Notities app voor iPad

29-08-2012 19:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik tijdens vergaderingen altijd een schrift voor notities. Sinds kort een iPad en nu wil ik mijn notities graag op de iPad maken.

Wat vind jij een handige app hiervoor en waarom?

Alvast dank voor je reactie!
Ligt eraan wat je handig vindt. Je kunt gewoon de notitie app gebruiken als je 'traditioneel' notities maakt.

Als je iets intuïtiever wilt, en minder lineair, kun je bijvoorbeeld een mindmap app kiezen, Mindmeister o.a.

Ik, ondanks fervent iPhone en (in mindere mate) iPad gebruiker, maak mijn notities en TO-do lijstjes toch nog het liefst op papier zodat ik lekker kan doorstrepen.
Ik verkies ook papier en later uitwerken opmde ipad.
Gewoon met de notitie-app. Het is even wennen en helaas worden de notities niet gedeeld in de cloud, maar inmiddels vind ik het toch wel fijn.

Het grootste voordeel vind ik dat ik de notities ook kan mailen. Een schrijfblok vergeet ik bovendien vaak mee te nemen, mijn ipad nooit. Dus ik heb altijd al mijn aantekeningen bij de hand.
Notities staan bij mij wel in de cloud, maar dat werkt misschien alleen als er een .me account aan hangt.
Dank voor jullie reacties zover. De cloud is nog iets waar ik mij in wil verdiepen omdat ik hoop dat je daar je persoonlijke mappen in op kan slaan. Via werk gaat dat niet, daar kan ik alleen postvak in etc. buitenshuis opvragen en dat is jammer.

Mindmap app ga ik bekijken.
Evernote! Speciale app hiervoor
Ik gebruik Bamboe Paper, met een specialepen kan je dan gewoon schrijven. De notitie's kan achteraf naar je zelf of andere mailen.
Bamboe Paper geprobeerd maar ik druk denk ik te hard met de zijkant van mijn hand dus voorlopig met Evernote aan het stoeien.

Dank voor jullie reacties!
Bamboo paper is leuk. Je kunt er ook mee tekenen in verschillende kleuren en diktes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven