TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:33
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:43
Over KOEKOEK gesproken: http://www.nu.nl/opmerkel ... 185-pond-uitverkocht.html
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:53
quote:apatura schreef op 31 augustus 2012 @ 08:43:
Wtf. 185 pond, voor een papieren tasje??
IK ga knutselen..
Kijken wat die van mij opbrengt!
Wtf. 185 pond, voor een papieren tasje??
IK ga knutselen..
Kijken wat die van mij opbrengt!
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:25
Ik heb nogsteeds geen idee Missy.
Ik krijg braakneigingen van die tv debatten dus die kijk ik niet en verder vind ik ze toch allemaal zo hypocriet als de ****.
Is er een partij die de ecologische verbindingszones wel weer aan wil laten leggen? (dat wat bleker nu uitgesteld / platgelegd heeft)
Ik krijg braakneigingen van die tv debatten dus die kijk ik niet en verder vind ik ze toch allemaal zo hypocriet als de ****.
Is er een partij die de ecologische verbindingszones wel weer aan wil laten leggen? (dat wat bleker nu uitgesteld / platgelegd heeft)
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:26
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:28
Moet om 12 uur me Bomber bij de orho zijn, worden er elastiekjes geplaatst. Volgende week krijgt ie dan z'n eerst beugel. Dat is een soort spreider die tegen z'n gehemelte zit. Die moet ervoor zorgen dat z'n gehemelte wat uit elkaar gaat (er zit nu te weinig ruimte waardoor z'n kiezen niet op elkaar aansluiten). Die spreider moeten we dan met een schroefje steeds een stukje verder uitdraaien zeg maar. Dat moeten we 2 weken doen, en daarna moet dat ding nog een paar maanden blijven zitten.
Daardoor gaat hij ook een spleet tussen z'n voortanden krijgen (er wordt dus extra ruimte gecreëerd). De volgende beugel is een slotjesbeugel die de boel dan weer helemaal recht gaat zetten.
Nou heeft ie ook obesitas, en ik heb een vermoeden dat het niet aansluiten van de kiezen daar ook wel wat mee te maken heeft, hij kan (denk ik) niet echt fatsoenlijk kauwen.
Met die obesitas gaan we nu ook (met hulp) aan de slag. Dat gaat half september van start.
Daardoor gaat hij ook een spleet tussen z'n voortanden krijgen (er wordt dus extra ruimte gecreëerd). De volgende beugel is een slotjesbeugel die de boel dan weer helemaal recht gaat zetten.
Nou heeft ie ook obesitas, en ik heb een vermoeden dat het niet aansluiten van de kiezen daar ook wel wat mee te maken heeft, hij kan (denk ik) niet echt fatsoenlijk kauwen.
Met die obesitas gaan we nu ook (met hulp) aan de slag. Dat gaat half september van start.
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:28
Geen flauw idee ik neig naar Pvda omdat ik samsom gaaf vind maar verder roepen ze toch allemaal wel dingen waar ik het zowel wel als niet mee eens kan zijn...
Eigenlijk wil ik dat er gewoon eens besluiten worden genomen, linksom of rechtsom dat maakt me niet zoveel uit maar ik wil weten waar ik aan toe ben...
Eigenlijk wil ik dat er gewoon eens besluiten worden genomen, linksom of rechtsom dat maakt me niet zoveel uit maar ik wil weten waar ik aan toe ben...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:32
Braakneigingen
Ergens wil ik moraal-stemmen: partij van de dieren of 50+. Gevoelsmatig.
Maar realistisch gezien is t voor ons als gezin beter om VVD te stemmen. Heb ik nooit gedaan, want daar stemden m'n ouders op. En omdat ik me in m'n pubertijd niet echt af heb kunnen zetten tegen m'n ouders denk ik dat niet op VVD willen stemmen het laatste stukje rebel in mij is ofzo.
Aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook veel ideeën waar ik t niet mee eens ben. Mja, een ding is sowieso zeker; geen SP.
Ergens wil ik moraal-stemmen: partij van de dieren of 50+. Gevoelsmatig.
Maar realistisch gezien is t voor ons als gezin beter om VVD te stemmen. Heb ik nooit gedaan, want daar stemden m'n ouders op. En omdat ik me in m'n pubertijd niet echt af heb kunnen zetten tegen m'n ouders denk ik dat niet op VVD willen stemmen het laatste stukje rebel in mij is ofzo.
Aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook veel ideeën waar ik t niet mee eens ben. Mja, een ding is sowieso zeker; geen SP.
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:33