Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het probleem van de grote foto hebben we inderdaad wel kunnen reproduceren, maar nog niet kunnen oplossen (behalve dan het advies geven om met IE8 te werken, maar misschien dat dat niet kan als je bijv. vanaf werk forumt).

Hopelijk dat de hulp van MV een oplossing kan bieden!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik kom heel slecht op het forum... duurt eeuwen voordat de pagina geladen is, soms wel bijna een minuut, dit heb ik sinds een week of zo. Enig idee wat er aan scheelt?

* Heb niks teruggelezen hier, dus kan zijn dat het protebleem al bekend is*
FPW, dat viel mij ook op. Pagina's laden gaat aanzienlijk langzamer dan normaal.
Goedemorgen,

Er is ons de laatste tijd niets bekend over een trager ladende website. Echter kunnen dit soort problemen altijd spontaan opkomen (en vaak ook weer spontaan verdwijnen). De site werkt vanaf mijn eigen computer wel snel, maar laten we het zeker in de gaten houden. Als dit nog een tijdje bij meerdere gebruikers aanhoudt is het zeker belangrijk dat we onderzoeken waar dit door kan komen. Misschien is het alleen bij bepaalde browsers bijvoorbeeld?

Dank dus voor het melden en hou ons gerust op de hoogte!

Ik weet niet of ik dit hier moet melden of niet, maar bij de app heb ik bij de catagoriën als icoontje bij lijf & lijn het icoontje staan wat normaal bij mode & beauty hoort (dat parfumflesje). Bij mode en beauty staat nu een pump als icoontje. Heel irritant, want ik klik dus 9 van de 10 keer op lijf & lijn, terwijl ik mode & beauty wil hebben.
quote:Ivetje schreef op 28 augustus 2012 @ 08:19:

Ik weet niet of ik dit hier moet melden of niet, maar bij de app heb ik bij de catagoriën als icoontje bij lijf & lijn het icoontje staan wat normaal bij mode & beauty hoort (dat parfumflesje). Bij mode en beauty staat nu een pump als icoontje. Heel irritant, want ik klik dus 9 van de 10 keer op lijf & lijn, terwijl ik mode & beauty wil hebben.

Ja heel fijn dat je dit hier meldt! Inderdaad zeg, dit was ons nog niet eens opgevallen, wat gek dat dit ineens anders is. Was het vroeger wel altijd goed?

Ik maak er in ieder geval melding van!

Vroeger was het wel gewoon goed
Bij mij laadt het forum ook ontzettend traag. Continu foutmeldingen, ik word er steeds af gegooid en ik heb ineens allemaal oude achtergronden staan(de mevrouw in de bikini bv).

Geschiedenis/cookies etc. allemaal al gewist, maar helpt niets.
quote:lughnasadh schreef op 29 augustus 2012 @ 10:40:

Bij mij laadt het forum ook ontzettend traag. Continu foutmeldingen, ik word er steeds af gegooid en ik heb ineens allemaal oude achtergronden staan(de mevrouw in de bikini bv).

Geschiedenis/cookies etc. allemaal al gewist, maar helpt niets.

Deze ochtend hebben we er inderdaad zelf ook last van, kan zijn dat er wat vernieuwingen zijn doorgevoerd en dit voor wat vertragingen enzo zorgt. We houden het in de gaten.

@Ivetje: inmiddels ligt de aanvraag om dit te herstellen bij de ontwikkelaar van de app!

Sinds gisteravond laat voortdurend storingen, verbinding met de server wordt geherinitialiseerd, Sanoma-melding 'offline ivm onderhoud' etc.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
hier ook een onzettend traag forum..
.
Ik heb bij bepaalde topics (nu degene over de mislukte wenkbrauwen) dat de pagina maar gedeeltelijk laadt. De rest van de pagina is dan leeg, wit.

Het is alleen bij bepaalde topics dat dit gebeurt, een ander venster laadt wel.

Ik forum op de iPad, nieuwste IOS.
En weer(of nog steeds) kom ik de site/het forum nauwelijks op. En zo te zien nog meer gebruikers.
Volgens mij heeft zowel de gewone als de mobiele site er 1,5 uur uitgelegen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Er leek iets misgegaan met het terugzetten van een back-up denk ik. Vanochtend om zes uur had ik nog allerlei nieuwe berichten gelezen, en om half acht waren de nieuwste berichten die van gistermiddag (en was het forum ook weer heeeeeel traag). Gelukkig is het weer hersteld!
Tussen 7 en 8.30 lag het forum er bij mij uit en nu krijg ik ook nog af en toe de melding dat pagina niet gevonden kan worden.
Bij mij doet het uitrolscherm het niet waar de pijlers op staan. Ik krijg dan zwart. Meer mensen dit?
Loopt de site bij jullie weer soepel? Hier zijn gisterochtend de laatste haperingen geconstateerd, inmiddels lijkt alles weer te gaan zoals het hoort.

Ik heb na gisterochtend ook geen last meer gehad van een traag forum.
Nee, geen last meer.
Ik kan niet posten op de prikpagina, aangeboden topic kaartjes voor slagharen.

Het vlak waarin je kunt reageren is niet zichtbaar.
Is er inmiddels al iets meer bekend over mijn 'dubbelpostprobleem'?

Een enkele keer post ik zomaar enkel zonder foutmelding, soms post ik enkel en krijg ik een foutmelding dat er niet 2x dezelfde post geplaatst mag worden maar meestal ga ik gewoon in een echo het forum over...

Ik heb op jullie verzoek al eens gebruikersnaam en wachtwoord gemaild maar dat is in augustus geweest. Sindsdien is het stil.....

Een enkele keer post ik zomaar enkel zonder foutmelding, soms post ik enkel en krijg ik een foutmelding dat er niet 2x dezelfde post geplaatst mag worden maar meestal ga ik gewoon in een echo het forum over...

Ik heb op jullie verzoek al eens gebruikersnaam en wachtwoord gemaild maar dat is in augustus geweest. Sindsdien is het stil.....
quote:appagante schreef op 10 september 2012 @ 08:01:

Klopt, men is er zeker wel mee bezig geweest. Ik heb enkele malen om een update gevraagd, dat het stil bleef is simpelweg omdat op moment van schrijven niemand een idee heeft waar het door kan komen...bizar maar waar.

Heb je enige indicatie van op welke momentenje wel normaal 1 post krijgt? Zou het iets te maken kunnen hebben met verschillende apparaten waar je tegelijk staat ingelogd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven