Beboparket

29-08-2012 09:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn voor ons nieuwe huis op zoek naar een eiken wit geoliede parketvloer. Nu zag ik in verschillende topics Beboparket naar voren komen als goedkope, goede vloerenzaak.

Kom echter niet heel ver wbt info. Net even gebeld en wat ik begrijp is dat je eerst de hout-soort kiest, en daarna evt de behandeling, in dit geval het wit olieen ervan.

Lijkt me lastig nog niet het eindresultaat te kunnen zien.

Zijn er mensen die hier hun vloer hebben gekocht op deze manier?

Het is voor ons 1,5 uur rijden dus vandaar dat ik er niet ''even'' ga kijken.

Andere adresjes zijn uiteraard ook welkom!
De zaak waar ik mijn parket heb gekocht had vloeren liggen met verschillende soorten afwerking. Heeft de winkel waar jij het wil kopen niet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 29 augustus 2012 @ 09:53:

De zaak waar ik mijn parket heb gekocht had vloeren liggen met verschillende soorten afwerking. Heeft de winkel waar jij het wil kopen niet?

Het lijkt me dat er wel voorbeelden van soorten afwerkingen liggen. Alleen weet je nooit of de vloer exact zo wordt als hoe die daar hangt/ligt.

Als je een al behandelde vloer koopt kun je dit gewoon zien.
Alles ligt daar gewoon, dus als je erheen rijdt, kan je bekijken hoe het er precies uit ziet. Tenminste, dat was een paar jaar geleden zo toen ik mijn vloer daar kocht.
quote:ccake schreef op 29 augustus 2012 @ 09:59:

Alles ligt daar gewoon, dus als je erheen rijdt, kan je bekijken hoe het er precies uit ziet. Tenminste, dat was een paar jaar geleden zo toen ik mijn vloer daar kocht.Dank voor je reactie. Ben jij tevreden met de vloer en Beboparket opzich?
Ja zeker! Is bij mij heel netjes gegaan en de vloer ligt er nog altijd mooi bij. Enige is dat voor de bank de kleur die ik toen heb gekozen, er wat af gaat. Niet heel gek op zich, maar toch jammer.
Ik ben er ooit (op aanraden van tips hier op het forum) geweest. Het was inderdaad een aardig eindje rijden, maar dat zou het helemaal waard moeten zijn. Wat een verschrikking!

Het was echt megadruk, mensen liepen elkaar te verdringen bij de voorbeelden. Antwoord op je vraag: ja er liggen allerlei voorbeelden van de vloeren. Als ik het mij goed herinner ook voorbeelden van de verschillende behandelingen die mogelijk zijn voor houten vloeren.

Er lopen wat verkopers rond met klembordjes die zo snel mogelijk proberen om een nota voor je uit te schrijven voor een bepaalde vloer. Omdat het zo druk is kost het je flink wat duwwerk om een medewerker te pakken te krijgen. Echt uitgebreid tijd voor de vragen nemen ze vervolgens niet. Gelukkig worden de mensen in de tussentijd tevreden gehouden met de broodjes hamburgers die worden uitgedeeld.

Onze vloer bleek uiteindelijk ook helemaal niet zo goedkoop te zijn. Nadat de BTW, kosten van de behandelingen en de verplichte ondervloer erbij op waren geteld, kwamen we tot de conclusie dat we de vloer net zo goed elders hadden kunnen kopen.
Als ik het goed heb begrepen heeft Bebo twee locaties. Een gewone winkel, met gewone winkelprijzen en en soort fabriekshal/outlet waar het dus goedkoop is. Ik ben nooit verder dan de winkel gekomen, dus ik weet niet hoe het er in de hal aan toe gaat.

Hou er iig rekening mee dat ze op zaterdag om een uur of 12/1(?) dicht gaan zodat je niet voor nop die kant op rijdt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het is wel lastig dat ze maar beperkt open zijn maar dat is alleen in Vriezenveen want beboparket heeft een winkelketen van parketwinkels en in vriezenveen een moderne groothandel met pvc laminaat enz. en een outlet. Wij hebben onze vloer bij de outlet in vriezenveen gekocht en inderdaad het was er erg druk. maar wel veel voordeliger dan bij ons in Aalsmeer. We waren bij beboparket ruim 1250euro voordeliger uit op de benedenverdieping, en de vloer kan binnen 24 uur aan huis geleverd worden . En je hoefde pas achteraf te betalen ik kan je aanraden om er heen te gaan
Ze zijn vanavond tot 21:00uur open dus ga er straks maar naartoe. Zoals ik nu kan beoordelen ben ik rond de ¤25,- per m2 goedkoper uit dan waar ik in eerste instantie m'n vloer zou bestellen. Is het ritje dan wel waard
Mijn man heeft de beboparketvloer zelf gelegd en ik heb er 3x een laag was op aangebracht. Ik vind het mooi en we zijn erg tevreden.
Wát een teleurstelling! Moet het gewoon even kwijt.

Ten eerste hebben we er op de heenweg 2,5uur over gedaan. Daar aangekomen blijkt het gewoon een grote schuur die helemaal vol stond met mensen. Ongeduldige mensen, want te weinig personeel.

Bleek dat de vloer waar ik vanochtend voor belde er helemaal niet was! Het waren voornamelijk restjes in (naar onze mening) geen mooie kleuren, te weinig m2 en eigenlijk helemaal niet goedkoop.

Voor ons geen beboparket.
heb ik het je niet gezegd

Ik weet hoe je je voelt! Ik baalde ook zo toen ik zonder vloer nog weer 1,5 uur naar huis moest rijden. Vooral omdat je je er vantevoren zo op verheugd. Ik snap echt niet waar al die lyrische verhalen vandaan komen...
Ja gympie, had ik maar naar je geluisterd!
Heb je nog wel de gratis hamburger gehad, als goedmakertje?
Niet eens! Dus op de terugweg maar langs de Mac geweest
quote:babbelien schreef op 29 augustus 2012 @ 20:32:

Ja gympie, had ik maar naar je geluisterd! In welke regio woon je?
quote:Tickel schreef op 30 augustus 2012 @ 11:00:

[...]

In welke regio woon je?

Woon in Noord-Holland. Maar zoals je wellicht inmiddels van dit topic hebt begrepen ben ik de beroerdste niet een eindje te rijden voor een goede/goedkope vloer.

Heb je een aanrader?
quote:babbelien schreef op 30 augustus 2012 @ 11:12:

[...]

Woon in Noord-Holland. Maar zoals je wellicht inmiddels van dit topic hebt begrepen ben ik de beroerdste niet een eindje te rijden voor een goede/goedkope vloer.

Heb je een aanrader?Je zou hier kunnen kijken. Afdingen is tot op zekere hoogte mogelijk. Hier ligt nu 3 jaar een Terra Antica vloer, aangeschaft bij deze zaak en ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Om maar met de deur in huis te vallen, kenmerkt Beboparket zich niet in het nakomen van gemaakte afspraken.

De vloerenlegger had aangegeven om 06.00 te willen starten op de locatie om half twaalf aan het eind van de ochtend kwam hij eens aankakken.

De geleverde vloer bleek na controle niet de vloer te zijn welke wij in de winkel/hal besteld hadden, de afgeleverde vloer bleek een goedkopere versie, dan de in de winkel uitgezochte vloer.

Met de vloerenlegger van Beboparket hebben we gesproken over de legrichting, wij hebben aangegeven dat we de kamers hoofdzakelijk in de lengterichting wilde laten leggen maar dat vooral de overloop hier op aan diende te sluiten.

Wij zijn er vanuit gegaan, dat een professioneel vloerenbedrijf, zoals Bebo parket zich profileert, de vloer op een vakkundige manier zou hebben gelegd.

Er bevinden zich nu kieren van ruim 1,5 centimeter tussen de kamers en de overloop.

Ik moet zeggen dat het vertrouwen in Beboparket bij mij tot het nulpunt is gezakt. De oplossingen die Beboparket aandraagt zijn belachelijk en dien ik zelf te betalen. Ik zou iedereen willen afraden om met Beboparket zaken te doen. Op de website adverteren ze ook al maanden met het zogenaamd openen van een nieuwe fabriek?
Wij hebben ook een vloer van bebo. Ben over de vloer zelf heel tevreden, scheelde toch behoorlijk veel met de vloeren bij andere winkels en ik vind hem heel mooi. Ik zou hem alleen niet door bebo laten leggen. Hebben ze bij ons echt niet netjes gedaan.
onze vloer van beboparket is deze week gelegd en het is een plaatje geworden
Goedkoop is duurkoop.

Kloostervloer kwaliteit is 100% iets mee aan de hand. 75% had een of meer gaten door en door. Een heel aantal planken waren helemaal niet legbaar door dat de messing en groef op foutieve hoogte waren gezaagd.

Ik ben een dag extra kwijt geweest om alle noesten uit te boren en te vullen. Vuller kost ook 40 euro per liter. Met honderd noesten ben je wel 3 liter verder. Dus ben ik sjoelbakstenen gaan uitboren voor in de gaten. Mooi project, als je er van houdt.

Ruilen van onlegbare planken mag, maar wel aan het einde van de wereld; Vriezeveen...

Succes met de keuze!
wij zijn nodig aan een nieuwe vloer toe en ik hoorde van een collega op werk dat zij bij beboparket was geweest, ze heeft daar heel goedkoop een houten vloer gekocht maar nu is het voor ons dik twee uur rijden, heeft iemand ervaringen met beboparket?

is het de moeite waard?

alvast bedankt voor reacties
Wij hebben ervaring met bebo parket. Het ligt boven op de slaapkamers. En het is heel mooi! Het functioneert prima. Mooie vloer voor een zachte prijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven