Nuby Flip-it

28-08-2012 16:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen van het forum,

Misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik heb zojuist een Nuby Flip-it met rietje gekocht voor mijn zoon van 15 maanden. Alleen krijg ik er met geen mogelijkheid iets doorheen gezogen. Laat staan het ventje.

Heb hem al in en uit elkaar gehaald, maar krijg er niks uit. Wat doe ik fout?

Hij is dus wel anti-lek, wat er niet door komt kan er ook niet uit. En dat blijkt maar weer....

Groetjes Mirjam
Wil je het ventje door het rietje zuigen?
hahaha twitters :-)

Zitten alle buisjes goed? Heb je het instructie papiertje nog? Misschien staat hier nog iets nuttigs op?
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Of anders gezegt, als je van bovenaf door het rietje kijkt, zie je dan iets wat het drinken tegenhoudt?
Hahaha twitters, krijg hem er al helemaal niet door!

Heb hier de beschrijving voor me en volgens mij heb ik het goed gedaan. Hoe ik het lees dan. Pffff.... Heel mijn mond voelt rauw van het zuigen hahahaha
je zuigt wel op het rietje en niet op het dopje he? (ik check het even voor de zekerheid...je weet et nooit)
Nou firedragon, het is een soort dikke plus met inkepingen. Hoe leg je dat uit, maar zie verder niks raars. In de beschrijving staat daar ook niks over geschreven, wel dat het ventiel op de juiste plek moet en die zit daar ook...
Nee rietje hahaha, was wel een mooie geweest!
hhhhmmm nou dan heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn, helaas.
Het rietje moet je met je mond een beetje samen knijpen (of met je tanden). Dat is de anti-lek beveiliging.
Als je het rietje los haalt, kun je dan wel zuigen? Of eigenlijk: is het rietje het probleem of het antilek ventiel? Oh, en zit er misschien een dopje onder het antilekventiel (heb ik een keer gehad, duurde beschamend lang voordat ik het doorhad )
Het is echt het siliconen rietje, hier zit bovenaan ook het antilek ventiel, ik kan geen dopje vinden wat hem evt zou afsluiten. Het rietje bestaat uit drie delen. Hard doirzichtig kunstof rietje, geen probleem. Wit hard kunstof gedeelte, hier gaat de doorzichtige in. En op het witte harde stuk gaat het siliconen gedeelte. Deze heeft een uitsteeksel die onder de dop moet geklikt worden. Het siliconen gedeelte moet door de dop heen en dat is het ventiel ook meteen.

Krijg er echt niks uit....
T rietje inderdaad even met je tanden of vingers dicht knijpen en even goed 'masseren'. Vaak zit dat gaatje bij een nieuw rietje nog dicht, na een paar keer gaat dat gaatje open.
When life knocks you down, roll over and look at the stars
Ik heb hier een kleine flip-it en daar bestaat het rietje maar uit 2 delen: Harde witte stuk voor in de beker en het siliconen deel (met dat kruisje in het tuutje dat je op het witte deel moet aansluiten en door de opening in de beker moet prutsen.

Kan het derde deel een nutteloos onderdeel zijn?
Ik heb het!!!!! In het midden van die "plus" hoort een gat! Die was niet goed door denk ik hahaha nu wat gepriegel kwam er in eens drinken

door. Het gat is open!!!!!!

Bedankt meiden voor het meedenken!!!!
Ja dat gat dus hahaha

Derde deel hoort wel, is 355 ml, dus misschien een soort verlenging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven