Vriendinnen Delft

29-08-2012 15:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Via dit oproepje wil ik graag in contact komen met meiden die ook op zoek zijn naar nieuwe contacten. Ik ben 24, studeer in Delft en mis het hebben van vriendinnen met wie ik wat vaker kan afspreken om even een drankje te doen, naar de film te gaan, te winkelen of te koken. Samen studeren kan natuurlijk ook!

Groetjes!
Hallo,

In Delft zijn er erg veel leuke studie en studentenverenigingen. Heb je daar al gekeken? En geen contacten binnen je studie? Zo ben ik aan mijn contacten gekomen.....
a docter a day keeps the apple away
Hi madelief,

het lijkt mij ook leuk wat meer vriendinnen te hebben om iets mee te doen. Ik woon in Delft en studeer LST, maar ga komend half jaar een minor in Leiden volgen. Wat studeer jij?

groetjes
In het begin van mijn studie ben ik actief geweest bij een vereniging, maar ben daar inmiddels uit gegroeid. Aan het eind van je studie sta je daar anders in, dat is mijn ervaring iig!

Leuk Alice! Vind je het leuk om per mail contact te leggen? Dan kan je me mailen op viva.madelief@gmail.com.
ik zal je morgen even mailen Madelief!
ah ja dat snap ik wel.... ik heb nog veel contacten met mensen uit het studentenleven terwijl ik er een jaar uit ben.
a docter a day keeps the apple away
Hi iedereen,

Ik ben 21 en woon ook in Delft. Ik zou het ook leuk vinden om met wat meer meiden in contact te komen om leuke dingen te doen, koken, stappen, winkelen of wat dan ook!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven