Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ik Heb Het Niet Gezien .

Hoe erg is dat. Ik BAAL!

Kan ik het ergens terugzien?
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 07:08:

Ik Heb Het Niet Gezien .

Hoe erg is dat. Ik BAAL!

Kan ik het ergens terugzien?SBS gemist, Shownieuws.
quote:malu3 schreef op 28 augustus 2012 @ 07:31:

[...]

SBS gemist, Shownieuws.

Dank. Doe ik vanavond als ik thuis ben, ben op werk.

Was het heel erg?
Zij sprak met name trrraaaaaaaaaaag...

Ach, mijn sympathie heeft ze toch wel een beetje gewonnen, zij heeft het ook niet makkelijk!
Ik heb over Badr gedroomd!
Ik heb het gisteravond gekeken en het was gelukkig net zo gênant als de moeder van Jan Smit over de gastendoekjes. ben ik niet voor niks op gebleven.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:frizzy schreef op 28 augustus 2012 @ 08:15:

Ik heb over Badr gedroomd! Goed of slecht?
"Wat mensen ook zeggen of mogen vinden. Ik vind dat je er voor elkaar moet zijn in goede tijden en slechte tijden", zegt Estelle over haar nieuwe liefde die vastzit op verdenking van meerdere ernstige mishandelingen.

Ik moest ook echt zooo hard lachen toen ze dit zei. Doos. Slechte tijden, als in ziekte en armoe, ja groot gelijk. Maar slechte tijden als in, je vent slaat iemand halfdood en moet daarvoor de bak in, dat is wel even wat anders.

Ik zei tegen mijn man; je moet het even terugkijken, het was echt te erg. Man; het is wel een lekker wijf. Ik: ze is 34! Hij; Oh, ik dacht dat ze al over de 40 was.
Nah die Chantal, ex van Badr is ook een fris meisje. Zat naast Holleeder toen die gearresteerd werd, en begon vrijwel direct daarna iets met Badr.

En was ook weer een kennis van Ruud en Estelle.

Gezellig daar allemaal in Amsterdam-Zuid.
quote:Maleficent schreef op 28 augustus 2012 @ 08:16:

Ik heb het gisteravond gekeken en het was gelukkig net zo gênant als de moeder van Jan Smit over de gastendoekjes. ben ik niet voor niks op gebleven.

Dat blijft één van mijn favoriete tv-momenten aller tijden: het interview met de moeder van Jan Smit!!!

Daar kan Estelle nog wat van leren....
Ik heb jullie teruggelezen

ik moet het echt ergens zien vanavond!!
quote:Lindec69 schreef op 28 augustus 2012 @ 08:48:

[...]

Dat blijft één van mijn favoriete tv-momenten aller tijden: het interview met de moeder van Jan Smit!!!

Volgens mij was dat ook bij SBS met Santegoeds. Je moet hem nageven dat hij een neusje heeft voor gênante interviews.
Ik vind dat we er recht op hebben dat Ruud nu ook zijn verhaal komt doen in een exclusief interview.
Een korte samenvatting van het interview: ' ik, ik, ikke, ik, mij, mijn, ikke en ik'. En dat doet ze continu. Alleen maar hoe zwaar zij het hebben. Alsof Koen, die invalide geschopt is, nu niets te klagen heeft. Vermoeiend mens.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:mazzelen schreef op 28 augustus 2012 @ 09:27:

Ik vind dat we er recht op hebben dat Ruud nu ook zijn verhaal komt doen in een exclusief interview.Minimaal.
De krant van Floor:

"Het zou het makkelijkste voor mij zijn om te zeggen: "het hoeft allemaal niet meer, ik heb de goede momenten genomen en met de mindere momenten hoef je niet op me te rekenen." Dat kan niet. Dat zou wel heel makkelijk zijn, dat doe ik niet. Ik wacht op hem."

Mensen halfdood schoppen, dat is een minder moment, zeker.

Hoe erg steekt die vrouw in elkaar??
quote:yasmijn schreef op 28 augustus 2012 @ 09:32:

Mensen halfdood schoppen, dat is een minder moment, zeker.

Hoe erg steekt die vrouw in elkaar??Ja maar, hij is wel heel leuk en lief met de kinderen, een echte kindervriend. Snap dat dan!
quote:Maleficent schreef op 28 augustus 2012 @ 09:36:

[...]

Ja maar, hij is wel heel leuk en lief met de kinderen, een echte kindervriend. Snap dat dan!

Echt, ik kan niet tegen zoveel domheid.

Wat dan wel weer heel geslepen is dat ze pas wacht met scheiden van Ruud totdat ze een nieuwe rijkert aan de haak heeft.

Want ooo, wat had ze het slecht met Rudi.

Als ze Bad Boy niet tegen het vege lijf was gelopen was ze gewoon nog samen geweest met de Zwarte Parel.
Tijdens het zappen viel ik toevallig in dat interview met Estelle.

Om de meid toch maar een kans te geven even gekeken.

Evert vroeg wat voor man Badr nu werkelijk was en toen sprak ze de voor mij hilarische woorden: "nou eeeuuhh hij is heel intelligent en euuhh.."

Dat intelligente had ik nou net niet achter hem gezocht.

Ik denk dat Estelle de ondergang van Badr zal zijn.
quote:sundream schreef op 28 augustus 2012 @ 09:48:

Tijdens het zappen viel ik toevallig in dat interview met Estelle.

Om de meid toch maar een kans te geven even gekeken.

Evert vroeg wat voor man Badr nu werkelijk was en toen sprak ze de voor mij hilarische woorden: "nou eeeuuhh hij is heel intelligent en euuhh.."

Dat intelligente had ik nou net niet achter hem gezocht.

Hij zat op het vwo toen hij fulltime vechtsporter werd, dus hij is geen domme jongen.

Dat..euhhh.. Kunnen ..we euhhhhh niet vannneuhhhhh Estelleeuhhhh zeggeuhhhhh.
Ik ben gister tijdens het interview in slaapt gevallen, maar het stukje dat ik heb gezien was tenenkrommend!

Mijn hemel, wat is zij een gans!

Ik vraag me af of zij nu nog vrienden heeft na dit interview. Ik zou, als ik een vriendin van haar was en dat ben ik gelukkig niet, haar uit mijn leven schoppen gezien de mensen met wie ze omgaat en de onzin die ze uitkraamt.
Ze heeft alleen dur sussie en dur moeder.

GBF Leco is ook al naar de achtergrond.

En terecht, wie wil er gezien worden met het liefje van zo'n agressieve misdadiger die goedpraat wat Koen is aangedaan. :" minder moment'. Flikker toch op!

Mesjogge wijf.
quote:galadriel schreef op 28 augustus 2012 @ 09:59:Hij zat op het vwo toen hij fulltime vechtsporter werd, dus hij is geen domme jongen.In het programma "Profiel" komt hij naar mijn mening ook intelligent over. Komt goed uit zijn woorden, spreekt vlekkeloos Nederlands en heeft een gezonde dosis zelfkennis. "Ik kan één heel ding heel goed, en dat is hetgeen wat ik liefheb stuk maken". Hij praat over zijn blinde woede die zomaar de kop kan opsteken en zelf ook niet begrijpt, waar dat vandaan komt. Ik weet niet hoe eigenwijs hij is, maar je zou zeggen met wat professionele hulp op psychisch gebied, zou hij zichzelf iets beter kunnen leren kennen. Maar helaas wordt hij op handen gedragen door mensen die geld aan hem verdienen of die in zijn bijzijn willen zijn, omdat hij een uitstraling heeft, waarbij iemand anders zich nog beter, sterker of mooier voelt. Iedereen wil een stukje Badr. En ik ben bang, dat er straks weinig over is (vechtlust in de ring, aanzien, macht, geld) en dat hij alleen komt te staan. Maar misschien dat dit zijn redding zal zijn. Als mens.
quote:campari schreef op 28 augustus 2012 @ 08:03:

Zij sprak met name trrraaaaaaaaaaag...

Ach, mijn sympathie heeft ze toch wel een beetje gewonnen, zij heeft het ook niet makkelijk!

Bij mij is het net andersom. Ik was onverschillig/ neutraal maar wát een onintelligente geacteerde nepvertoning zag ik gisteren.

Yas bereid je voor op veel jeuk, zet de talkpoeder maar klaar vast.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven