kleed schoonmaken

27-08-2012 14:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor. Pas een nieuw kleed. Moest even ingewijd worden door 1 van onze poezen. Hij heeft heel zijn maaginhoud en

een haarbal op het tapijt uitgekotst. Het ergste heb ik droog

weggehaald maar er blijven nu nog wel vlekken achter die

al opgedroogd zijn. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, opdat

mijn kleed er weer fatsoenlijk uitziet.
odi et amo
whahaha, je motto bij je tekst....

On topic; ik gebruik verdund afwasmiddel en dan deppen met een doekje. Maar het helpt helaas niet altijd.
ligt eraan of het natuurlijk materiaal is of kunstvezel.
it's a big club and you ain't in it
Emmer met water en wat wasmiddel, vaatdoekje erin en uitwringen en op de vlekken deppen. Daarna eventueel paar keer met helder water. Je kan het kleed buiten hangen over muurtje oid. En anders wat handoek er onder zodat de vochtige plekken niet op de grond liggen.

Je hebt ook speciaal spul van HG maar ook huismerken zoals Kruidvat
Mss even informeren bij de winkel waar het kleed gekocht hebt.

En anders iets van HG of Sorbo bij de super uit het rek kopen. Ik probeer het ook wel eens met gewoon wat wasmiddel, dat werkt bij mij op de lichtbruine vloerbedekking ook.
Nope
Bij de Action verkopen ze Bekledingsreiniger voor in de auto. Werkt ook prima voor tapijten. Kost iets van 2 euro, is een schuim wat je sprayt en in laat trekken en dan eraf wrijft. Ruikt nog lekker ook!
Uitkijken met hoe je het natte kleed uithangt.

Ik heb mijn kleed over een trap gegooid,dan hing het van de grond,maar nu zit er een hele rare punt(van de ladder) in het kleed,die niet meer weggaat.

Heel jammer,want hij was pas nieuw.

Gelukig was het een aanbieding van 35 euro,maar ik was er toch blij mee......balen dus.

Ik heb het trouwens,zoals ik altijd doe als beesten er over heen kotsen,gewoon met een emmer water met groene zeep en Dettol geschrobd buiten,met een ouderwetse schrobber.
quote:Tchai schreef op 27 augustus 2012 @ 14:46:

Bij de Action verkopen ze Bekledingsreiniger voor in de auto. Werkt ook prima voor tapijten. Kost iets van 2 euro, is een schuim wat je sprayt en in laat trekken en dan eraf wrijft. Ruikt nog lekker ook! Oh, die ga ik onthouden, bedankt!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
als er straks sneeuw ligt in de winter op z'n kop in de sneeuw leggen, trekt al het vuil eruit.
Helpt die bekledingreiniger ook voor een witte stoffen bank?
Ammonia, zorgt ervoor dat er geen vlekken achterblijven. Tip van oma.
quote:tieger schreef op 27 augustus 2012 @ 15:55:

Ammonia, zorgt ervoor dat er geen vlekken achterblijven. Tip van oma.Misschien ook geen kleed? Grapje hoor.
odi et amo
Het is een soort geweven kleed. Het ziet er uit als touw, maar dat is het niet. Dus geen pool.

Ik ga maar wat van de tips proberen.

Bedankt allemaal.
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven