kleed schoonmaken
maandag 27 augustus 2012 om 14:30
En ja hoor. Pas een nieuw kleed. Moest even ingewijd worden door 1 van onze poezen. Hij heeft heel zijn maaginhoud en
een haarbal op het tapijt uitgekotst. Het ergste heb ik droog
weggehaald maar er blijven nu nog wel vlekken achter die
al opgedroogd zijn. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, opdat
mijn kleed er weer fatsoenlijk uitziet.
een haarbal op het tapijt uitgekotst. Het ergste heb ik droog
weggehaald maar er blijven nu nog wel vlekken achter die
al opgedroogd zijn. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, opdat
mijn kleed er weer fatsoenlijk uitziet.
odi et amo
maandag 27 augustus 2012 om 14:41
Emmer met water en wat wasmiddel, vaatdoekje erin en uitwringen en op de vlekken deppen. Daarna eventueel paar keer met helder water. Je kan het kleed buiten hangen over muurtje oid. En anders wat handoek er onder zodat de vochtige plekken niet op de grond liggen.
Je hebt ook speciaal spul van HG maar ook huismerken zoals Kruidvat
Je hebt ook speciaal spul van HG maar ook huismerken zoals Kruidvat
maandag 27 augustus 2012 om 14:41
maandag 27 augustus 2012 om 14:48
Uitkijken met hoe je het natte kleed uithangt.
Ik heb mijn kleed over een trap gegooid,dan hing het van de grond,maar nu zit er een hele rare punt(van de ladder) in het kleed,die niet meer weggaat.
Heel jammer,want hij was pas nieuw.
Gelukig was het een aanbieding van 35 euro,maar ik was er toch blij mee......balen dus.
Ik heb het trouwens,zoals ik altijd doe als beesten er over heen kotsen,gewoon met een emmer water met groene zeep en Dettol geschrobd buiten,met een ouderwetse schrobber.
Ik heb mijn kleed over een trap gegooid,dan hing het van de grond,maar nu zit er een hele rare punt(van de ladder) in het kleed,die niet meer weggaat.
Heel jammer,want hij was pas nieuw.
Gelukig was het een aanbieding van 35 euro,maar ik was er toch blij mee......balen dus.
Ik heb het trouwens,zoals ik altijd doe als beesten er over heen kotsen,gewoon met een emmer water met groene zeep en Dettol geschrobd buiten,met een ouderwetse schrobber.
maandag 27 augustus 2012 om 15:17
quote:Tchai schreef op 27 augustus 2012 @ 14:46:
Bij de Action verkopen ze Bekledingsreiniger voor in de auto. Werkt ook prima voor tapijten. Kost iets van 2 euro, is een schuim wat je sprayt en in laat trekken en dan eraf wrijft. Ruikt nog lekker ook! Oh, die ga ik onthouden, bedankt!
Bij de Action verkopen ze Bekledingsreiniger voor in de auto. Werkt ook prima voor tapijten. Kost iets van 2 euro, is een schuim wat je sprayt en in laat trekken en dan eraf wrijft. Ruikt nog lekker ook! Oh, die ga ik onthouden, bedankt!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé