TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:41
Haha neem je acy
Ik heb er al eens eentje gehad maar is wel fijn haha
Pff hier stom: oppas zegt af.. Echt dom!! Niet mijn dag ze was t vergeten en kan nu niks meer regelen ( ik gelukkig wel... Not!!)
Vanochtend zou ze me wegbrengen naar t ziekenhuis, was ze ook al vergeten. ( ik kan prima alleen hoor, maar ze bood t zelf aan???)
En vandaag ook nog opgelicht in n winkel.. Kocht 4 dingen, stopte t in een tasje, en liep weg, loop net 3 stappen uit de winkel, zocht m'n sleutels en zg dat t grootste ding niet in m'n tasje zat! Dus loop terug en zeg t, dat het daar nog moet liggen... Nou nee hoor mevrouw, is hier niks gevonden.. Ik draaide me alleen even om, niemand achter me en had verder niks mee. ( dus dacht het ook niet ergens anders in gestopt )
Dus verdenk ze er van dat ze t weer in de winkel hebben gelegd. Had het echt nodig dus nieuwe gekocht ( 1.50) en moest echt bijna huilen ( zo oneerlijk) toen zei ze ook nog: tot ziens, toen zei ik: nou mij zie je hier niet meer terug!!
Ik heb er al eens eentje gehad maar is wel fijn haha
Pff hier stom: oppas zegt af.. Echt dom!! Niet mijn dag ze was t vergeten en kan nu niks meer regelen ( ik gelukkig wel... Not!!)
Vanochtend zou ze me wegbrengen naar t ziekenhuis, was ze ook al vergeten. ( ik kan prima alleen hoor, maar ze bood t zelf aan???)
En vandaag ook nog opgelicht in n winkel.. Kocht 4 dingen, stopte t in een tasje, en liep weg, loop net 3 stappen uit de winkel, zocht m'n sleutels en zg dat t grootste ding niet in m'n tasje zat! Dus loop terug en zeg t, dat het daar nog moet liggen... Nou nee hoor mevrouw, is hier niks gevonden.. Ik draaide me alleen even om, niemand achter me en had verder niks mee. ( dus dacht het ook niet ergens anders in gestopt )
Dus verdenk ze er van dat ze t weer in de winkel hebben gelegd. Had het echt nodig dus nieuwe gekocht ( 1.50) en moest echt bijna huilen ( zo oneerlijk) toen zei ze ook nog: tot ziens, toen zei ik: nou mij zie je hier niet meer terug!!
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:45
Ik moet me ook echt opladen voor kantoor Das moeilijk. Vooral omdat ik t echt niet interessant vind en ik heb te weinig te doen. Zo vervelend dat zelfs de leuke dingen niet leuk zijn Nog ff en dan??? Ik hoop dat ik iets kan vinden dat betaald en me niet achter een compu zet. Iig niet meer dan 1/3 van mn werktijd.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 28 augustus 2012 om 21:59
Was ook n beetje een kroontje op m'n dag hoor, daarom reageerde ik zo emotioneel..
Oppas/vriendin zou me wegbrengen om 8 uur, stond te wachten, kwam niet, dus na een kwartier de bus gepakt, toen reed de tram niet, werden er bussen ingezet waardoor ik 3 keer moest overstappen, en te laat kwam op de ziekenhuis afspraak, waardoor ik lang moesten wachten tot we konden.. Ondertussen had baby al 1.5 uur gewacht op eten en was hongerig..
Dus toen ik eindelijk naar huis kon, kwam dr bus na 45 minuten en deed er een dik uur over ( normaal kwartier)
Dus dacht even snel boodschapjes doen en snel naar huis...
Tja en dan breek je even ;-(
Oppas/vriendin zou me wegbrengen om 8 uur, stond te wachten, kwam niet, dus na een kwartier de bus gepakt, toen reed de tram niet, werden er bussen ingezet waardoor ik 3 keer moest overstappen, en te laat kwam op de ziekenhuis afspraak, waardoor ik lang moesten wachten tot we konden.. Ondertussen had baby al 1.5 uur gewacht op eten en was hongerig..
Dus toen ik eindelijk naar huis kon, kwam dr bus na 45 minuten en deed er een dik uur over ( normaal kwartier)
Dus dacht even snel boodschapjes doen en snel naar huis...
Tja en dan breek je even ;-(
dinsdag 28 augustus 2012 om 22:22
dinsdag 28 augustus 2012 om 22:40
Dit is trollen http://youtu.be/vCsbo_V0Ijc?t=5m56s
Wat ik in dat topic deed is de waarheid spreken over iets afschuwelijks.
Wat ik in dat topic deed is de waarheid spreken over iets afschuwelijks.