Notities app voor iPad
woensdag 29 augustus 2012 om 20:16
Ligt eraan wat je handig vindt. Je kunt gewoon de notitie app gebruiken als je 'traditioneel' notities maakt.
Als je iets intuïtiever wilt, en minder lineair, kun je bijvoorbeeld een mindmap app kiezen, Mindmeister o.a.
Ik, ondanks fervent iPhone en (in mindere mate) iPad gebruiker, maak mijn notities en TO-do lijstjes toch nog het liefst op papier zodat ik lekker kan doorstrepen.
Als je iets intuïtiever wilt, en minder lineair, kun je bijvoorbeeld een mindmap app kiezen, Mindmeister o.a.
Ik, ondanks fervent iPhone en (in mindere mate) iPad gebruiker, maak mijn notities en TO-do lijstjes toch nog het liefst op papier zodat ik lekker kan doorstrepen.
woensdag 29 augustus 2012 om 20:27
Gewoon met de notitie-app. Het is even wennen en helaas worden de notities niet gedeeld in de cloud, maar inmiddels vind ik het toch wel fijn.
Het grootste voordeel vind ik dat ik de notities ook kan mailen. Een schrijfblok vergeet ik bovendien vaak mee te nemen, mijn ipad nooit. Dus ik heb altijd al mijn aantekeningen bij de hand.
Het grootste voordeel vind ik dat ik de notities ook kan mailen. Een schrijfblok vergeet ik bovendien vaak mee te nemen, mijn ipad nooit. Dus ik heb altijd al mijn aantekeningen bij de hand.
vrijdag 31 augustus 2012 om 19:06