Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ach, die keer dat dat meisje won, hoe heette ze ook al weer, die zo goed was in desserts, was ook niet helemaal zuivere koffie.

Die chef (beloning was job in dat restaurant) had aangegeven met haar door te willen.
Ik lees net op Twitter dat de nieuwe serie op 27 augustus begint. Leuk! Het schijnt ook helemaal anders te zijn nu, ik ben benieuwd.
En, kijkt er nog iemand?

't Is weer even inkomen, maar ik denk wel dat ik het leuk ga vinden.
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2012 @ 21:27:

En, kijkt er nog iemand?

't Is weer even inkomen, maar ik denk wel dat ik het leuk ga vinden.Ja ik moet de herhaling nog zien maar van de eerste aflevering heb ik al een klein deel gezien. Denk dat het wel leuk kan worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik mis wel het geven van punten, moet ik zeggen. Wel vind ik het lekker overzichtelijk dat er elke dag iemand afvalt.

Julius en Kraan zijn weer als vanouds, en die topclasses zijn heerlijk om naar te kijken.
Hmmm, ik denk toch niet dat ik deze opzet net zo leuk vind als vorig seizoen.

Ik bedoel; NU heb ik die gebakken vis en zoetzure 'groentjes' wel gezien zeg, ze moeten steeds hetzelfde maken. Op zich wel logisch, want ze moeten het trainen, maar op een gegeven moment niet heel boeiend meer om naar te kijken.

Nog een domper: ik zag dat Joop Braakhekke in de jury zit, op de vrijdag. En dat vínd ik toch een kwal!
ik vind de opzet op zich wel aardig, maar wat een eikel die Edwin zeg. Leiding geven ok, maar dit is mensen afsnauwen
wauw, tof voor Esther! Denk ook wel een goeie zet. Ze weet wel hoe het resultaat moet zijn, maar mist de ervaring om het zelf te doen
En weer zie ik ringen en armbanden terwijl er gekookt wordt. Dat is toch smerig?
Ik vind die Esther zo irritant.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 31 augustus 2012 @ 19:14:

En weer zie ik ringen en armbanden terwijl er gekookt wordt. Dat is toch smerig?

Mee eens, ik vind het ook niet kunnen.

Wel leuk, deze aflevering, al vraag ik me af of ik dit niet snel zat word.
Ik denk dat ik ga afhaken.

Vind deze opzet lang niet zo leuk als de vorige seizoenen.

Jammer.
Kijkt er überhaupt nog iemand?

Ik heb het vorige week een week overgeslagen, maar heb me er deze week toch weer aan gewaagd.

Kraan en Juul blijven gewoon leuk.
Ja, ik kijk er ook naar. Meer omdat ik niet de trash achter gesloten deuren wil kijken. Maar ik blijf masterchef op de Beeb toch echt het leukste kookprogramma vinden.
Ik kan geen topic vinden die ik zoek, Topchefs versus Sterrenchefs dus ik up maar even Roos haar topic. Hoi Roos

Nou misschien kunnen we weer wat leven inblazen, ik kijk nog elke dag!

Ik moest zo lachen om het promo filmpje van volgende week (ja wel een filmpje waar je even melig voor moet zijn, niet zo hoogdravend ) ;

http://www.topchef2012.nl/bners-week/

Komt de rest hier ook weer schrijven?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kijk ook nog naar topchef.

De groep va deze week kan wel koken. In tegenstelling tot die van vorige week.

Is het volgende week nu met 'bekende Nederlanders'?
Ik ben ook blijven kijken, en vind het toch weer leuk geworden.

Van de week is er een blog geschreven over kookprogramma's, en in de reacties worden Kraan en Julius door bijna iedereen helemaal afgebrand.

Ik ben echter nog steeds gék op ze!

Ze zijn zo onwijs droog, en ik vind het logisch dat ze vaak geïrriteerd reageren op wat ze voorgeschoteld krijgen.

Volgende week inderdaad met BN'ers. Ik vrees dat het daarna is afgelopen, maar weet dat niet zeker.
Ja vrees dat het na die week ook is afgelopen. Meestal vind ik het wel leuk. Wel een paar slechte weken gehad maar het kan ook niet alleen maar geweldig zijn.

De jurering lijkt mij niet helemaal fair gaan. Altijd laten ze het komen op 1=1 en de winnaar. Terwijl ze ook de gerechten af kunnen gaan, dus ze moeten weten welke koks er achter de gerechten staan.
Ja, ik vind de jurering ook altijd dubieus.
ALs ik mij niet vergis, staan de borden altijd in dezelfde volgorde. Eerst de gasten en dan de topkoks.

Ben het eens hoor met jullie de jurering klopt niet.
quote:AnneRoos74 schreef op 09 november 2012 @ 18:27:

ALs ik mij niet vergis, staan de borden altijd in dezelfde volgorde. Eerst de gasten en dan de topkoks.

Ben het eens hoor met jullie de jurering klopt niet.

Ja klopt wat je zegt, maar de beoordeling wordt altijd opgesomd dat het eerst 1-1 is en dan spannend wie er wint. Vorige week leek het erop dat het 3-0 zou worden of was het die week ervoor?

Iig, dan presenteren ze het nog om het zo te doen dat het eerst spannend is. Nog geen 1 keer is het eerst 2-0 en dan 2-1. 3-0 is helemaal niet voorgevallen.
Ik up het topic even voor vanavond. Lijkt me een leuke week worden. Van het voorstukje word je iig wel vrolijk.

Gaan jullie ook kijken?
Is het deze week met BN'ers?
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2012 @ 18:30:

3-0 is helemaal niet voorgevallen.

Inmiddels wel, afgelopen vrijdag.

Knap hoor!
En ja, het is deze week met BN'ers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven