Onur Air
donderdag 30 augustus 2012 om 13:17
Omdat we er maar niet uitkwamen waar we heen wilden en gister een fijn hotel in Bodrum tegen kwamen, geboekt voor as. dinsdag. Op de site stond dat we met Transavia zouden vliegen alleen nu blijkt dat we met Onur Air vliegen.
Het is maar 3,5 uur dus eigenlijk moet ik me niet druk maken, maar hoe zijn jullie ervaringen? Het interesseert me niet of ik wel of geen eten krijg en of ik veel of weinig beenruimte heb. Ik ben alleen benieuwd naar de ervaringen met de vlucht zelf. Dan weet ik hoeveel oxazepam ik mee ga nemen
Het is maar 3,5 uur dus eigenlijk moet ik me niet druk maken, maar hoe zijn jullie ervaringen? Het interesseert me niet of ik wel of geen eten krijg en of ik veel of weinig beenruimte heb. Ik ben alleen benieuwd naar de ervaringen met de vlucht zelf. Dan weet ik hoeveel oxazepam ik mee ga nemen
vrijdag 31 augustus 2012 om 17:44
quote:elninjoo schreef op 30 augustus 2012 @ 20:45:
[...]
Buiten dat ze best hoog op de ongelukkenlijst staan? (+900 nog wat procent)
Geen personal entertainment system en op de algemene schermpjes kwamen alleen frans nagesynchroniseerde films.
Slechte service, geen mixjes alleen ijskoude rode wijn.
Erg druk/rommelig toestel. Paar hoeken aan zijkanten waar je frisdrank kon pakken en waar men dus massaal gaat hangen. In
normale toestellen kun je naar dat pantryhok lopen als je wat te drinken wil.
Ondanks groot toestel voelde het onheilspellend claustrofobisch op een of andere manier. En ik ben echt toestellen in allerlei soorten en maten en uit alle windstreken ter wereld gewend.
Snap niet dat KLM met die derderangs maatschappij is gefuseerd
.Oh dat is niet mijn ervaring met AF afgelopen juni mee gevlogen en wij hadden op de heen en terug weg een eigen entertainment systeem. Er werd champagne geschonken, net als rode wijn op temperatuur. Niks was teveel voor de steward(essen). Nee hoor niks mis mee. Was overigens een vlucht van ongeveer 4 uur
[...]
Buiten dat ze best hoog op de ongelukkenlijst staan? (+900 nog wat procent)
Geen personal entertainment system en op de algemene schermpjes kwamen alleen frans nagesynchroniseerde films.
Slechte service, geen mixjes alleen ijskoude rode wijn.
Erg druk/rommelig toestel. Paar hoeken aan zijkanten waar je frisdrank kon pakken en waar men dus massaal gaat hangen. In
normale toestellen kun je naar dat pantryhok lopen als je wat te drinken wil.
Ondanks groot toestel voelde het onheilspellend claustrofobisch op een of andere manier. En ik ben echt toestellen in allerlei soorten en maten en uit alle windstreken ter wereld gewend.
Snap niet dat KLM met die derderangs maatschappij is gefuseerd
.Oh dat is niet mijn ervaring met AF afgelopen juni mee gevlogen en wij hadden op de heen en terug weg een eigen entertainment systeem. Er werd champagne geschonken, net als rode wijn op temperatuur. Niks was teveel voor de steward(essen). Nee hoor niks mis mee. Was overigens een vlucht van ongeveer 4 uur
zaterdag 1 september 2012 om 19:29
quote:elninjoo schreef op 30 augustus 2012 @ 20:47:
[...]
De stewardessen spraken wel engels hoor, althans voldoende voor de basics van eten en drinken.
En KLM haalt zich juist naar beneden door samen te werken met deze trieste bedoening.Samen werken? Het is één en hetzelfde bedrijf. De KLM is gefuseerd met Air France, en de Fransen zijn zo goed als de baas!
[...]
De stewardessen spraken wel engels hoor, althans voldoende voor de basics van eten en drinken.
En KLM haalt zich juist naar beneden door samen te werken met deze trieste bedoening.Samen werken? Het is één en hetzelfde bedrijf. De KLM is gefuseerd met Air France, en de Fransen zijn zo goed als de baas!
maandag 3 september 2012 om 11:14
Volgens mij heb ik alleen KLM tot nu toe als prettig ervaren. Helaas was dat maar twee uurtjes naar Rome, maar dat was wel een goede ervaring. Inmiddels twee keer met arke, twee keer met Transavia, en transavia was ik ook niet echt happy mee, maar ik ben altijd van wat je kent, is al een stuk minder eng
Nou ja, ik ga in ieder geval mijn werk afronden en morgen op pad! denk niet meer aan die vlucht, maar alleen maar vakantie, vakantie, vakantie
Nou ja, ik ga in ieder geval mijn werk afronden en morgen op pad! denk niet meer aan die vlucht, maar alleen maar vakantie, vakantie, vakantie