Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
En dan gaan we nu nog heel hard duimen voor degen die nog in onzekerheid zitten !!!!

Ben even niet geweest dus had veel bij te lezen!

@Dametje, doe rustig aan.... Stress is niet goed! Komt het van je werk? (Of heb ik weer eens ergens over heen gelezen)

@Zus, ik zie het helemaal voor mij, jij en je man, en dan die gesloopte test.... We duimen wel even voor nog meer decemberbabies.....

Hier geen nieuws, alleen maar huizen aan het kijken (helaas alleen nog op funda, dus niet in t echt)..... We zijn wel weer allemaal beter.

Ik spring nu even onder de douche, dochter slaapt, dan kunnen we vanmiddag van t zonnetje genieten.....
Zo, van half een tot 11 geslapen, ik kan best uitrusten als het moet
oh mibb en zus, wat een onzekerheid, zus ik hoop dat je snel een duidelijkere test hebt. (jij ook mibb!)

vannacht stukken beter geslapen en vanochtend kluun gelezen, nou ik ben weer helemaal op de hoogte, haha.

ik vind het allemaal maar raar hoor, voel me helemaal niet zwanger meer alsof ik ongesteld moet worden, maar in mijn hoofd begint het steeds meer doortedringen. gister wel bedacht dat ik binnenkort nog even een foto van mijn nu-nog-mooie-platte-buik ga maken, dat is ten eerste leuk als e het straks gaat vergelijken met dikke-buiken-fotos maar ook om te herinneren hoe slank ik ben.

dametje, wat vervelend dat je geen internet hebt dit weekend, en doe rustig aan met je meisje!

beerveel plezier vanmiddag!
goed zo dametje!
Zo, heb even wat foto's geplaatst op het priveforum. Onder andere van mijn echo.
ik ga kijken!
hee Liubi...ga snel ff kijken!!

Zus wat lees ik nu weer???? Jij ook al vage test??? Ga je het ook nog flikken dit jaar?
doen ze in duitsland al een echo met 9 weken, das mooi! genier ervan.
ja snok, zus is ook gewoon besmet geraakt, haha. waar je mee omgaat....
@Vlinder, ja dit is mijn tweede echo. Mijn derde dus over 2 weken. Ik geloof elk onderzoek hier.
wow, liubi! dan kun je wel leuk zien hoe het kindje steeds groeit. dus jij hebt in de eerste 12 weken 3 echo's en wij allemaal maar eentje, vreemd dat verschil, eigenlijk. geniet van de eerste 'foto's' van je kindje!
Super hoor...ook "veilig" gevoel want je kan telkens snel zien dat het (nog) goed gaat....
Leuk Liubi. En zeker in het begin (als je nog niet geschopt wordt) is het gewoon heel fijn om te zien!

Ik ben niet zielig hoor vlinder, ik ga een weekendje weg!

Leuk is dat Kluun boek he. Verder heb ik iets tegen de brave borst, geen enkele behoefte om zijn andere werk te lezen, maar dit boekje vond ik intens grappig.

@beer, wat fijn dat jullie weer beter zijn!
Ff snel stiekem vanaf mn werk.

Hier nog steeds niks. Wel telkens nog steeds af en toe van die buikkrampjes alsof ik ongsteld word, maar dat gebeurt tot nu toe nog niet.

Kluun heb ik ook in huis liggen, verstopt voor Mibbman, als het zover is ga ik het aan hem geven.

Hmm Zus... jammer dat je vriend het streepje niet zag, als dat het criterium zou zijn zou ik zwanger zijn, want Mibbman zag wel wat ik bedoelde met streepje...

Vlinder lekker dat je weer goed geslapen hebt. En Dametje ook al zo lekker geslapen! Goed hoor, lekker aan jezelf denken!

Snok hoe is het met jou eigenlijk? Hoe is het met de kwaaltjes?

Liubi ik ga vanavond thuis je echo bekijken, ben wel benieuwd!

Genietse Beer!

Zo nu ga ik even gauw wat nuttigs doen! Moet ook gebeuren af en toe he, maar heb gister wat langer gewerkt, dus ik vind dat ik die tijd best in mag zetten voor privedoeleinden! Doeg!
anoniem_64b5425ad1666 wijzigde dit bericht op 17-04-2008 13:24
Reden: Kleurtje vergeten
% gewijzigd
Hij zag het ook wel Mibb, maar "dat telt niet" zegt ie dan.

Ik heb het ook met die buikpijntjes de hele tijd ben vandaag al wel 100 keer naar de wc gelopen...
Mibb voel me heel energiek en goed...sport nog gewoon 4x per week hahahah en nog geen misselijkheid meegemaakt die noemenswaardig is....borsten zijn tijdje heel gevoelig geweest en kan beetje lastig kakken (sorry hahahh) maar daar blijft het bij.....22 april echo...durf dan het echt te geloven...Ben nu rond 8 weken....

Zus....arghhhhhhhhh daar wordt je gek van he? en dan ben je zwanger en ik heb het dus nog steeds..als ik ga plassen. Of er geen bloed te zien is...

Wanneer ga je weer testen?
Wat heerlijk Snok dat jij je zo energiek en goed voelt! Nog maar een paar nachtjes slapen tot je echo, het zal wel voorbij kruipen he? Maar dan kun je wel genieten als het zover is!

Zusvansummer, zooooooooooooooooo herkenbaar... elke keer als ik naar de wc ga kijk ik ook, maar tot nu toe niks (gelukkig denk ik dan maar). Wanneer ga jij weer testen? Ik zaterdag of zondag. Zaterdag de hele dag met familie op stap dus misschien niet zo handig om het dan vooraf te doen, dan liever zondag denk ik.
WAUWWWW Vlinder gefeliciteerd!!!!

Ik heb net 6 pagina's gelezen en ben helemaal emotioneel geworden van jouw verhalen en wat is het je ontzettend gegund...echt top..het voelt alsof ik stiekem je dagboek heb gelezen, maar ik vind het erg leuk dat je alles lekker van je af schrijft hier op het forum, zo herkenbaar, helaas had ik de vorige keer een negatieve test maar ik was er ook constant mee bezig, op internet kijken, naar wc gaan..maar helaas na 12 dagen overtijd toch nog ongesteld geworden, balen maar ik zit weer in een nieuwe ronde dus ben weer aan de klus en hoop ook dat ik volgende maand naar de bovenste kolom mag verhuizen met het eerste 2009 kindje.

Mibb en Zus jullie houden het wel enorm spannend zeg, hoe is het nu? Ik hoop het zo voor jullie beiden na al die onregelmatigheid.

Ik ga nu ook even op het priveforum kijken naar de foto's.
Was even heel druk de laatste dagen en wat een ontwikkelingen hier!!!

Vlinder, gefeliciteerd!! Wat geweldig, jullie krijgen zeker een kerstkindje!! En al dat geknuffel heeft geholpen hoor!

En wat een spanning voor Zus en Mibb!! Hele dikke voor jullie, dat schijnt te helpen...

Heb voor de rest niet veel bijgelezen, even te druk voor.

liefs

Freddy
oh zus, wanneer wilde je weer gaan testen? we kunnen best nog een decemberbaby hebben hoor!

mibb, ik had ook buikpijn/krampjes en moest de hele dag naar de wc, misschien kom jij ook nog in december terecht?

ka, ik hoop dat je inderdaad bij de januaribaby's terecht komt, hier alvast een

freddy, ja die knuffels schijnen te helpen! hoe is het met jou? last van kwaaltjes?

lekker dametje, een weekendje weg! waar ga je heen?
goedemorgen, wij hebben onze vertel plannen gewijzigt, vanavond gaan we langs oma, morgen zijn we bij mijn ouders en zondagmiddag bij schoonouders. ben erg benieuwd hoe iedereen gaat reageren, laat het jullie weten! vandaag ga ik hard werken, fijn weekend alvast iedereen!
He vlinder,

dat is snel, maar leuk om te doen, veel plezier!

Mijn project is klaar(waanzinnig goed gegaan, ik zet ea volgende week wel op het prive forum), ik was vier uur thuis vannacht, heb giga koppijn maar ben wel wakker. Raar om als enige nuchter te blijven op het aansluitende feest. Nou ja. Over een paar uur zit ik in de auto naar schier, rustig aan maar vandaag.

He ka, jammer dat het toch nog kwam maar inderdaad op naar 2009!
Goedemorgen,

Hier nog steeds niks. Daarstraks had ik ontzettende buikpijn en dacht: Ok, nu begint het... maar ik moest gewoon naar de wc. Gek, want de buikpijn leek echt op die ik normaal heb als ik ongesteld wordt.

Mijn temperatuur is trouwens nog steeds "hoog".

Ik ben wel bang dat dit toch weer een lange cyclus is dus helemaal geen zwangerschap. Volgens mij had ik 2,5 weken geleden een eisprong, maar volgens fertilityfriend.com was dat vorige week woensdag pas, terwijl ik zelf denk te zien ook aan die website dat het wel degelijk eerder was...

Hmmm.. Nou ja, ik hoop het gewoon zo.

Dametje, veel plezier op Schier, ik ben er ook wel eens geweest, lekker rustig daar en het wordt heerlijk weer komend weekend!

Vlinder, je bent er snel bij met vertellen, veel plezier! Ben benieuwd naar de reacties.

Ka_30, ik ga duimen voor het eerste 2009 kindje! , zo ik knuffel er hier ook maar gewoon vrolijk op los, nu maar hopen dat het echt werkt!

Zo, ik ga maar weer eens aan het werk. Tot later!
ja dametje, ik vind het ook wel erg snel, maar omdat ik volgende week voor twee weken weg ben, vindt ik het een fijn idee dat de mensen het thuis al weten. vindt het wel heel spannend!
Nou mijn digi test geeft een dikke NEE dus...

Klotecyclus. Dit soort momenten haat ik mijn lijf echt zo. Ga even balen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven