekker, alleen erin en eruit is niet zo gemakkelijk vind ik :-).
Gefeliciteerd met dochter Lien!!!
Lien, gefeliciteerd met dochter! 6 jaar... grote meid.

Hangmat. Heerlijk!

Ik hbe er een paar geleden een gekregen van mijn werk (zat in het kerstpakket) en we hebben hem al een paar keer meegenomen op vakantie en is echt een fijn ding! Dit jaar gaat hij weer mee.

Tuinsets? Bedoelen jullie dan die heuse meubels die nu zoveel ziet? Ik vind ze zo groot!
Met een loungeset bedoel ik inderdaad zo'n meubelset, dus een hoekbank met een tafel van dat gevlochten riet bijvoorbeeld.

Is ook groot, maar het zou bij ons wel passen. Enige nadeel vind ik dat er dan veel speelruimte voor Schorrie verdwijnt.

Ik heb de datumprikker ingevuld. Ik kon alle dagen .
Nah Morrie, wat toevallig!

Ik wil een bankje met 2 stoelen en een tafeltje van wicker. Donkergrijs met limoengroene kussens.
Maar even praktisch...

Hoe doe je dat dan met die onwijs natte zomers icm die onwijs dikke kussens? Ik vind het al zo'n kutklus om elke avond die dunne kussentjes in de schuur te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven