Stomme vraag over positiekleding
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:39
Hallo Dames,
Misschien een stomme vraag over positiekleding (ben geen mama), maar online zag ik een erg leuk jurkje staan die ik heel graag zou willen hebben alleen....het is een zwangerschapsjurkje...heel leuk . Mijn vraag is, kun je deze ook gewoon dragen als je niet zwanger bent? of zit dat dan gek?
Misschien een stomme vraag over positiekleding (ben geen mama), maar online zag ik een erg leuk jurkje staan die ik heel graag zou willen hebben alleen....het is een zwangerschapsjurkje...heel leuk . Mijn vraag is, kun je deze ook gewoon dragen als je niet zwanger bent? of zit dat dan gek?
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:41
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:49
vrijdag 31 augustus 2012 om 10:36
vrijdag 31 augustus 2012 om 13:52
zaterdag 1 september 2012 om 09:31
Tegenwoordig kun je de meeste positiekleding ook gewoon dragen als je niet zwanger bent. Er zijn soms wel wat kledingstukken waar een beetje een voorgevormde buik in zit, maar dat zijn er maar erg weinig. Ik heb zelf een webwinkel met positiekleding en draag eigenlijk alleen nog maar positiekleding, jurken en tops en ik ben dus niet zwanger
zaterdag 1 september 2012 om 10:52
Waarom gewoon bestellen je kunt het retour sturen???
Je ziet toch dat deze alleen te dragen is met een '' Buik ''.
Denk dat het heel raar zal zitten als je geen buik hebt.
Dan kun je bij voorbaat al zeggen dat je hem retour moet sturen, zulke jurkjes hebben ze ook wel bij de h&m hoor, en dan in gewone modellen.
Dan kun je bij voorbaat al zeggen dat je hem retour moet sturen, zulke jurkjes hebben ze ook wel bij de h&m hoor, en dan in gewone modellen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zaterdag 1 september 2012 om 11:01
quote:wished- schreef op 01 september 2012 @ 10:52:
Omdat hiervoor in het topic iemand post dat ze deze heeft en er geen buikje in hoeft.
Maar als ze deze ook hebben bij H&M ben jij vast wel zo aardig dat je een bijna gelijke vindt (dus met rimpelmouwtjes, lint en brede boord) en even een linkje/plaatje post.
Omdat hiervoor in het topic iemand post dat ze deze heeft en er geen buikje in hoeft.
Maar als ze deze ook hebben bij H&M ben jij vast wel zo aardig dat je een bijna gelijke vindt (dus met rimpelmouwtjes, lint en brede boord) en even een linkje/plaatje post.
zaterdag 1 september 2012 om 13:19
Omdat het positiekleding is, wordt er natuurlijk een foto gemaakt met iemand die een buik heeft. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat het zonder buik niet te dragen is. Die buik vorm zit er echt niet in. Alleen als er rimpels/plooien aan de zijkant zitten, dan staat het niet mooi zonder buik maar dat is bij dit jurkje niet zo, dus prima te dragen als niet zwangere!
zaterdag 1 september 2012 om 14:46
Met de buik op de foto is het jurkje aan de voor- en achterkant even lang. Zonder buik is de jurk dus langer aan de voorkant en dat is volgens mij niet wat je wilt. Maar bij Zalando kun je natuurlijk gewoon bestellen en anders weer retourneren.
Ik vind het een heel leuk jurkje trouwens. Degenen die zo'n jurkje ergens anders zien (maar dan niet als positiemode), kunnen jullie even laten weten waar?
Ik vind het een heel leuk jurkje trouwens. Degenen die zo'n jurkje ergens anders zien (maar dan niet als positiemode), kunnen jullie even laten weten waar?