nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
uiteraard ken ik die uitspraak, en het klopt ook weet ik uit ervaring. uiteraard heb ik genoten, het was weer geweldig!

nutteloos: euuhhmmm, de vijver van mijn buren is geluidloos.

mijn buren hebben geen vijver.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren hebben alleen bij heeeeele harde regen een vijver. Wij zelf ook trouwens.....
gek mens......
Nou jaaaaa, eerst type ik een uitgebreid verslag, dat verdwijnt en dan type ik daar over om te klagen en ook dat verdwijnt.

MissP, ik ga je mail morgen beantwoorden. Moet er even goed over nadenken :-)

Pasta met kaassaus!

En MEFS! welkom terug! nog iets nutteloos meegemaakt?
ach arme Isa... ja doe maar anders ga ik schreeuwen

(zal geen goede oefening zijn...) maar goed denk maar lekker na...

nutteloos: is lol hebben om jezelf errug fout? ik kan er toch ook niks aan doen dat ik af en toe gewoon erg grappig ben ??
leuk begin van jullie weekend: mijn reisblog is klaar, veel leesplezier!
Nutteloos; een telefoongesprek voeren met iemand met een spraakgebrek, waardoor die persoon niet te verstaan is.

Nog meer nutteloos; ik heb steeds van die suffe kinderliedjes in mijn hoofd. Gaan die er ooit weer uit?

Morgen nog werken en dan komt mijn vakantie in zicht.... Ik begin nu met aftellen.

Vanavond sushi gegeten, erg lekker, maar ook erg veel. Was heel gezellig. Nu even uitbuiken met de ipad
aaah wat een toeval, wij ook geshushid na dat we gister overdag meegedaan hebben aan de Airborne (wandeltocht).

nu wel beetje pijn maar het valt wel mee.

was wel erg gezellig!
Ik ga gebakken aubergines proberen te maken. Met nasi.

Wat is het toch nog steeds heerlijk weer! Ik dacht na vorig weekend dat we de kou en regen van de herfst zouden krijgen, maar het is heerlijk warm en zelfs een zonnetje!

MissP, wat ben je sportief!

MDF, nog even, nog heel even...

OETL, ben je op vakantie?
oww lekker Isa! had ik laatst ook geprobeerd alleen ik had ze te kort gebakken. moet wel minstens 15/20 minuten.

ja goed he

nutteloos: ik ben toch te moe om iets nuttigs te doen na gister, dus doe ik dat maar niet...
Hoei! Wat een stilte. Nog even en dan ben ik weer weg :-)

Aubergines waren vooral erg vet geworden. Ik heb wraak genomen door heel lekker gehaktbrood te maken.

Ik hou trouwens ontzettend van muskaatdruiven.
ouwehoeren over eten is niet nutteloos Isa

phoebsman en ik zijn allebei vrij (vanmiddag weer zangles, yeeehh!!), phoebsman ligt nog op 1 oor en ik zit heel nuttig nutteloos te ouwehoeren. what a fucking world...

oww ik zal wel de enige zijn, maar ik heb alweer flink last van verkiezings-stress. (en moet me wederom weer flink inhouden mensen niet te vertellen op welke partijen ze moeten stemmen. ben geloof ik niet zo democratisch ingesteld )
Whaaaaaaa, nog even volhouden, nog 1 dag tot aan mijn vakantie.

Nutteloos: ik moet naar een verjaardag straks, maar heb nog helemaal geen zin.
ondanks dat jullie helemaal niet meer van mij houden wil ik

toch ff melden dat mijn nieuwe blog online staat......
test...
MP, wat is er met je gebeurd???
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
MP leeft nog hoor, alleen niet meer onder MP.

vorig weekend waren ze op een ander forum zo ontzettend vervelend dat ik in een kleine opwelling besloot dat ik het hier wel een beetje gehad heb (uiteraard dit topic uitgesloten, al was dat ook al een paar weken op sterven na dood...)

en toen heb ik me laten anonimidingesen.

hihi wat schattig dat je zo schrikt, krijg bijna tranen in mijn ogen
mmm zo ontzettend werd ik dus niet gemist

nou dan duik ik maar weer onder
Jawel Cato!!! Je werd wel gemist hoor!!! Had gisteren een familiedag en heb het heel druk gehad...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Is MDF alweer terug van vakantie trouwens?
Isa, kun jij mij uitleggen wat muskaatdruiven zijn? Had er nog niet eerder van gehoord en heb geen zin om te googlen
ok gelukkig nou dan kom ik hier zo nu en dan nog wel ff langs...incognito uiteraard
Catootje, vind je foto geweldig! Was weer even weg, maar nu weer terug.

Hoe kan ik een tweede nickname aanmaken? Ik begin een beetje bekend te worden hier :-)

Een paar dagen geleden zat ik nog aan het strand met 32 graden en een prachtige blauwe lucht. De locals vonden het een beetje koudjes. Watjes.

Muskaatdruiven. Tja. Ik heb alleen geleerd dat ze zo heten. Je hebt de pitloze, smaakloze witte druiven van de AH. Van die kleine, ietswat geelgroene druiven. Muskaat zijn groot en erg groen en meer gespannen ofzo. Snappie? https://www.google.nl/sea ... ei=GZBgUPXtNISXhQfRyoDwAg
Ja, oetl had vakantie. Maar nu ben ik er weer!

Heb niet zo veel gemist zag ik ?!
OETL, hoe kan je nou een totale identiteitswissel nou niet groot nieuws vinden?!

(nee, je hebt niet veel gemist, zonder jou zijn we niets)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven