Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:44:

[...]

Ohh nee, heb je een linkje toevallig? Altijd smullen

Misschien uitzending gemist, kan nu geen linkje geven.

Via Viva app nu.
Maar Louisa, ik vind het niet sneu voor Estelle. Keuzes. Ze is een volwassen vrouw. Als je zo stom bent om met vuur te spelen... dan weet je dat je op de blaren moet zitten.
Ik ga eens even kijken Galadriel
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:45:

Maar Louisa, ik vind het niet sneu voor Estelle. Keuzes. Ze is een volwassen vrouw. Als je zo stom bent om met vuur te spelen... dan weet je dat je op de blaren moet zitten.

Eensch.

Als het linkje hebt gevonden, dan deel je hem wel even he?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1284049

vanaf minuut 17.50
Ik vind het ook niet sneu voor Estelle.
http://www.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Vooral die Badr-das. Hilarisch!
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:48:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1284049

vanaf minuut 17.50Thanks!
hij is leuk
zo in mijn sas met Badrdas hahahaha
Fijn ook dat Leon nog even een hak wordt gezet, met z'n parel voor de maatschappij.
ghehehehehe gootsteenontstopper hhahahaha
"Verbinding met videoserver mislukt'.

Hij doet het niet.
Ja briljant Badr badparels hahaha
( ik vind het stukje van Wilders overigens ook goed , je bent een subsidiejunk in de terminale fase, ga je nou huilie huilie doen hahahahahaha)
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:50:

zo in mijn sas met Badrdas hahahaha
Dus Badr had 'een wondje op zijn hand' nadat hij met de buitenkant van zijn hand een klap had gegeven.

En op beelden is te zien dat hij die hand naar zijn mond brengt (of zoiets) en dan hebben we nog die theedoek die hij om zijn hand had gebonden.

In mijn wereld heb je dan gewoon je knokkels kapot geslagen op iemands hoofd.

.

En ik geloof niet dat die Badr een kleinzerig mannetje is. Maar hij had dus echt pijn in zijn hand van het beuken.

Wat had het slachtoffer nou, behalve dat hij voorlopig en misschien voor altijd in een rolstoel zit? Gebroken neus en oogkas toch?

Lekker dan!
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:45:

Heb je gelijk in hoor. Ik verwoord het verkeerd. Ik vind het sneu hoe Estelle zich hier nu opwerpt voor hem. Hoe lang hebben ze nu een relatie? Een jaar? Zij kan nu niet meer terug, zeker niet na zo'n interview. Haar geloofwaardigheid is weg, haar geld (lees alimentatie van Ruud) gaat naar Moskowidewitz. En wat voor leven krijgt zij? Natuurlijk, nu zijn ze verliefd, maar denkt ze nu werkelijk dat dit voor altijd is? Zo'n wispelturige, ongedurige, gewelddadige man als Badr is na een tijdje verveeld en gaat op zoek naar een ander blond wijffie...

Ik snap werkelijk niet dat Stellie niet omringd wordt door goede wijze vrienden die haar eens een spiegel onder haar neus duwen (zoals wij hier allemaal doen) Dus in die zin vind ik het sneu voor Stellie.

Ik vraag mij trouwens wel af of zij geld krijgt voor dat interview voor Shownieuws en waarom zij heeft gekozen voor Shownieuws (terwijl Bram voor RTL Boulevard werkt en SBS van De Telegraaf is).
quote:louisavuitton schreef op 26 augustus 2012 @ 16:48:

http://www.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Vooral die Badr-das. Hilarisch!
"Ik snap werkelijk niet dat Stellie niet omringd wordt door goede wijze vrienden die haar eens een spiegel onder haar neus duwen (zoals wij hier allemaal doen) Dus in die zin vind ik het sneu voor Stellie."

Haar pa heeft regelmatig een handreiking gedaan, maar die weigert ze/
quote:louisavuitton schreef op 26 augustus 2012 @ 16:57:

[...]

Heb je gelijk in hoor. Ik verwoord het verkeerd. Ik vind het sneu hoe Estelle zich hier nu opwerpt voor hem. Hoe lang hebben ze nu een relatie? Een jaar? Zij kan nu niet meer terug, zeker niet na zo'n interview. Haar geloofwaardigheid is weg, haar geld (lees alimentatie van Ruud) gaat naar Moskowidewitz. En wat voor leven krijgt zij? Natuurlijk, nu zijn ze verliefd, maar denkt ze nu werkelijk dat dit voor altijd is? Zo'n wispelturige, ongedurige, gewelddadige man als Badr is na een tijdje verveeld en gaat op zoek naar een ander blond wijffie...

Ik snap werkelijk niet dat Stellie niet omringd wordt door goede wijze vrienden die haar eens een spiegel onder haar neus duwen (zoals wij hier allemaal doen) Dus in die zin vind ik het sneu voor Stellie.

Ik vraag mij trouwens wel af of zij geld krijgt voor dat interview voor Shownieuws en waarom zij heeft gekozen voor Shownieuws (terwijl Bram voor RTL Boulevard werkt en SBS van De Telegraaf is).Ow ik geloof dat ze omringt is door mensen die haar een spiegel onder haar neus duwen.. maar of dat de situatie nu beter maakt
Nahhhh Yas die vader van d'r is natuurlijk ook een parasiet eerste klasse ( als je de media mag geloven...)
Ik krijg jouw link niet geopend, Waarbij.
John van den Heuvel die de hetze op Badr heeft geopend zit ook bij Boulevard.

En natuuuuuurlijk krijgt ze geld voor dat interview. Dat heeft een onwijze nieuwwaarde.
quote:waarbij schreef op 26 augustus 2012 @ 16:59:

Nahhhh Yas die vader van d'r is natuurlijk ook een parasiet eerste klasse ( als je de media mag geloven...)Parasiet van wie? Van se broertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven