Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:19:

Drugs in Badr? Een sportpersoon?Waarom niet?
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:12:

Voor dit hele gebeuren had ik nog nooit van die Badr gehoord. Ik had ook iets 'doms' tegen hem kunnen zeggen.

Zou jij echt naar hem toe gaan en zeggen: die Estelle is echt alleen maar bij je om het geld, of iets in die trant? Vind je dat echt een gepaste opmerking?

Heb jij iets met dat kickboksgebeuren? Ik begin te vermoeden van wel.

Nee, ik haat kickbox heb nog nooit een wedstrijd gezien.

En ik herhaal mezelf maar eens:

Als je iets beledigends zegt tegen iemand, wie dan ook, al was het de melkboer of in dit geval de kickboksert, moeten er dan gelijk rake klappen uitgedeeld worden?

Ik heb toch al heel vaak gezegd dat wat BAdr heeft gedaan, dat ik dat niet goedkeur? Hoe kom je er nou toch bij dat ik iets anders zeg?

Nee, zo kom je er niet mee weg, Soya.

". Maar ik vind het gewoon apart dat een jongen die blijkbaar goed zaken kan doen en dus niet dom is, nou niet had kunnen bedenken dat het niet slim was om een K1 fighter uit z'n tent proberen te lokken. Zou hij oprecht geen idee hebben gehad van BAdr's reputatie?"

Dit slaat kant noch wal. Really.

Want?
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 16:20:

[...]

Waarom niet?Weet ik niet. Ik verwacht gewoon niet dat topsporters aan drugges doen als ze uitgaan.
Wat vind je dan precies verwerpelijk?

Dat zal ik nog 1x herhalen en dan hou ik erover op.

Dat jij het wat uit vind maken of Badr een opmerking naar zijn hoofd kreeg of niet.

En dat je suggereert dat Koen een eigen aandeel heeft in zijn mishandeling.
.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:19:

Drugs in Badr? Een sportpersoon?Ja dat denk ik, dus nergens op gebaseerd. Slechts een gevoeletje.
quote:Star schreef op 26 augustus 2012 @ 16:15:

[...]

Ik heb het niet over een roddel. Mening is wat mij betreft iets heel anders.Waarom valt mijn mening dan zo zwaar bij de mensen hier (terwijl het niet eens zo heel veel afwikt?)
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:21:

[...]

Weet ik niet. Ik verwacht gewoon niet dat topsporters aan drugges doen als ze uitgaan.Kijk, ik heb geen idee hoor, of Badr wel of niet iets zou gebruiken. Maar volgens mij kun je prima coke snuiven bijvoorbeeld als er geen controle in het verschiet ligt, dat is namelijk heel snel weer uit je systeem en dus niet aantoonbaar. En als Badr geen wedstrijd had op korte termijn...
Dit:

" Zou hij oprecht geen idee hebben gehad van BAdr's reputatie?"

Want wie had dat wel, buiten de enge kringen waar hij verkeert? En de mensen die hem hebben aangeklaagd na dit alles?

Niemand hier had nog nooit van die vent gehoord.

En dan nog, niets rechtvaardigt om iemand zo in elkaar te schoppen als je zelf ook al een dodelijk wapen bent.

Juist deze meneer zou zich moeten kunnen beheersen. En dat kan ie niet dus dat maakt hem eng gevaarlijk.
quote:Soya schreef op 26 augustus 2012 @ 16:23:

[...]

Waarom valt mijn mening dan zo zwaar bij de mensen hier (terwijl het niet eens zo heel veel afwikt?)Omdat het in de categorie 'kort rokje-verkrachting' ligt. Maar dat wil jij niet zien.
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 16:22:

[...]

Ja dat denk ik, dus nergens op gebaseerd. Slechts een gevoeletje.Mijn gevoel is dat ie gewoon een eng agressief gevaarlijk persoon is.
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 16:24:

[...]

Omdat het in de categorie 'kort rokje-verkrachting' ligt. Maar dat wil jij niet zien.Dat mochten we op voorhand van Soya al niet zeggen
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:24:

Dit:

Want wie had dat wel, buiten de enge kringen waar hij verkeert? En de mensen die hem hebben aangeklaagd na dit alles?

En dan nog, niets rechtvaardigt om iemand zo in elkaar te schoppen als je zelf ook al een dodelijk wapen bent.

Juist deze meneer zou zich moeten kunnen beheersen. En dat kan ie niet dus dat maakt hem eng gevaarlijk.Och, hij kan slechts werk en privé een beetje slecht scheiden blijkbaar.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:24:

Dit:

Juist deze meneer zou zich moeten kunnen beheersen. En dat kan ie niet dus dat maakt hem eng gevaarlijk.

Ben ik met jee eens. Heb ik ook al heel vaak gezegd. Ik kende die Badr ook niet.

Maar zou jij een opmerking tegen een wildvreemde maken en dan zeggen dat zijn nieuwe vriendin alleen maar bij hem is vanwege het geld?
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:25:

[...]

Dat mochten we op voorhand van Soya al niet zeggen Het is een slimmerik!
Zeg, dat diepte-interview met Estelle morgen he.. dat kan natuurlijk never nooit gaan over de zaak Badr *schatje* Hari. Want zolang die strafzaak loopt mag zij daar natuurlijk niets over zeggen.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:25:

[...]

Mijn gevoel is dat ie gewoon een eng agressief gevaarlijk persoon is.Ik ging uit van een combinatie van beiden op dit feestje. Juist omdat er berichten waren dat er behoorlijk wat gebruikt werd op die avond in de bewuste box.
quote:Soya schreef op 26 augustus 2012 @ 16:27:

[...]

Ben ik met jee eens. Heb ik ook al heel vaak gezegd. Ik kende die Badr ook niet.

Maar zou jij een opmerking tegen een wildvreemde maken en dan zeggen dat zijn nieuwe vriendin alleen maar bij hem is vanwege het geld?

Nee. Maar ik denk het wel

We weten toch nog niet eens wat Koen wel/niet gezegd heeft. En wat ie ook gezegd heeft, dit had nooit mogen gebeuren. Badr had iets gevats terug kunnen zeggen en die poten van hem thuishouden, die moordmachine.
quote:mazzelen schreef op 26 augustus 2012 @ 16:22:

[...]

Ja dat denk ik, dus nergens op gebaseerd. Slechts een gevoeletje.As in gebruiker of handelaar? Of beiden? Zou me niks verbazen.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:30:

[...]

As in gebruiker of handelaar? Of beiden? Zou me niks verbazen.Ik denk beiden.
Nee joh, waarom zou Badr coke verhandelen op een feestje? Hij heeft poen zat die man.
Handelaar? Volgens mij is ie zwaar miljonair (anders had Estelluh hem niet gehoeven )

Nee, daar kan ik niet inkomen. Als Ruud daar toch maar enig weet van heeft dan had ie toch gezorgd dat de kinderen bij hem zouden komen?
Ik denk het ook. Maar wel per ongeluk dan he. Hij was niet op de hoogte van zijn eigen gebruik , en de coke is door iemand anders in zijn koffer gestopt.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:32:

Ik denk het ook. Maar wel per ongeluk dan he. Hij was niet op de hoogte van zijn eigen gebruik , en de coke is door iemand anders in zijn koffer gestopt.O ja op die fiets. Dat kan natuurlijk
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2012 @ 16:32:

Nee joh, waarom zou Badr coke verhandelen op een feestje? Hij heeft poen zat die man.Nee joh, niet op dat feestje. Dat is kruimel-handelarij. Gewoon grote partijen, sportschooltje gebruiken als dekmantel , dat soort shit.
quote:yasmijn schreef op 26 augustus 2012 @ 16:29:

[...]

Nee. Maar ik denk het wel

We weten toch nog niet eens wat Koen wel/niet gezegd heeft. En wat ie ook gezegd heeft, dit had nooit mogen gebeuren. Badr had iets gevats terug kunnen zeggen en die poten van hem thuishouden, die moordmachine.

We weten idd niet wat er precies is gezegd, maar dat hij wat heeft gezegd is nu al in de media verschenen.

Nogmaals, ik ben het met je eens dat Badr een andere oplossing moeten zoeken, maar eigenlijk zijn we het dus met elkaar eens dat het niet normaal is om een wildvreemde aan te spreken met een kutopmerking.

En dat was eigenlijk het punt dat ik duidelijk wilde maken.

Ben je het misschien toch eens met die rare Soya

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven