nutteloze irritaties

27-08-2012 20:45 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook? Dat er bepaalde dingen zijn waar je je helemaal rot aan kunt irriteren? Van die dingen waar je je helemaal niet aan zou moeten irriteren, maar zonder reden gebeurt het toch!

Ik heb het nu eventjes, ik ben nogal auditief ingesteld en ik irriteer mij op dit moment ENORM! aan voorbij rijdende scootertjes/brommertjes. Slaat nergens op, weet ik ook wel. Maar dat knetterende vrooooeeem vroeeehoeeeem geluid, pfff!

Hetzelfde geldt voor mensen die smakken tijdens het eten trouwens.

Dus, waaraan irriteer jij je het meest?
quote:appagante schreef op 27 augustus 2012 @ 21:03:

Dames Mannen die om de haverklap 'hihi' achter een fb-bericht, forumbericht, sms, etc. zetten. Kippenvel!
quote:Splinter02 schreef op 27 augustus 2012 @ 21:58:

[...]

Jaaaaaa, die vind ik ook irritant. M'n man heeft er zelfs ooit een mailtje over gestuurd, naar een presentator op radio 4. Kreeg nog netjes antwoord ook dat hij erop zou letten. Dat is wel weer stijlvol dan.
Mensen die troep van zich af flikkeren in plaats van het even in de vuilnisbak te gooien.

Kan het ook nooit laten om er iets van te zeggen. Vraag me echt af of ze thuis ook hun lege chipszakken zo achter de bank in de woonkamer gooien of dat ze dan ineens wel weten hoe een vuilnisbak werkt.
Aan het groepje 'jeugd' die onder mijn raam (flat) aan het socializen zijn. Geluid draagt nogal ver. En ze lachen te veel. Rete-irritant.
When in doubt, add glitter.
quote:Kokolientje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:29:

[...]

Wat nog erger is, iemand die een hard broodje eet en een versleten kaak heeft. Iedere hap is het krak, klap Weet je wat nog erger is: ik heb zo'n 'versleten' kaak die heel vaak uit de kom schiet. Brrrrrr..... maar ik eet dan weer geen brood, ook geen harde broodjes, dus dat scheelt
Mensen die hun hond los laten lopen op het uitlaatveldje hier om de hoek. Hond mag daar uitgelaten worden maar moet aangelijnd blijven.

Aanvraag om daar 'n losloopgebied van te maken is door omwonenden getorpedeerd omdat ze nu al zoveel overlast hadden van loslopende honden, en als bonus heeft de stadswacht dat straatje opgenomen in de vaste route. Dat wandelt reuze lekker hoor, met de ogen van de stadswacht die in je rug prikken in afwachting van iedere misstap die je zou kunnen begaan...
Traag invoegen Je gaat toch niet met 70 invoegen waar ze 120 rijden?), langzaam rijden (25 in de bebouwde kom, ga dan fietsen), onnodig links rijden

Mensen die fluiten, dat snerpende geluid door merg en been

Mensen die op straat spugen, dan moet ik gewoon kokhalzen.

Mensen die boeren. Mensen die tikken.

Bellende fietsers...
Mensen die slissen.
quote:llgirlll schreef op 27 augustus 2012 @ 21:55:

heel hard niezen...echt bloedirritant!O jee ik zal er aan denken de volgende keer!
De koffietafel bij de AH. Als je op zaterdagochtend (vroeg) naar de winkel gaat zit die vaak vol met best wel vieze mensen. Eén van die mensen zit ook altijd helemaal onder de vlekken. Echt die hele cirkel stinkt soms.
quote:workit schreef op 27 augustus 2012 @ 22:18:

De koffietafel bij de AH. Als je op zaterdagochtend (vroeg) naar de winkel gaat zit die vaak vol met best wel vieze mensen. Eén van die mensen zit ook altijd helemaal onder de vlekken. Echt die hele cirkel stinkt soms.Ohhhh ja gatver, ik was ooit, lang geleden, caissière bij de Konmar, toen dat nog bestond. We hadden daar een heel smerig stel als klant. Als die naar mijn kassa kwamen, pakte ik een (door de konmar beschikbaar gestelde) bus deo en spoot ik die voor, zo niet in, mijn neus leeg. Dan was die 30 seconden interactie met hun te harden.
Iemand die zijn/haar nagels knipt in mijn buurt. Echt, ook al is het 10 meter verder op; ik hoor het!!
@sg, mijn schoonmoeder doet dat.... Ze is verder heel

lief maar ik zorg altijd dat ik zo ver mo

gelijk uit haar buurt

zit met eten.

Asociale spinnen die zomaar midden in de nacht overal

een web gaan maken zodat ik er 'smorgens met mijn neus

er weer in loop, grrr !
Haha ja die spinnen. Ik ga als eerste de deur uit en dus ben ik de gelukkige om iedere dag die spinnenwebben tegen te komen.

Brrr. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen, maar ranzig is het wel.
quote:rara70 schreef op 27 augustus 2012 @ 22:26:

Iemand die zijn/haar nagels knipt in mijn buurt. Echt, ook al is het 10 meter verder op; ik hoor het!!Niet alleen het geluid, hoe ranzig is het als iemands nagels rondvliegen, ieeeeeeeee!
quote:Kokolientje schreef op 27 augustus 2012 @ 22:27:

@sg, mijn schoonmoeder doet dat.... Ze is verder heel

lief maar ik zorg altijd dat ik zo ver mogelijk uit haar buurt zit met eten.
.
Als ik naar buiten ga, doe ik talk to the hand spiders ! Dan heb ik ze aan mijn hand ipv in mijn haar.
quote:boterblommetje schreef op 27 augustus 2012 @ 20:52:

Iets irriteert je óf je ergert je aan iets

Ola

da's nummer 1
Je bent zelf een theepot
Alle soorten telemarketeers met name die op de zakelijke markt.

Bij deze: als ik iets nodig heb, zoek ik zelf wel uit waar ik het koop, 3x per maand bellen of ik het al nodig heb zet jouw bedrijf niet boven aan de lijst en maakt je al helemaal niet 'top of mind'

ROARRW
dubbel
anoniem_158207 wijzigde dit bericht op 28-08-2012 01:31
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:appagante schreef op 27 augustus 2012 @ 21:20:

[...]

Heeel veel geluid als ze hitsig zijn!! Ik heb vroeger eens gedacht dat iemand een baby ten vondeling in onze tuin had gelegd. Het klonk echt als baby-gekrijs. Vader is gaan zoeken en kwam dus tot de ontdekking dat het 2 egels waren.

(ik was wel wat teleurgesteld, had graag een jonger broertje of zusje willen hebben)

Geen ergernis wel verbazing. Hoe komt het dat jouw berichten altijd 2 keer worden geplaatst?

Misschien heb je het al 1000 keer verteld en erger je je nu het schompes
haaa nog meer nutteloos, daar ben ik dol op

ik vond het niet zo tof dat terwijl ik nog vakantie heb de schilderlui

hier aan de overkant vanochtend om 8u al begonnen met schuren.

ik ben een ochtendmens (nog een irritatiepunt, dat stomme ritme van mij, hihi) en normaal al wakker, maar vanochtend vroeg kon ik niet meer slapen omdat ik ineens in een mega dip zat dus vond ik het wel een beetje irri...
vanochtend om 20u ??
Ik erger me aan de talloze brieven die de kinderen van school mee krijgen waar dan spel en stel fouten in zitten. Van zulke leerkrachten krijgt mijn kind taal!

Voorbeeld van gisteren:

Laat u kind op dinsdag ochtend hun gymspullen meenemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven