Beboparket

29-08-2012 09:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn voor ons nieuwe huis op zoek naar een eiken wit geoliede parketvloer. Nu zag ik in verschillende topics Beboparket naar voren komen als goedkope, goede vloerenzaak.

Kom echter niet heel ver wbt info. Net even gebeld en wat ik begrijp is dat je eerst de hout-soort kiest, en daarna evt de behandeling, in dit geval het wit olieen ervan.

Lijkt me lastig nog niet het eindresultaat te kunnen zien.

Zijn er mensen die hier hun vloer hebben gekocht op deze manier?

Het is voor ons 1,5 uur rijden dus vandaar dat ik er niet ''even'' ga kijken.

Andere adresjes zijn uiteraard ook welkom!
Dankje voor de reactie iones!

Was ondertussen ook al verder gaan lezen en we gaan binnenkort kijken in vriezenveen bij beboparket, nu zie ik op internet dat ze ook pvc vloeren hebben en ik vond ze vrij goedkoop, heeft iemand hier ervaringen mee? Wel lastig hoor een vloer uitzoeken, hihi

Hoop weer van jullie te horen
Afgelopen zaterdag zijn we afgerijsd naar vriezenveen, het was een hele rit, toen we aankwamen bij een soort schuur werden we allerhartelijkst ontvangen en kregen koffie en een broodje hamburger, we werden heel goed geadviseerd over een houten vloer. Omdat we ook bij pvc wilden kijken moesten we naar de andere locatie, we kwamen bij een nette winkel/ groothandel en ook daar kregen we koffie met een broodje. Werden hier super geadviseerd en er werd echt met je meegedacht uiteindelijk hebben we een pvc vloer voor een koopje gekocht en met de houten vloer gaan we de trap bekleden, bebo we komen zeker terug voor de bovenverdieping,

We houden jullie op de hoogte met het leggen wat nog door bebovloerbedekking en beboparket moet gebeuren
Wij gaan na deze week zelfs aangifte doen van oplichting aan het adres van Beboparket!!

Het gaat om twee geretourneerde pakken laminaat in maart 2013 waarvan we momenteel nog steeds op terugstorting van het geld wachten.

Ze bellen niet terug, of ze nemen gewoon niet meer op.

De vloer is prachtig maar ik zou deze vooral niet door Beboparket laten leggen. Het legwerk is verschrikkelijk. De plinten waren om over te huilen. Op hele stukken hadden ze geen plint gelegd want dat was moeilijk snijden....

Ze hebben tot 2 keer moeten terugkomen om het goed te doen.

Aangezien niet op onze e-mails telefoontjes en brieven reageren hebben we vandaag contact gehad met de politie. Zij geven aan dat we hiervan aangifte kunnen doen als oplichting.

We hebben ze 5 werkdagen de tijd gegeven om alsnog over de brug te komen met het geld en anders gaan we aangifte doen.

Het is toch te zot voor woorden???
Zijn er inmiddels nog nieuwe ervaringen met beboparket? Een parketvloer staat hoog op ons lijstje, maar de financiën zijn natuurlijk leidend :biggrin: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven