TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Oke, fair enough, stuur maar een postduifje dan
Alle reacties Link kopieren
Pfff die kasettdozen. Ik hoefde er "maar" 6. Stomme schroefjes en gaatjes...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:tzippa2 schreef op 26 augustus 2012 @ 15:16:

Oke, fair enough, stuur maar een postduifje dan maar dan maken jullie mij ook nieuwsgierig
Postduifje komt daarna jouw kant op! En als je echt niet kan wachten doe ik rookpluimen; wel opletten he, anders zit ik weer de hele dag te wapperen voor niks.
Ik zit klaar!
http://communities.zeelan ... ck/upload/images/duif.gif
Dames, jullie zijn wel heeeel nieuwsgierig

(verpakte vorm van Ik Ook )
*Wacht vol spanning af...*
quote:peacy schreef op 26 augustus 2012 @ 15:43:

Dames, jullie zijn wel heeeel nieuwsgierig

(verpakte vorm van Ik Ook )Ik helemaaal niet hoor.
Nee.. Jij niet ...
quote:peacy schreef op 26 augustus 2012 @ 16:43:

Nee.. Jij niet ... Ik doe in ieder geval heel goed alsof...
Das waar!! Jij wel .
Sorry meiden, de postduif die Missy stuurde, had kaartjes met zulke kleine lettertjes, dat ik het niet kon lezen. Ik begin ook al een dagje ouder te worden geloof ik
Misschien kunnen we er een leuk zondagmiddagspelletje van maken; raad de kelder?!

Ik kick af; Grobs en Missy zijn stiekem 2 sm-meesteressen die zich oh zo lief voordoen, maar ondertussen proberen ons in te palmen om ons vervolgens te ontvoeren naar de duistere kelder, waar zij in deze tijden zo nu en dan overleg met elkaar plegen over hun master(essen)plan.

Ik vind het ook wel erg toevallig dat ze allebei ook in dat kasteel van onze buren rondspoken...
Heeft mijn floofde dan een dubbel leven.

Tzip: je laat m'n leven instorten

Grobs en Missy (verdergenoemd Floofde), zijn in het donker een plan aan het beraden om Viva-plakplaatjestrol vrij te krijgen. Daarom infiltreren ze in diverse topics als graag geziene kletsvrouwen! Ze willen pijlen wat de behoeftes zijn, om daarna de trol te ontvoeren en te martelen.
Nog een: het zijn Rutte en Roemer. Ze willn weten.wat vrouwen willen en wat er door hen heen gaat. Ipv naar t torentje gaan ze naar de kelder!!
Trol martelen??!! Waar waar waar...????
In de kelder .
Zo... Cds zitten in 28 doosjes, sorry, 30, ik had er nog 2 ergens anders staan. En ik kom er nog te kort.... Fuk zeg.

Morgen vanuit het werk nog zeker 10 bijhalen. Die zijn dan voor de verzamelcds en voor piet. Die is helemaal gek van the boss. En heeft ontelbaar veel cds van die ouwe, lekkere knakker...

Ik word gek van de ontstekingen in mijjn gezicht, puistjes ende puisten dus. Als ik er een foto van zou maken en hier plakken, dan zou iedereendenken dat de plaatjesplakker weer bezig is.

Ooit hoop ik er van af te zijn, liefst nog voor ik tussen 6 planken lig

Zometeen maar eerst mijn nagels weer eens verzorgen...

En relaxen
quote:peacy schreef op 26 augustus 2012 @ 17:38:

In de kelder .Hou 'm vast, ik kom eraan!! Joehoe!
quote:secondhandsuus schreef op 26 augustus 2012 @ 17:49:

Ik word gek van de ontstekingen in mijjn gezicht, puistjes ende puisten dus. Als ik er een foto van zou maken en hier plakken, dan zou iedereendenken dat de plaatjesplakker weer bezig is.

Ooit hoop ik er van af te zijn, liefst nog voor ik tussen 6 planken lig

Ik gebruik sinds een paar jaar de slakkencreme van de Tuinen. Heerlijk spul en ik heb bijna nooit meer last van puistjes! Het duurt wel ff hoor. Maar na een maand ging ik echt verschil zien en na een half jaar ofzo had ik het effect wat ik nu heb.
quote:peacy schreef op 26 augustus 2012 @ 17:25:

Heeft mijn floofde dan een dubbel leven.

Tzip: je laat m'n leven instorten

Oepsie, dat was nou ook weer niet de bedoeling, ik hou gewoon van spannende verhalen

Suus; door mijn haardrama ben ik zo verschrikkelijk in de stress geschoten dat mijn (toch al rot)huid heeft besloten er nog even flink wat rode pokken bij te produceren; ben echt een bjoetie nu

Ik heb nu 1 ding wat een beetje werkt en dat is tea tree olie van the body shop (nee geen aandelen), had ik als monstertje meegekregen daar en het heeft het ergste eraf gehaald....
Ja Tzip! Tea Tree olie, wat werkt echt overal voor en tegen!

Ik was pannekoeken eten!
quote:Ik kick af; Grobs en Missy zijn stiekem 2 sm-meesteressen die zich oh zo lief voordoen, maar ondertussen proberen ons in te palmen om ons vervolgens te ontvoeren naar de duistere kelder, waar zij in deze tijden zo nu en dan overleg met elkaar plegen over hun master(essen)plan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven