TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
SP en VVD eindigen bij mij ongeveer even hoog.

En 50+ en M&S komen ook bovendrijven.

M&S staat me wel aan omdat iemand die ik ken daar op de lijst staat.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik weet t echt nog niet.

Nu ff mee naar alles voor tante. Pa had dat alleen niet gered.
Motnong!

Hier SP!

En ik bid iedere dag dat de VVD niet weer de grootste wordt zodat er nog iets van ons sociale stelsel overblijft en ik niet binnen de korste keren in een kartonnen doos hoef te gaan wonen.
Dan kom je gezellig bij ons wonen, yez.

Echt niet dat ik je in een doos laat wonen!!!
Dankjewel Missy.

Maar ik hoop gewoon dat we een regering krijgen (die naast een heleboel andere belangrijke dingen) begrijpt dat er mensen zijn die ECHT niet kunnen werken. En dat dat dus geen onwil is die je kunt genezen met allelei dwangmiddelen.
er zijn best schattige kartonnen huisjes
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Die is zeker schattig, Neweve! Als ik er twee of drie aan elkaar maak, kan ik er misschien zelfs wel languit in liggen.
quote:yezka schreef op 31 augustus 2012 @ 10:05:

Er mensen zijn die ECHT niet kunnen werken. En dat dat dus geen onwil is die je kunt genezen met allelei dwangmiddelen.Het vervelende is dat er ook mensen zijn die dezelfde uitkeringen krijgen als deze mensen maar wel kunnen werken. Die moeten wel aangepakt worden, maar hoe houdt je ze uit elkaar?
quote:neweve schreef op 31 augustus 2012 @ 10:10:

[...]

Het vervelende is dat er ook mensen zijn die dezelfde uitkeringen krijgen als deze mensen maar wel kunnen werken. Die moeten wel aangepakt worden, maar hoe houdt je ze uit elkaar?

Door echt te kijken en te luisteren.

Nu werkt het UWV met targets. Ze moeten per persoon gewoon zoveel mensen per maand weer aan het werk krijgen. Maakt helemaal niet uit met welke klachten mensen terecht zijn gekomen bij het UWV.

Ik trouwens zelf geen mensen die onterecht een WIA hebben. Ik vraag me soms echt af of dat idee niet gewoon door de media gecreeerd is of iets van langer geleden wat kwa beeld is blijven hangen, maar niet meer klopt met de realiteit.
Anyway, ik moet nu weg.

Tot later!
Eens hoor, new. En ik zou nooit SP stemmen omdat ik niet zou willen dat heel Nederland een boxminder gaat worden.
Yez dat vind ik ook. Dat onnodig herkeuren van mensen die iets hebben wat ze hun leven houden vind ik zo stom.

Aan de andere kant vind ik dat ze wel veel harder mogen worden tegen mensen die niet willen en expres niet hun best doen / de boel lopen te bezeiken.

aanpak-laks-gedrag-bijstand-lastig

Daar kan ik me echt kwaad om maken. Ik heb eerder bij van die lamzakken in de flat gewoond. Moeders die haar dochter opleide in het 'afgekeurd' worden en ons voor gek verklaarde dat we iedere dag gingen werken en ons wel tips wou geven.
Hier in deze buurt woont ook zo een man. Is afgekeurd. Maar rookt de hele dag sjekkies en drinkt shultenbrauws voor z'n deur.
*poef*!
Dan *poef* ik ook!

Als we zo gaan beginnen *poef*
Ik gebruik t uwv straks wel weer als ik mn eigen bedrijfje op wil richten.
K zit alleen nog ff van 'waar haal ik goedkoop geld vandaan en wanneer ga ik beginnen' Maar dat komt allemaal wel.
Ik vraag me ook af. Voor hoeveel uur ga ik nu WW krijgen. Voor 32 of voor 36 omdat ik 4 uur minder ben gaan werken om me te gaan omscholen.
Ik wil ook poef doen

*poef*
Poeft mee *poef*
Ghèhèhè....mijn verhaaltje was echt veuls te herkenbaar...
Ben je herkend grobje?
Pff, moet nog veel te veel gaan doen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven