TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
provoceren? of proberen?
Provoceren, dus de koemelk geven en kijken hoe t gaat..
Schoonvader wilt ons een prius aan l*llen.

Wel zuinig en goed voor het mileu.
quote:Weekend schreef op 30 augustus 2012 @ 20:14:

Haha Yvonne was cynisch hoor!!

Ja vervelend, ik had ook meer moeite met de reacties dan met het stoppen met voeden..

Ik wil ook graag bij de tweede beginnen met nutramigen en dan testen bij 3/6 maanden. Tegenwoordig hoef je geen bewezen KMA te hebben om jet vergoed te krijgen ( zeiden ze in t ziekenhuis)

Bijv: ik mag thuis provoceren, als het niet gaat krijg ik gewoon vergoed, anders kan ik over op gewone melk. Ik dacht echt gelijk: hoeveel mensen zullen hier mee sjoemelen?? 'heb getest hoor!!'

Wij hebben bij de eerste niet getest. Mijn allergoloog gaf meteen een machtiging voor Pepti omdat ik hyperallergisch ben. Daarna kreeg ik machtigingen van mijn kinderarts gebaseerd op klachten niet op testen.

Echt goed testen is sowieso moeilijk. Dat moet dan met een dubbelblind onderzoek. Dat hebben we wel gedaan toen hij ouder was en toen bleek dat hij er overheen was gegroeid.
Missy: maar niet heus. Alleen het verschepen van de onderdelen is al super vervuilend. Daar kan je 10jaar voor in n oud zuinig koekblik rijden.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja logisch Yvonne, wij kregen ook gebaseerd op de klachten de voeding. En in het ziekenhuis is die test gedaan ( dubbel blinde ) en toen kwam er uit dat ze er nog last van had.

M'n man en ik kunnen allebei geen melk verdragen ( maar zijn er allebei dol op hahaha dus nemen de krampen en diarree voor lief ) raar stel
Ik ga nu bankhangen: op TLC komen baby-programma's. Nu één over tweelingen en om 22u een mooie doc over hoe de baby zich ontwikkelt in de buik.

http://www.youtube.com/watch?v=YLQvZmoiWA8
quote:Weekend schreef op 30 augustus 2012 @ 21:02:

M'n man en ik kunnen allebei geen melk verdragen ( maar zijn er allebei dol op hahaha dus nemen de krampen en diarree voor lief ) raar stel Ja, raar stel zijn jullie Maar hebben jullie KMA of zijn jullie lactose-intolerant?
Allebei KMA, dus niet heftig hoor. Maar meer echt last ervan. Man had lactose intolerantie, is ook heel erg ziek geweest vroeger.

Yvonne ik heb die programma's opgenomen, ga ze lekker morgen kijken.
We hebben een egel in de tuin
quote:apatura, 21 minuten geleden

Missy: maar niet heus. Alleen het verschepen van de onderdelen is al super vervuilend. Daar kan je 10jaar voor in n oud zuinig koekblik rijden.

Eens hoor. Maarja, laten we dan de wereld redden door collectief zelfmoord te plegen met z'n allen.

Mens zijn is slecht voor t mileu.
Ik zei dat een keer tegen een ULTIEME mileu freak. Je weet wel, gewoon echt ook eng en vijandig: "Maar waarom leef jij dan nog, als mensen zo slecht zijn?"

Dacht echt dat ze me ging slaan!
Een egel! Geef hem een naam!!
4
Missy met jou kan ik praten. Fantastische opmerking!

Nu ga ik slapwn Truste
Haaaaaaayyyyoooooo
Zo! Mijn dag vol bezoekjes is afgelopen!

Ik heb ooit begrepen dat de accu (of het nu maken van de accu, of het recyclen of als ie kapot is ofzow) waar de prius op rijdt schadelijker is voor het milieu dan rijden in een gewone benzine auto

En ik heb ook begrepen dat eten van vlees heel schadelijk is.

Dat een vegetarier in een Hummer minder schadelijk is dan een vlees-eter in een prius....

En zo zal het altijd wel wat zijn.

Ik denk dat we met zijn allen gewoon een beetje moeten opletten. Zo zou ik het echt super vinden als we met zijn allen 1 dag per week geen vlees zouden eten.

Of afval scheiden. Of niet rijden ala het niet hoeft. Weet je wel, van die kleine dingen, die eigenlijk niets aan moeite kosten, maar toch een hoop kunnen opleveren...
Zo zou ik het echt super vinden als we met zijn allen 1 dag per week geen vlees zouden eten.

Als iedereen in Nederland dat zou doen, zou dat de volledige uitstoot van uitlaatgassen van auto's in Nederland compenseren...

Kleine moeite, groot plezier. Denk ik dan.
Truste schatjes.

En tot morgen...
Ben moe meisjes.

Morgen lees ik bij.

Dank voor de , die doen me echt goed. Jullie zijn lief!
quote:Dat een vegetarier in een Hummer minder schadelijk is dan een vlees-eter in een prius....

Dat vertel ik Vin ook altijd. Ik wil nl best graag een hummer.

Sowieso is elkedag vlees eten slecht voor je.

Is afval scheiden niet verplicht bij jullie?

Maar sommige mensen gaan echt te ver in hun beter mileu queeste. Dus dan ga ik ver terug.

Ben trouwens wakker door pijn in m'n bekken. Toch teveel achter elkaar door gefietst.

Weten jullie al wat je gaat stemmen?
Das vervelend Missy. Wel voorzichtig zijn.

Goeiemorgen.

Ik heb niet lekker geslapen. Vanaf 4 uur steeds half wakker

Zondag lekker uitslapen.

Weet jij nog iets tegen beschadigt tandvlees? T wil niet helen
Hoe lang is t al stuk? In principe niets. Wel oppassen met poetsen. En je kan spoelen.
ik heb al last sinds half juli. Toen heeft de tandarts een vulling gezet. Die was wat te hoog en daarom is het gaan irriteren. Na een paar weken terug gegaan om er wat af te laten slijpen maar het isnogsteeds niet goed over. Met eten komen er steeds stukjes (vooral vlees) tussen en dat wil dan niet weg en als ik het met een stokertje weg haal gaat t weer bloeden.

En naast een andere nieuwe vulling is t ook gevoelig en nu ging er ook iets kapoet boven een voortand
Motnong dames:

Floofde: afval scheiden is hier verplicht (plastic/papier/gft en rest).

Kijk je uit met je bekken ajb . Ff rustig aan doen please.

Apa: geen ervaring, sorry.

Hier een rare dag: tante gaat t huis uit. Dinsdag een bericht gekregen dat ze vandaag al.voor vast kon komen.

Nu is veel ingepakt. 2x perweek vaanwe nog langs voor de was. Misschien wel vaker.

Hoop gedoe zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven