trio
zondag 26 augustus 2012 om 17:32
Secretaresse, bijna niks is lastiger dan een vrouw vinden voor een trio. Áls een dame al seks zou willen met een onbekend stel, waarom zou ze dan voor jullie gaan als er legio keuze is? Je kunt een profiel aanmaken op sites als adultmatch of SDC en vertel daar dan vooral waarom ze voor jullie zou moeten gaan, natuurlijk één en ander bevestigd door jullie stunning foto's.
En anders zal het idd via de betaalde weg kunnen gaan.
En anders zal het idd via de betaalde weg kunnen gaan.
maandag 27 augustus 2012 om 00:27
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum. HIJ beschouwt dit forum als een digitale datingstite, terwijl het daar niet voor is bedoeld.
Geile praat: prima! Maar niet als het als hengelen wordt bestempeld. En dat idee krijg bij meer dan een bijdrage van Stout..
Dit forum is een discussieforum, geen hengel- of datingsite.
Geile praat: prima! Maar niet als het als hengelen wordt bestempeld. En dat idee krijg bij meer dan een bijdrage van Stout..
Dit forum is een discussieforum, geen hengel- of datingsite.
maandag 27 augustus 2012 om 00:29
maandag 27 augustus 2012 om 08:38
quote:luckyjane schreef op 27 augustus 2012 @ 00:27:
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum.
Ik ben geen macho hoor, ben juist een meisjesachtige man.
En jij ergert je toch al veel langer?
Waarom schrijf je trouwens HIJ in plaats van hij?
Ik ben god niet he (nou ja, tussen de lakens misschien een beetje, maar dat durf ik hier niet meer te schrijven natuurlijk).
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum.
Ik ben geen macho hoor, ben juist een meisjesachtige man.
En jij ergert je toch al veel langer?
Waarom schrijf je trouwens HIJ in plaats van hij?
Ik ben god niet he (nou ja, tussen de lakens misschien een beetje, maar dat durf ik hier niet meer te schrijven natuurlijk).
maandag 27 augustus 2012 om 12:59
Ik begin me zo langzamerhand groen en geel te ergeren aan de macho-bijdragen van Stout op dit forum. HIJ beschouwt dit forum als een digitale datingstite, terwijl het daar niet voor is bedoeld.
Wat een onzin, ik vind het geen hengelen hoor. Gewoon een bepaald soort humor die blijkbaar niet bij iedereen aankomt.
Maar als het je stoort....de negeerknop is er ook voor jou!
Wat een onzin, ik vind het geen hengelen hoor. Gewoon een bepaald soort humor die blijkbaar niet bij iedereen aankomt.
Maar als het je stoort....de negeerknop is er ook voor jou!
maandag 27 augustus 2012 om 13:34
Dit forum is een discussieforum, geen hengel- of datingsite.Tjonge Lucky, ik vind dat je je een beetje aanstelt hoor.
Dit forum is een discussieforum, geen hengel- of datingsite.Tjonge Lucky, ik vind dat je je een beetje aanstelt hoor.
maandag 27 augustus 2012 om 15:22
Als je vind dat iemand te veel hengelt meld het dan en laat het oordeel aan de moderators over.
ik zelf zie het net als bergkristal als humor. Het is een gevoel of iemand echt probeerd te hengelen of er juist de draak een beetje mee steekt en dat laatste heb ik met stout, hij zoekt het grensje op met een dosis humor. aan de moderators om te oordelen waar hij de grens over gaat.
ik zelf zie het net als bergkristal als humor. Het is een gevoel of iemand echt probeerd te hengelen of er juist de draak een beetje mee steekt en dat laatste heb ik met stout, hij zoekt het grensje op met een dosis humor. aan de moderators om te oordelen waar hij de grens over gaat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 27 augustus 2012 om 20:32